nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:

Obogateli sta, ker sta poceni kupovali izdelke iz nerazvitih držav in jih potem drago prodajali končnim uporabnikom,« pravi v svoji knjigi Another One Bites the Grass. (Anholt je očitno velik ljubitelj britanske skupine Queen, saj je naslov knjige povzel po njihovi uspešnici Another One Bites the Dust.)

»Ko bi le te države znale posnemati druge pri trženju, obdelavi, opremljanju in prodaji svojih izdelkov,« je zavzdihnil, ko je v pogovoru za agencijo Reuters dejal, da so v 20. stoletju branding oziroma ustvarjanje blagovnih znamk imenovali prav to, kar sta tako počeli Nizozemska in Švica.


Da bi podjetja na svetovnem trgu uspešno predstavila neki izdelek, bi potrebovala vladno podporo, prosto trgovino in seveda strokovnjake za trženje, ki bi bili usmerjeni v svet.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA