nova beseda iz Slovenije

Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:

Eksperimentalni koreografi šestdesetih let so se, podobno kot Cunningham, deloma upirali simbolizmu in dramatičnosti modernoplesne tradicije; to je prispevalo, da so namenjali poudarek "čisti telesnosti", strogemu, minimalnemu gibanju. In vendar sta povsod navzoča rock glasba in ples, ki so ju številni mladi doživljali kot ključni izraz časa, vplivala tudi na te plesalce; lastnosti, znane iz rock plesa, so se vse pogosteje pojavljale v gledališkem plesu.

Do začetka sedemdesetih let so prostotekoče gibanje, osredotočenost na notranjo izkušnjo gibanja in energija, usmerjena v vse smeri, postali prevladujoče značilnosti ameriškega gledališkega plesa.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA