nova beseda
iz Slovenije
Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:
(176) Takšno pojmovanje dveh modernizmov, prvega, ki ga v splošnem povezujejo z dadaizmom ter nadrealizmom (in zlasti z Marcelom Duchampom) in ki si je znova pojavil z ameriškim postmodernizmom, ter drugega, s Picassom in nato še Pollockom, je opaziti v večini zgodovin umetnosti 20. stoletja. Glej, na primer, opis minimalizma pri Halu Fosterju, ki ga je le-ta opredelil kot radikalno "duchampovsko" linijo znotraj modernizma; "The Crux of Minimalism", v: Individuals: A Selected History of Contemporary Art 1945, Museum of Contemporary Art, Los Angeles; Abbeville, New York, 1986, str. 162. Čeprav so standardne zgodovinske narativne pozicije Johna Cagea in njegovih privržencev v diametralnem nasprotju s Pollockom in abstraktnimi ekspresionisti (prvega so običajno povezovali s postmodernizmom in drugega z romantičnim modernizmom), so med tema - le stežka bi lahko dejali, da nepovezanima - skupinama obstajale tudi številne povezave. Pollockova
abstraktnoekspresionistična kolega, Willem de Kooning in Franz Kline, sta poleti 1948 in 1952 skupaj s Cageom poučevala na kolidžu Black Mountain; poleti 1950 je tam poučeval tudi Greenberg, ki velja za Pollockovega najvplivnejšega privrženca.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani