nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:
Za nemško gledališče je v zadnjem času značilno tesno sodelovanje med mladimi režiserji, pisci in koreografi, posledica česar je tudi poseganje po neorealističnih zgodbah, kar sovpada z Ostermeierjevim manifestativnim pozivom, naj bo gledališče kot kino. Finančni model, namenjen (so)financiranju gledališča, je po mnenju dr. Martina Röder-Zerndta, direktorja nemškega ITI centra, razdeljen na tri nefleksibilne segmente: državna gledališča, t.i. »svobodna« gledališča in gledališča brez stalnega ansambla, kot je berlinski Hebbel-Theater. Čeprav je nemška gledališča lani obiskalo več kot 50 milijonov gledalcev, država vse manj vlaga v umetnost, kar kaže na potrebo po mecenstvu velikih podjetij, katerih delež za zdaj predstavlja le dober odstotek vseh finančnih sredstev.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani