nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
David Salle trdi, da Acconci želi "skupaj z gledalci postati ena identiteta (...) tako lahko opravi skok do objektiviranja razmerja med seboj in jazom" (kot v Pasteh); glej "Vito Acconci's Recent Works", v: Art Magazine, letnik 51, št. 4, december 1976, str. 90. O narcizmu kot poskusu vključitve drugega in popolni razpršitvi (moškega) jaza glej Marie-Françoise Plissart in Jacques Derrida, "Right of Inspection", v: Art + Text, št. 32, jesen 1989, str. 20; in - zlasti v razmerju do postmodernizma - Eugene Holland, "Schizoanalysis: The Postmodern Contextualization of Psychoanalysis", v: Marxism and the Interpretation of Culture, University of Chicago Press, Chicago, 1988, str. 405.
(446) Acconcijeva patetična moškost je spet postala modna z uveljavitvijo dela umetnikov, kot je Mike Kelley; glej Elizabeth Sussman, Mike Kelley: Catholic Tastes, Whitney Museum of American Art, New York, 1993. Kelley iz Los Angelesa, kjer je Paul McCarthy vse od začetka 70.
let dejavno uprizarjal patetično moškost, je povezan tako z Acconcijem kot z McCarthyjem. Nedavno je dokončal videoprojekt, v katerim je z mladimi moškimi in ženskimi srednješolci vnovič uprizoril več Acconcijevih performansov ter dramatično spremenil učinke Acconcijevih del; zbrani so v videu z naslovom Sveži Acconci (Fresh Acconci, 1995).
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani