nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:



Pred septembrskimi volitvami so na nacionalni televiziji v 121 urah programa predvajali 10.000 predvolilnih spotov, za katere bi morali naročniki plačati skoraj pol milijarde dinarjev (po uradnem tečaju 83 milijonov mark). Če prištejemo še veliko številko reklamnih panojev, časopisnih reklam in drugega propagandnega gradiva, potem je predvolilna dejavnost političnih strank in nevladnih organizacij celo presegla stroške ameriške predsedniške kampanje, ki je veljala okoli 3,6 milijarde dolarjev - kajpak v primerjavi s številom prebivalstva in njihovo gospodarsko močjo.

Pred septembrskimi volitvami je tedanja Miloševićeva oblast kupovala glasove tudi s pocenitvami živil, zlasti sladkorja in jedilnega olja; obe živili sta se zdaj že nekajkrat spet podražili.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA