nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:

Bolj kot lastniki po njegovem nanje vplivajo oglaševalci, mediji pa jim prilagajajo svojo uredniško politiko, ker želijo dosegati čim več publike. Temu je pritrdil tudi Iztok Lipovšek, pomočnik direktorja za trženje na RTVS, rekoč da je ena izmed nalog javnega zavoda tudi produciranje oddaj za čim širše občinstvo. Če so te oddaje zato tudi oglasno zanimive, pa je še toliko bolje, je menil Lipušček in s tem izzval pričakovano reakcijo Čakarmiša in pravnega zastopnika Pro plusa Ceneta Grčarja, ki sta ponovila že znane trditve o tem, da bi morala RTVS po zakonu predvsem skrbeti za (kulturno-umetniške in izobraževalne) vsebine, ki jih trg ne zagotavlja, ne pa za razvedrilo in zabavo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA