nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2000, poved v sobesedilu:



Telekomunikacijske in avtomobilske blagovne znamke, ki so najbolj zaslužne za rast oglaševanja na papirju, so v primerjavi z drugimi izdelčnimi skupinami tudi najbolj povečale obseg oglaševanja. Največji oglaševalec je še naprej Procter&Gamble, ki je imel lani kar za 2,4 milijarde tolarjev skoraj v celoti tv oglasov, s polovico manjšim obsegom mu sledi Henkel Slovenija, tretja pa je Loterija Slovenije in tej s prav tako približno 800 milijoni tolarjev vrednimi oglasi sledi Mobitel. Slednji se je prebil na četrto mesto z devetega v letu poprej, podoben skok je z enajstega mesta na peto naredil Telekom, med najbolj opaznimi pa je treba omeniti Simobil na desetem mestu, ki ga leto prej še ni bilo na nobeni lestvici.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA