nova beseda iz Slovenije

Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:

Toda Tomkins poudarja: "Cageovo zavračanje umetnikovega osrednjega nadzora", zavračanje, ki bi ga sama pripisala njegovemu odpiranju za umetniški proces skozi performativnost, "je bilo krivoverstvo, ki se je veliki večini [abstraktnih ekspresionistov] zdelo preprosto slabo ali zanesenjaško" (Tomkins, Off the Wall: Robert Rauschenberg and the Art World of Our Time, Penguin, Harmondsworth, Middlesex, 1980, str, 69).

(177) RoseLee Goldberg, Performance Art: From Futurism to the Present, popravljena izdaja, Abrams, New York, 1988.


(178) Glej pisanje Robin Brentano v Outside the Frame: Performance and the Object, A Survey History of Performance Art in the USA since 1950, Cleveland Center for Contemporary Art, Cleveland, 1994; in Andreas Huyssen, "Back to the Future: Fluxus in Context", v: In the Spirit of Fluxus, Walker Art Center, Minneapolis, 1993, str. 140. Takšen teleološki model vpliva in kulturnega napredka, ki je sam po sebi modernističen, je v še značilnejši obliki najti v Greenbergovem poskusu v "American-Type' Painting", da Pollocka in njegovih kolegov ne bi opredelil kot popoln prelom z evropskim modernizmom (kot je naredil Rosenberg v "American Action Painters"), marveč kot njegovo nadaljevanje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA