nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
Podobno kot Duchamp tudi Warhol ni samo uprizarjal svoje kariere kot ključne sestavine svojega dela (in s tem poudarjal performativno razsežnost umetniške identitete), s pretiranimi podobami, ki spodkopavajo parodijo tropa umetnika kot delavca ali dandija, je mobiliziral tudi svoje telo / jaz. Warhol se je ves čas silovito umeščal v pomensko polje, ki je obdajalo njegovo delo; na newyorškem umetniškem prizorišču je postal viden z burkami v Factory in s filmsko dejavnostjo. (207) Warhol je s številnimi intervjuji in z objavljenimi pripovedmi o svoji vlogi v popartističnem gibanju projiciral dvoumno subjektiviteto, katere najvidnejši vidik se zdi njena praznina: odvisnost od drugega, ki naj potrdi njen pomen. Znameniti brezizrazni performansi v intervjujih so značilni za način, na katerega je njegova osebnost izpraznila pojmovanje umetnika kot načrtno "individualnega"; to je dosegel z enkratno sposobnostjo, da s čisto ustvarjalnostjo
transcendira grobo telesnost vsakdanjega obstoja.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani