nova beseda iz Slovenije

Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:



(383) Bersani, "Is the Rectum a Grave?", str. 216, 217; Bersani navaja ideje Michela Foucaulta iz dela History and Sexuality, 1. knjiga, An Introduction, prev. Robert Hurley, Vintage, New York, 1980, str. 93.

(384) Acconci, "Trademarks", v: Avalanche, št. 6, posebna izdaja, posvečena Vitu Acconciju, str. 11. Zaščitni znaki so nadvse sorodni Acconcijevemu zgodnejšemu Performansu za kavno urico (Proizvajanje časa) (Performance for the Coffee Hour (Making Time)) iz leta 1969.
V njem je pred občinstvom s Šole za oblikovanje na Rhode Islandu vtiskoval v svojo roko steklenični zamašek, tako da je na roki pustil odtise, in se s tem označil za "opazno osebo"; glej Linker, Vito Acconci, str. 22. Kathy O'Dell, ki opazi, da so Zaščitni znaki (v nasprotju s performansom na Rhode Islandu) obstajali v javnosti samo prek fotografskih reprezentacij in besedilnih opisov, trdi, da gre pri tem delu za preučevanje oralnega stadija ambivalence do materinske figure ("Toward a Theory of Performance Art", str. 158); ta ugotovitev se mi zdi pomenljiva, če jo jemljemo zelo splošno, osebno pa se raje ogradim od takšnih pojasnil, saj se dozdeva, da se opirajo na psihologijo in posameznim umetnikom (četudi nezavedno) pripisujejo intencionalnost.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA