nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:
Transformacija verjetno poskušala ta razcep še bolj radikalizirati, kar je vidno v enostavno oblikovani scenografiji (Dimitrij Mirahd), pri čemer se v ozadju geometrijsko postavljene rdeče cevi v obliki »rdečih razpok« izpeljujejo na tleh prizorišča. Vendar struktura predstave (dramaturg Rok Vevar) deluje preveč naključno kaotično, da bi radikalizacija tega razcepa postala razvidna.
Po prvi, zatemnjeni in zamrznjeni sceni, v kateri se v ozadju prizorišča pojavijo plesalke (Martina Dobaj, Susanne Judson, Tanja Skok) in plesalca (Igor Sviderski, Dušan Teropšič), se koreografija razvija v razdrobljene sekvence, v katerih je poudarek na »zgodbah« nastopajočih oziroma na njihovih individualnih prikaznih in transformacijah spreminjajočega se telesa in emocij.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani