nova beseda iz Slovenije

Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:



Kontaktni improvizatorji z začetka sedemdesetih let so gibalne lastnosti in družbene ideje rock plesa in borilnih veščin zlili z estetskimi načeli eksperimentalnega plesa in fascinacijo z dotikom, značilno za nekatere izobražene pripadnike srednjega razreda. Kontaktni improvizatorji s konca sedemdesetih let so znotraj majhnih skupnosti ohranjali gibalne lastnosti in družbene ideje tudi potem, ko so njihovi podporni družbeni temelji izginili, medtem ko so drugi gledališki plesalci prilagodili svojo tehniko za koreografsko rabo. Zdi se, da sta bila disko ples in aerobika neposrednejša izraza osrednjega toka v družbenem in kulturnem okolju s konca sedemdesetih in začetka osemdesetih let; pogosto sta prečkala razredne ločnice in zagotavljala metafore za način, kako številni ameriški moški in ženske gledajo nase.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA