nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:

Prepoznavnost Slovenije in njenega turizma v Sloveniji še ni zadostna; v strategiji trženja, ki se naslanja na julija sprejeto Strategijo slovenskega turizma 2002-2006 in ki jo pripravlja 12-članska skupina pod vodstvom avstrijskega turističnega strokovnjaka dr. Helmuta Zollesa, bodo tako pri izvajanju posameznih akcij določeni partnerji STO, usmerjeno bo delovanje ne le na primarnih, ampak tudi sekundarnih trgih, STO bo prevzela produkcijo brošur na splošnem nivoju itd.

Priprava trženjske strategije in z njo povezano povečanje prepoznavnosti Slovenije na tujih trgih je le en sklop ukrepov za doseganje glavnih strateških ciljev slovenskega turizma.
Drugi del je, pravi državna podsekretarka na gospodarskem ministrstvu Darja Radić, zagon načrtovanega naložbenega ciklusa.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA