nova beseda
iz Slovenije
Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:
Ali kot se je izrazila Dana Caspersen, ena od plesalk Frankfurtskega baleta: "Vrednosti giba ne določa njegovo razmerje do zgodovinsko uveljavljenega sistema, marveč to, ali ima sam po sebi kak pomen."(10) Tako Forsythe kot Libeskind se gibljeta proti odpiranju navidezno nespremenljivih, zgodovinsko sankcioniranih predpostavk svojih disciplin. Ko se linearnost znajde v Libeskindovih rokah, izgine v eksploziji arhitekturnega modela: "Racionalna, urejena mreža se dejansko izkaže kot mreža, sestavljena iz serije razsrediščenih prostorov ..."(11) Podobno nam Forsythe pokaže, da je enotnost plesnega telesa varljiva in zavajajoča.
Da bi v svojih delih zadržala vibracije neravnovesja in izginotja, se Forsythe in Libeskind nenehno ukvarjata z vprašanjem nestalnosti.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani