nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:

Slovensko gospodarstvo bo torej moralo razviti odgovornejši odnos do zaupnih informacij, če ne prej, pa takrat, ko bodo boj za lasten obstoj, konkurenčnost in dobiček najuspešnejša podjetja prisilili k razvijanju tehničnih, organizacijskih, kadrovskih in pravnih načinov za učinkovito varovanje podatkov.

Soglašanje z neetično distribucijo proizvodov na prodajni poti na škodo konkurenčnih izdelkov pa odraža pomanjkljivo zavest o korektnem odnosu do konkurentov, pri čemer se, podobno kot pri oglaševanju, kaže pripravljenost slovenskih menedžerjev posegati tudi po neetičnih prijemih.
V današnjem času se podjetja vse bolj potegujejo za čim večjo prisotnost in opaznost tudi pri posrednikih na prodajnih poteh, in ne samo pri končnih potrošnikih.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA