nova beseda iz Slovenije

Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:

(...) Pri tem gre za referenco in namig na penis, toda umetnik in njegov penis (...) ostaneta skrita pod ogrinjalom umetnosti."(420) In vendar, mar ne bi mogli reči, da Acconci z obsesivnim obravnavanjem svojega penisa v razmerju do gledalcev, ki jih ne more videti in ki ne morejo videti njega, prinaša erotiko marketinga umetnosti, opredmetenje moške ploditvene zmožnosti prek skrite mehanike transferja, pri katerem je moškost najdragocenejša, kadar se previdno skriva za umetniškimi objekti (in se zliva z njimi)?(421)

Acconci je izvedel številne druge intersubjektivne performanse, ki nedvoumno naslavljajo hiazmično, seksualno nabito mehaniko transferja, udeleženega v ustvarjanje in sprejemanje umetnosti.
Acconci je v Nanašanju (Applications, 1970), delu, ki ga je ustvaril skupaj s Kathy Dillon in z Dennisom Oppenheimom, uporabil svoj prsni koš in roke, ki so nastopali v vlogi posredniške šablone za prenašanje rdečila, ki ga je Dillonova s poljubi nanesla na njegovo telo, na Oppenheimov hrbet.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA