nova beseda iz Slovenije

Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:



(332) O feminizaciji gledališča in kiča kot nasprotnima maskuliniziranemu modernizmu obširno pišem v knjigi Postmodernism and the En-Gendering of Marcel Duchamp, zlasti na str. 16. Glej tudi Andreas Huyssen, "Mass Culture as Woman: Modernism's Other", v: After the Great Divide: Modernism, Mass Culture, Postmodernism, Indiana University Press, Bloomington, 1986, str. 44.

(333) Friedova razprava, ki je bila prvič objavljena v Artforumu, je bila ponatisnjena v Gregory Battcock (ur.), Minimal Art: An Anthology, Dutton, New York, 1968, str. 116.


(334) Douglas Crimp, "Pictures" (prvič objavljeno leta 1979 v Octobru), ponatis v: Brian Wallis (ur.), Art After Modernism: Rethinking Representation, New Museum of Contemporary Art, New York; in Godine, Boston, 1984, str. 176; Maurice Berger, Labyrinths: Robert Morris, Minimalism, and 1960s, Harper and Row, New York, 1989, str. 10. Če je Crimpova razprava pomembna, ker gre za zgodnji poskus - znotraj revije October opredelitve postmoderne umetnosti, ki sega onkraj običajnega poudarjanja strategij produkcije in formalnih vprašanj (glej mojo razpravo o "oktobristih" v prvem poglavju), Crimp zmanjša pomembnost lastnih opažanj in nemudoma zatrdi, da "si moral biti tam", če si želel izkusiti delo, kajti umetnine "so zahtevale gledalčevo navzočnost, če naj so se sploh aktivirale, [in se] (...) v osnovi ukvarjale z registracijo te navzočnosti kot sredstva, ki prispeva k uveljavitvi pomena" (str. 177).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA