nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2002, poved v sobesedilu:
Ljubljana - V državah EU ureja oglaševanje alkoholnih pijač posebna direktiva (389L0552), ki predpisuje, da oglasi ne smejo upodabljati mladoletnih pri pitju alkohola; ne smejo povezovati uživanja alkohola s povečanjem fizične aktivnosti oziroma z vožnjo avtomobila; ne smejo ustvarjati vtisa, da uživanje alkohola pomaga k večji socialni in spolni potrditvi; ne smejo prikazovati, da ima alkohol terapevtske učinke; da rešuje osebne konflikte; ne smejo spodbujati pretiranega uživanja alkohola in prikazovati abstinence v negativni luči, in ne smejo poudarjati, da je visoka vsebnost alkohola pozitivna kvaliteta alkoholnih pijač.
Na omenjeno direktivo se sklicuje tudi predlog zakona o omejevanju oglaševanja pijač, ki vsebujejo alkohol, in ga je v zakonodajni postopek vložila Maria Pozsonec.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani