nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:



Dušan Keber je v kolumni v prejšnji Sobotni prilogi svojo iniciacijo v alkohol opisal v izrazitem kontrastu z možnostmi in priložnostmi današnje mladine, da se dokoplje do istih izkušenj: alkohol jim je danes ne le potrošniško dostopnejši, temveč že kar ponujan, torej odkrito oglaševan, produkcijsko in gostinsko izumljen in pozicioniran, ustrezno logotipiziran, zdizajniran, zapakiran, aromatiziran, sintetiziran, zmešan, sšejkan...

Mimogrede se je Keber spravil še na reklamo za laško pivo s slavnim Sukijem: v prejšnji reklami še paglavec z rolko in oranžnimi lasmi je po novem polizanec za volanom, a še vedno prisega na isti pir.


Sam pripominjam, da je aktualni reklamni film za union po svoje še hujši: alkohola sicer ne asocira s šofiranjem, gre pa zato za primitiven seksizem, kakršnega si v tako eksplicitni obliki in na tako nizki starostni stopnji ne privoščita noben priseben naročnik in agencija nikjer na svetu v reklamah za karkoli.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA