nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
Te fotografije in načini, kako so jih uporabljali in predelovali znotraj diskurza o Pollocku in v povezavi s sodobno umetnostjo, so leta 1952 skupaj s podporo Harolda Greenberga oziroma njegovega opisa abstraktnega ekspresionizma kot "ameriškega action paintinga" (akcijskega slikarstva)(162), slikarstva kot dejanja, in ne toliko dokončnega objekta, postale zgled za razpravo o novi obliki razmišljanja, ne le o "umetnosti" kot izrazu individualnih subjektov, temveč tudi o subjektiviteti. Konstruiranje "uprizarjajočega" Pollocka (tega, kar bom v nadaljevanju imenovala "pollockovski performativ", s čimer se skušam oddaljiti od ideje o Pollocku kot intencionalnem posamezniku ali izvornem subjektu), je vse od začetkov potekalo v povezavi s fotografijami in, v manjši meri, s filmom Hansa Namutha. Iz teh fotografij je črpala celo Rosenbergova konstrukcija Pollocka kot garaškega eksistencialističnega junaka.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani