nova beseda iz Slovenije

Amelia Jones: Body art, poved v sobesedilu:

Acconci se je v performansu-videu Zahteva (Claim) s sadističnim govorom in z nasilnimi dejanji postavil nasproti občinstvu ter agresivno zavračal mazohistično vlogo objekta želje, pri kateri je zastrto telo moškega umetnika v podtekstu umeščeno znotraj formalističnega kritiškega sistema. Videomonitor na vrhu stopnišča v Galeriji 93 Grand Street v New Yorku je prikazoval Acconcija, ki je z zavezanimi očmi sedel ob vznožju stopnišča, vihtel železno cev in morebitnim obiskovalcem kriče grozil: "Hočem ostati sam v kleti. (...) Vsakomur bom preprečil priti sem dol."(408) Acconci s projiciranjem svoje ranljivosti in viktimizacije (kot umetnika / performerja, podvrženega želečemu in kritičnemu pogledu drugega) na občinstvo prikaže bolečo ambivalenco postpollockovskega moškega umetnika.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA