nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:



Z raziskavo o življenjskih stilih v medijski družbi Slovenije, ki so jo opravili na Fakulteti za družbene vede, so poskušali preseči marketinške raziskave o življenjskih navadah ljudi, reduciranih na potrošnike, pravi nosilka projekta, doc. dr. Breda Luthar. Po anketi, v kateri so ljudi spraševali predvsem po njihovih stališčih do »mitov«, ki krožijo v slovenski družbi, so ugotovili pet tipov vrednostnih stilov in štiri tipe kulturnega okusa, vse pa je, poudarja dr. Lutharjeva, treba gledati kot dve plati medalje: naključne estetske izbire postanejo logične šele takrat, ko razumemo, iz kakšnih etičnih dispozicij izhajajo. Raziskovalce, poenostavljeno, ni zanimalo, kdo ima beemve, ampak kaj pomeni imeti takšen avtomobil v Sloveniji.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA