nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:



Na reklami za neko novo šminko vidimo - o groza! - žensko z zobno protezo, televizijski spot prikazuje raztreseno mamico, ki na voziček namesto otročička položi velik kaktus, medtem ko si neka druga sicer povsem normalna gospa namesto čevlja natakne nakupovalno vrečko.

Dogaja se tudi, da ženske v reklami sploh ni, temveč nanjo samo namigujejo: na oglasu za najnovejši Seatov model novorojenčka doji moški, medtem ko se na oglasih za obuvalo hiše Eram - zanje so avtorji dobili grand prix za oglaševanje - zvrstijo noj, sedež in gol moški (sicer v prav nič spotikljivi drži), vsi pa so obuti v čevlje in škornje z visoko peto, a posnetki so pretiskani z geslom »Za to reklamo ni bilo uporabljeno nobeno žensko telo«.


»Eram ponuja poceni obutev in v svojem oglaševanju si je vedno s posmehom in s kančkom predrznosti privoščil trenutno modo,« pojasnjuje Benoît Devarrieux, direktor agencije Devarrieux-Villaret, v kateri so si zamislili to oglasno kampanjo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA