nova beseda iz Slovenije

Ariel Dorfman in Armand Mattelart: Kako brati Jaka Racmana, Maska 2007, poved v sobesedilu:



Velikanska in naraščajoča priljubljenost Disneyja v tujini ni skladna s tisto na domačem trgu, kjer je prodaja upadala, najbrž celo bolj kot pri drugih stripovskih klasikah, vse od vrhunca, ki so ga te dosegle na začetku petdesetih let. Kot glavne vzroke za naglo rušenje stripovskega trga največkrat omenjajo konkurenco televizije in logistične težave pri distribuciji, tretji dejavnik, ki vpliva zlasti na Disneyja, pa velja iskati v celotnem kulturnem premiku v zadnjih dveh desetletjih, ki je preobrazil okus toliko otrok, a tudi najstnikov v ZDA in za katerega se Disneyjevi mediji, kot kaže, v številnih pogledih niso zmenili. Če se je Disneyjeva formula celo v tem spreminjajočem se ozračju uspešno ohranila v filmih in zabaviščnih parkih, je bilo tako po zaslugi vse težjega plašča tehničnih trikov, vrženega čez staro vsebino.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA