nova beseda
iz Slovenije
Emil Hrvatin, ur.: Teorije sodobnega plesa, Maska, 2001, poved v sobesedilu:
Njeno življenje se namreč konča z nenavadno nesrečo; vrat ji zlomi svileni šal (simbol njene izmuzljive svobode in neujemljivega toka), ki se, plapolajoč v vetru, ujame v vrata avtomobila (izdelek visokoproduktivnega in repetitivnega tekočega traku).
(12) Na povsem nasproten način razpira to zgodovino futuristična plesalka Valentine De Saint-Point, s provokativnim in radikalnim pristopom k vprašanju spola in s futurističnim navdušenjem razglaša potrebo po novih amazonkah: "absurdno je ločevati človeštvo na moške in ženske". Valentine de Saint-Point, "Manifesto della Donna futurista" (1912), citirano po: Mark Franko, Dancing Modernism / Performing Politics, str. 21.
(13) Bette Davis, The Lonely Life, G. P. Putnam's Sons, New York, 1962, str. 67.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani