nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:
Artisan Entertainment, doslej malo znana družba, ki je po Sundanceu pristopila k Myricku in Sanchezu ter jima za distribucijo filma ponudila milijon dolarjev - kar sta sprejela -, je nenadoma stopil v veliko ligo, še prej pa lansiral obširno spletno kampanijo. Čarovnica je postala popkulturni in interaktivni fenomen, še preden je film sploh prišel v kinematografe; mit o čarovnici iz vasice Blair v Marylandu, današnjem Burkittsvillu, ki so jo v 18. stoletju domačini pregnali, da je v okoliških gozdovih zmrznila, nakar naj bi se po pričevanjih okoličanov v naslednjih stoletjih še večkrat pojavila in se maščevala, je postal tako močan in prepoznaven, da je film moral uspeti.
Svetovni splet je po prvih »zvezdnikih« v založništvu in distribuciji (amazon.com), entertainmentu (pornografija) in glasbi (mp3) dobil še prvega zmagovalca »sedme umetnosti«.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani