nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:

Nekateri izmed največjih v preteklih letih so močno omejili oglaševalske proračune, kot na primer telekomunikacije (2000: plus 19,4 odstotka, prvih deset mesecev 2001: minus 39,3 odstotka) ali banke in hranilnice (2000: plus 15,8 odstotka, 2001: minus 4,6 odstotka), po drugi strani pa so na primer čokolada in sladkarije (plus 30,6 odstotka), brezalkoholne pijače (plus 20 odstotkov) in zavarovalnice (plus 17,9 odstotka) leta 2001 vložile v marketing veliko več, kar pa se pri končnih številkah ne pozna, saj so med panogami, ki namenijo največ sredstev za oglase, na samem vrhu še vedno nespremenjeno mediji sami (2001: plus 1,1 odstotka) in avtomobilska industrija (2001: plus 0,7 odstotka).

Kljub vsemu vzdušje v oglaševalski panogi ni depresivno, saj - glede tega so si strokovnjaki edini - rezultate leta 2001 ni smiselno primerjati z rezultati leta 2000, ki je bilo brez dvoma izjemno.
Prepričani so tudi, da bi bile brez terorističnih napadov številke za leto 2001 ugodnejše.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA