nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:

Audi, ki je namreč doslej podpiral Švede, Fince, Norvežane in seveda Nemce, bo kajpak temeljito premislil, če se mu kot generalnemu sponzorju FIS, čigar logotip kraljuje na štartnih številkah ter na najbolj izpostavljenih reklamnih površinah na štartnih hišicah in ciljnih arenah, to sploh še izplača. Enako pa bodo gotovo storile druge avtomobilske tovarne, tako kot denimo Renault, ki tradicionalno sodeluje s Francozi, Slovenci in Hrvati, pa tudi BMW (Avstrijci), Subaru (Japonci), Chevrolet (Američani) in še kateri, saj bodo sedaj njihove možnosti oglaševanja v alpski in seveda tudi nordijski smučariji močno omejene. Nezadovoljstvo, ki je toliko večje, ker se je FIS glede sponzorstva pogovarjala tudi s Kodakom in zavarovalnico Winterthur, ki bi bila veliko bolj sprejemljiva, je v prvi vrsti posledica vse prej kot rožnatega stanja večine nacionalnih zvez.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA