nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2001, poved v sobesedilu:

V mnogih evropskih državah si medicinski strokovnjaki in nekateri politiki prizadevajo, da bi zmanjšali težave, povezane s pitjem alkohola, med drugim tudi z omejevanjem oz. prepovedjo oglaševanja alkohola (tudi piva), pri čemer pa so uspehi različni. Ne smemo pozabiti, da prodaja in proizvodnja alkohola kljub vsemu prinašata proizvajalcem in njihovim lobijem veliko denarja in da tudi država dobi precejšen delež, mnogi pa pozabljajo, da po drugi strani težave, povezane z alkoholom, zahtevajo precej več denarja, da ne omenjam trpljenja, ki je povezano s pitjem alkohola (nezgode doma, na delu in v prometu, trpinčenje otrok, spolne zlorabe, samomori, nasilje v družinah in v družbi, invalidnost, zloraba drugih drog in druga socialna patologija). Zato v nasprotju z gospo Hawlina predlagam, da oglaševalci svojo kreativnost in duhovitost usmerijo drugam, ne v oglaševanje alkoholnih pijač (med katere brez dvoma sodi tudi pivo).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA