nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:
V impulzivni akciji spremljanja atraktivnih situacij se je fotograf osredotočil zgolj na minljive in hipne trenutke, ki jih je bilo v tem konceptualnem okviru pač treba zabeležiti takoj.
V paleti izrazov, razpoloženj in drž rok - slednje sčasoma začnejo variirati in se ponavljati: sklenjene dlani, prepleteni prsti, dotikanje brade, naslanjanje na lice - nam Božidar Dolenc svoje portretirance pokaže v nekakšni situacijsko dokumentarni portretni drži, ki je večkrat hoteno smešna, čudna in nenavadna ter kljub zanimivi situaciji pogosto (verjetno namerno) deluje prisiljeno in izsiljeno. Poleg tega so »modeli« fotografirani v tako pestrih kompozicijskih držah (profil, en face, izrezi, formatna utesnjenost, odprtost, dopasni, doprsni, skupinski portret ...), da se osebnostna in likovna »kopja« kljub enakomernemu formatu povečav lomijo tako rekoč od posnetka do posnetka.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani