nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:
V medijih naj bi bilo dovoljeno oglaševanje pijač, ki vsebujejo do 15 volumskih odstotkov dejanskega alkohola. Oglaševanje pa ne sme upodabljati mladoletnih oseb pri pitju alkohola; ne sme povezovati pitja teh pijač z udeležbo v cestnem prometu; ne sme ustvarjati vtisa, da pitje teh pijač poveča psihične oziroma fizične zmogljivosti; ne sme spodbujati k pitju z namenom doseganja večje socialne in spolne potrditve; ne sme ustvarjati vtisa, da ima pitje alkoholnih pijač terapevtske učinke oziroma, da deluje kot poživilo ali pomirjevalo ali da rešuje osebne konflikte; ne sme spodbujati prekomernega pitja alkoholnih pijač. Lahko pa oglaševanje vsebuje informacije o vsebnosti alkohola, vendar ne sme poudarjati, da je višja vsebnost alkohola pozitivna kakovost pijače.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani