nova beseda iz Slovenije

'urad za varstvo konkurence' (901-1.000)



     Kaj je Urad za varstvo konkurence naredil?  G
     Urad za varstvo konkurence in gospod Soršak.  G
     Vlada predlaga zmanjšanje sredstev za Urad za varstvo konkurence.   G
     Prehajamo k proračunskemu uporabniku 2121, Urad za varstvo konkurence.   G
     Nadzor nad prevzemno zakonodajo vrši ATVP in ne Urad za varstvo konkurence.  G
     papirjev in Urad za varstvo konkurence izmenjujeta medsebojno podatke, pač je   G
     Urad za varstvo konkurence do lanskega leta ni zadovoljivo opravljal svoje delo.  G
     Povezovali ste Urad za varstvo konkurence s prevzemno zakonodajo in finančno asistenco.  G
     Urad za varstvo konkurence vse tovrstne postopke vodi na predlog in ne po uradni dolžnosti.  G
     Seveda bi se morali zanesti na neodvisne regulatorje trga, kot je Urad za varstvo konkurence.  G
     Ali mislite, da sta oba organa, predvsem pa vaš Urad za varstvo konkurence, korektno delovala?  G
     Ko gre za Urad za varstvo konkurence, je urad aktiven vse od kar je prišlo do kadrovske osvežitve.  G
     Urad za varstvo konkurence, in to na način, da bo te zadeve zavlekla preko državnozborskih volitev.  G
     To kar je danes, to kar počenja Urad za varstvo konkurence in gospod Soršak, je demonstracija moči.   G
     Ali je Urad za varstvo konkurence ukrepal, saj so vsi distributerji napovedali enak odstotek podražitve?   G
     Verjamem, da Urad za varstvo konkurence kot vsak drug urad, organ, je odvisen tudi od kadrovske zasedbe.   G
     In če minister za gospodarstvo, Urad za varstvo konkurence to napiše, oni to vzamejo pač kot izjavo priče.  G
     Eden izmed poslancev je rekel: "Tega, kar dela danes Urad za varstvo konkurence, tega ne moremo dovoliti."  G
     To so zasegli in to je preprečila informacijska pooblaščenka, da bi Urad za varstvo konkurence imel pogled v to.  G
     Tudi Urad za varstvo konkurence v obdobju do leta 2007 ni opravljal svoje naloge, zato so se tudi dogajale mnoge zgodbe.  G
     Trinajst let delovanja beleži Urad za varstvo konkurence in v teh trinajstih letih je izrekel samo 8.500 evrov mandatnih kazni.  G
     Do sedaj itak večina prebivalcev te Slovenije sploh ni vedela zakaj imamo Urad za varstvo konkurence, ker je bil sam sebi namen.  G
     Ampak tisti, ki se jim zmanjšujejo, so štirje: Urad predsednika Vlade, Državni svet, Državni zbor in Urad za varstvo konkurence.  G
     Urad za varstvo konkurence se srečuje pri svojem delu s pravzaprav tudi že zelo forenzičnimi metodami odkrivanja teh koncentracij.  G
     Do takrat, ko Soršak ni prišel na Urad za varstvo konkurence, konkurence pravzaprav skoraj nismo vedeli, da ta urad sploh obstaja.  G
     No, zanimivo, med tistimi štirimi, ki se jim sredstva za delovanje oziroma za plače zmanjšujejo, je edini Urad za varstvo konkurence.  G
     Jaz nisem govoril o tem kako Vlada ali bivša vlada ali ta vlada ne more dovoliti da Urad za varstvo konkurence nekaj počne ali ne počne.  G
     Tukaj mislim predvsem na Urad za varstvo konkurence, na Agencijo za trg vrednostnih papirjev in tudi na nadzorstveno funkcijo Banke Slovenije.  G
     Posledično pa slovenski urad za varstvo konkurence ne more začeti postopka o prekršku in na njegovi podlagi tudi odločiti o morebitni sankciji.  G
     Prav zato je pomembno, da ima Urad za varstvo konkurence takšna pooblastila, da lahko učinkovito identificira kršitve in še učinkoviteje ukrepa.  G
     Tako, da je sedaj verjetno problematično trditi, da Urad za varstvo konkurence ni izdajal bodisi ustreznih odločb, ali ni izdajal ustreznih mnenj.  G
     Iz gradiva, tistega, ki nam ga je Vlada posredovala, je razvidno, da je ta pristojna, edina institucija, ki je sodelovala, Urad za varstvo konkurence.  G
     Urad za varstvo konkurence dobiva na podlagi novosti iz naslova tega zakona določene nove pristojnosti, vse pa gredo v obliki dveh dimenzij ali smeri.   G
     Priznati pa je treba, da so bile nadzorne ustanove, predvsem Urad za varstvo konkurence in Agencije za trg vrednostnih papirjev dolgo zelo neučinkovite.  G
     Tukaj bo pa Urad za varstvo konkurence seveda budno spremljal učinke na konkurenco v Sloveniji, na področju proizvodnje embalaže oziroma kartonske embalaže.   G
     Zakaj Urad za varstvo konkurence in Agencija za trg vrednostnih papirjev nista ukrepala, če vemo za 17 spornih primerov, kjer ni ukrepala nobena od teh ustanov.  G
     Torej Urad za varstvo konkurence je sprožil postopke in prizadevamo si, da bi raziskali vse elemente morebitnega dogovora med trgovci glede tega skupnega pristopa.  G
     Ampak gospod minister za gospodarstvo, vi ste že tri leta in pol minister za gospodarstvo in vi niste nič naredili, da bi ta Urad za varstvo konkurence bolje deloval."   G
     To je končno eden ukrep, ki bi ga morala izvesti ali Urad za varstvo konkurence ali Agencija za trg vrednostnih papirjev, pa ga nista, ali pa revizorji pa ga niso, ali pa   G
     Res je, marsikaj bi se lahko tudi v preteklosti zgodilo, vendar dve pomembni instituciji, Urad za varstvo konkurence in Agencija za trg vrednostnih papirjev nista delovali.  G
     Regulatorja trga, ki bi morala odigrati aktivno vlogo v teh procesih, mislim predvsem na Urad za varstvo konkurence in Agencijo za trg vrednostnih papirjev, ste gospodje postavili vi.  G
     nadaljevanje) Drugič, ta teden smo imeli priložnost po letu dni videti in prebrati, da je urad za varstvo konkurence ugotovil, da je pri podražitvi električne energije šlo za dogovor.  G
     Ko se je lastninilo preko poštnih nabiralnikov doma in v tujini ni ničesar zaznal ne Urad za preprečevanje pranja denarja, ne Urad za varstvo konkurence in ne zloglasna Kosova komisija.   G
     Drugo je pa tudi Urad za varstvo konkurence, ki je prav tako v fazi nadzora nad tem ali so te banke delovale povezano, ali je to kartelni dogovor in zaradi tega bo tudi glede na pristojnosti..  G
     Danes poslušam istega ministra, ki pisno pravi, da so to samostojni organi, da ne more v ničemer posegati v njihovo delo, gospoda Vizjaka, ki pravi: ATVP in Urad za varstvo konkurence so krivi.  G
     In če Agencija za trg vrednostnih papirjev in Urad za varstvo konkurence ne bosta izpolnila svojega poslanstva, bo teh akterjev v prihodnje ne več deset, temveč pet, čez kakšnih deset let pa eden.  G
     Ministrstvo za kulturo in Urad za varstvo konkurence sta v teh gradivih zapisala, da delujeta ves čas, da delujeta po predpisih in se nista sklicevala na sklepe, ki so bili sprejeti na seji 3. junija.  G
     To pa ne pomeni, da na podlagi veljavnega zakona Urad za varstvo konkurence ne bi mogel svojega dela v preteklem obdobju opraviti bolje, zlasti tedaj, ko je obstajal sum omenjenih prepovedanih ravnanj.  G
     Združevati nekatere danes delujoče nadzorne institucije, kot je Urad za varstvo konkurence, Agencija za trg vrednostnih papirjev, pod Banko Slovenije, ne bo v ničemer nadgradila neodvisnosti tega dela.  G
     Tudi Urad za varstvo konkurence je sprožil postopek ugotavljanja možnosti kartelnega dogovarjanja v tem primeru in verjamem, da bo z ugotovitvami kar se da hitro obvestil javnost in distribucijska podjetja.   G
     Urad za varstvo konkurence najbrž januarja letos ni neosnovano uvedel postopek ugotavljanja kršitve 10. člena zakona o preprečevanju omejevanje konkurence in 82. člena pogodbe o ustanovitvi Evropske skupnosti.  G
     Imamo davčno upravo, ki je dolžna spremljati kaj se dogaja, imamo Banko Slovenije, imamo Urad za varstvo konkurence in nenazadnje imamo kriminalistične službe za gospodarski kriminal pri policiji in imamo tožilstvo.  G
     Ko je Urad za varstvo konkurence uvedel določene postopke proti tem veletrgovcev zaradi teh sumov kartelnih dogovorov, je prišla intervencija pooblaščenke in s tem je za pomemben čas prekinila postopek preverjanja.   G
     Menimo, da sta bila oba postopka, ki sta jih odredila tako resorni minister kot Urad za varstvo konkurence, v javnem interesu in da je s tem posegom informacijske pooblaščenke prišlo do zaustavitve, do blokade postopkov.  G
     Govorijo o tem, kako nekateri organi nadzora niso bili ustrezno vodeni, mislijo na Urad za varstvo konkurence, pa na Agencijo za trg vrednostnih papirjev, ki so ju bojda vodili nekateri prej politično dirigirani direktorji.  G
     Recimo, dobili smo Urad za varstvo konkurence, Agencijo za trg vrednostnih papirjev, dobili smo Urad za preprečevanje pranja denarja, dobili smo Računsko sodišče, leta 2004 smo dobili še Komisijo za preprečevanje korupcije.  G
     Zato kdorkoli bo danes govoril o netransparentnosti in da organi pregona, pa najsi bo to ATVP ali pa Urad za varstvo konkurence, ni mogel ničesar narediti, s tega mesta, z govornice Državnega zbora prav tako povem - lažete!   G
     Noben nima nič proti temu, da se Urad za varstvo konkurence bori na legitimen način proti domnevnemu ali realnemu, kakršnemukoli, monopolnemu ali kateremu dogovarjanju, ampak za to ni potreben vpogled v naše plačilne kartice.  G
     In taka priložnost je tudi ta, da je nujno ukrepati in Urad za varstvo konkurence, pa tudi druge organe usmeriti na ta način, da bodo manj odvisni in bodo bolj izrabljali avtoriteto in bolj brezkompromisno uveljavljali zakone.  G
     Urad za varstvo konkurence je sprožil postopke, s katerimi se je ugotavljalo, da so bili v postopku oblikovanja cen prehrambenih izdelkov uporabljene prakse, ki niso v skladu z veljavno zakonodajo in dobrimi poslovnimi običaji.  G
     In če je že mogoče soditi, da bo na podlagi tega zakona Urad za varstvo konkurence kos novim izzivom, pa nas veliko bolj skrbi pripravljenost in strokovna podkovanost slovenskih sodišč za odločanje o konkurenčno upravnih zadevah.  G
     Ko smo v prejšnjem mandatu predlagali in je tudi Urad za varstvo konkurence sprožil akcijo, da bi ugotovil, ali je prišlo do kartelnih dogovorov pri zidanju cen, je informacijska pooblaščenka s svojo aktivnostjo preprečila ta pregled.   G
     Rezultat situacije, kateri lahko tudi delno pritrdim, kar izhaja tudi iz vprašalnika, ki ga je Urad za varstvo konkurence poslal, je, da so se trgovske verige nekoliko bolje konsolidirale od dobaviteljskih, skratka so bolj organizirani.  G
     Tudi Urad za varstvo konkurence in Agencija za trg vrednostnih papirjev po uradni dolžnosti nista ukrepali, prijav med prijatelji, ki so prekladali državne deleže, ni bilo, če se je kakšen čutil prikrajšanega, so ga potešili na drug način.  G
     Ne glede na dejstvo, da je v naši državi pravno varovanje konkurence nov in razvijajoč pojem, pa zagotovo Urad za varstvo konkurence kot varuhi učinkovitosti konkurence na trgu pri izvajanju svojih nalog ne sme in ne more biti brezzobi tiger.  G
     V zvezi s krepitvijo konkurenčnosti nemenjalnega sektorja Urad za varstvo konkurence predlaga udeležbo predstavnika Urada za varstvo konkurence v morebitnih delovnih telesih, ki se ukvarjajo s problematiko konkurenčnosti nemenjalnega sektorja.  G
     Toliko bolj, ker se v zadnjem obdobju govori tudi o združitvi Belišča, ki je lastnik Valkartona in Duropaka, kar bi imelo določene posledice tudi na slovenski trg in bo moral Urad za varstvo konkurence verjetno zelo natančno proučiti to povezavo.  G
     V zvezi z dvigom cen električne energije za gospodinjske odjemalce je Urad za varstvo konkurence uvedel postopek proti distribucijskem podjetjem zaradi kršitve pravil konkurence, ker so sočasno napovedala povišanje cen električne energije za gospodinjstva.  G
     Kar se tega tiče, je Urad za varstvo konkurence sprožil postopek pred oblikovanjem dokončnih odločitev in na podlagi vprašalnikov, ki so bili razposlani tako dobaviteljem kot tudi trgovcem, je moč že - torej na podlagi 36-odstotnega odziva ugotoviti sledeče.  G
     Poglejte, kaj se je zapisalo: "Sredstva, zagotovljena za Urad za varstvo konkurence, zadoščajo za izvedbo predvidenih aktivnosti.." itd., v letu 2009, "in se minimalno zmanjšujejo predvsem zaradi ukrepov na področju plačne politike, dogovorjene s sindikati."  G
     Če želimo imeti čim večjo stopnjo konkurence, kar je v interesu potrošnikov, potem seveda Urad za varstvo konkurence rabi ustrezne podlage tudi v tovrstnem zakonu, ki mu daje dodatne možnosti, zato je Vlada ta zakon tudi vložila in verjamem, da ga boste podprli.  G
     Podpiram Vlado in njene ukrepe, ki so bili danes predstavljeni in mislim, da gredo v pravo smer, tudi urad za varstvo konkurence kot tudi nevladne organizacije, nadzor nad regulacijo cen nad katerimi ima pristojnost Vlada in pa predvsem informiranje potrošnikov.  G
     Torej, če je bil sprožen postopek zaradi kršitve s področja prevzema ali trga vrednostnih papirjev, torej s področji, ki jih pokrivata Agencija za trg vrednostnih papirjev in urad za varstvo konkurence, potem banke takih kreditov ne smejo odobravati iz jamstvene sheme.  G
     Trg zdravil je reguliran in pod nadzorom agencije za zdravila, seveda le pri zdravilih v prosti prodaji je možno ukrepati, zato je tudi urad za varstvo konkurence februarja leta 2005 z odločbo ugotovil in prepovedal kartelni sporazum in tudi tekoče spremlja te aktivnosti.   G
     Jaz sem trdno prepričan, da predvsem večja konkurenčnost in tukaj Urad za varstvo konkurence in tudi ostali ukrepi Vlade bodo prispevali k temu, da se bo konkurenčnost tudi na področju trgovine z živili povečala, in kot drugi ključni igralec v tem - smo pa zagotovo potrošniki.  G
     V vseh primerih, kjer je prišlo do poskusa prevzema ciljne družbe s strani uprave v tako imenovanih managerskih prevzemih in ima seveda ciljna družba prevladujoč položaj, je UVK, se pravi Urad za varstvo konkurence, uvedel presojo skladnosti koncentracije s pravili konkurence.  G
     Ne morem tukaj mimo tega, da ne omenim, da je prav Urad za varstvo konkurence in Ministrstvo za gospodarstvo v svoji komunikaciji z Evropsko komisijo glede primera Mercator, neustrezno informiralo Evropsko komisijo in je bila zato odločitev Evropske komisije vsaj neodločitev ali nepopolna.   G
     Marsikaj se je zgodilo, brez tega,da v prejšnjem mandatu, kot je bilo rečeno, te preiskovalne inštitucije, Urad za varstvo konkurence, za boj proti monopolu in vse to, naj bi bili ljudje zamenjani, da bi se ugotovilo, kje so ti poštni nabiralniki, kako se lastnini preko poštnih nabiralnikov.  G
     Urad za varstvo konkurence je tudi v organizacijskem smislu okrepljen, kadrovsko prenovljen in seveda predlaga tudi določeno spremembo zakona, kjer bi imeli uslužbenci urada višje pristojnosti pri nadzoru in tudi višja pooblastila, da bi lahko seveda nemoteno in učinkovito opravljali svoje delo.   G
     Zato je treba te spremembe sprejeti, da bo tudi Urad za varstvo konkurence dobil še večje pristojnosti v samem postopku, da bo lahko namesto te ocene, da je premalo aktiven oziroma premalo učinkovit, dobil še boljšo, še bolj pozitivno oceno, in da bodo predvsem rezultati njihovega dela še boljši.   G
     Namreč, odpirali ste predloge, ki bodo podpirali in povečevali socialno stisko naših ljudi; niste podprli predlogov, recimo, za Urad za varstvo konkurence, s katerim bi se urad uspešno borili proti tajkunom, ampak podpirate tajkune, delate za to, da bodo eni še bolj revni, drugi pa še bolj bogati.   G
     Seveda pa je pristojnost uradov, kamor sodi tudi Urad za varstvo konkurence, da ugotavlja morebitne dogovore ali pa kartelne dogovore med trgovskimi organizacijami ali pa dobaviteljskimi mrežami, da pravzaprav skupaj oblikujejo nek pristop do ostalih v verigi in s tem izsiljujejo ali utrjujejo svoj položaj.   G
     In Urad za varstvo konkurence sporoča, da je v času, ko je Agencijo za trg vrednostnih papirjev vodil prejšnji direktor, gospod Borak, da je v tem času na ATVP naslovil več zahtev za dostavo podatkov v zvezi z nekaterimi uvedenimi postopki, konkretno, na primer, Kolonel, Mercator, Pivovarna Laško, Terme Čatež.  G
     Naslednja trditev: "Kršitve zakonodaje s področja odkupov podjetij s strani uprav v Republiki Sloveniji ugotavljajo za to pristojne ustanove," institucije, ne maram tega izraza, zato prevedem v "ustanove", "Urad za varstvo konkurence in Agencija za trg vrednostnih papirjev, ki delujeta v skladu z veljavno zakonodajo."  G
     To pomeni, ker vemo, da recimo tri trgovske verige predstavljajo približno 85% na slovenskem trgu, da povezava, dogovor med njimi izkrivlja konkurenco in s tem bi tudi deloval nezakonito, vendar je ta kartelni dogovor potrebno ugotoviti in jaz verjamem, da bo urad za varstvo konkurence storil vse v najkrajšem možnem času.  G
     Načeloma se lahko zato strinjamo s predlagatelji novega zakona, da je sedaj veljavni istoimenski zakon nekoliko zastarel, ker so določbe presplošne in ne zagotavljajo zadostne stopnje pravne varnosti, saj ne opredeljuje natančno pravic, obveznosti in tudi ne pooblastil, ki jih ima Urad za varstvo konkurence v pravnih postopkih.  G
     Res ne vem ali je to namerno "fintiranje", kot se temu reče, in nas hoče napeljati na nezakonito vmešavanje v odgovorno in neodvisno delovanje inštitucij kot je sodstvo, kot so mediji in konkretno pri koncentracija kapitala, menedžerskih odkupih je po mojem mnenju najbolj odgovorna Banka Slovenije, Urad za varstvo konkurence in Agencija za vrednostne papirje.   G
     Urad za varstvo konkurence je zaradi opustitve priglasitve domnevne koncentracije in izkazane verjetnosti glede neskladnosti obravnavane koncentracije s pravili konkurence zaradi vertikalno povezanih upoštevanih proizvodnih trgov in velik tržne moči na trgih, na katerih poslujejo udeležene družbe, uvedel postopek proti družbam, ki naj bi pridobile skupni nadzor nad posamezno družbo.  G
     Mislim, da je nedvomno jasno vsem v Sloveniji, da to, kar se dogaja v tem mandatu, začelo pa se je dogajati zaradi tega, ker se je politika tako odločila, je tudi odraz tega, da nadzorne inštitucije, Urad za varstvo konkurence pri nadzorovanju prevzemov, pri nadzorovanju konkurenc in konkurenčnega okolja in pa Agencija za trg vrednostnih papirjev, svojega dela verjetno nista opravila najbolje.  G
     Pa ne gre samo za Pivovarno Laško in ne gre samo za unionsko pivo, ne gre samo za Istrabenz in za Drogo in tako naprej, gre za strukturo gospodarstva, za katerega je Urad za varstvo konkurence dve leti trdil, da ni nobene koncentracije, dokler se niso skregali okoli, ne vem česa že, Dnevnika ali Večera ali Dela ali Maga ali ne vem, okoli katere zgodbe so se tisti s sestanka 12. avgusta skregali.   G
     Tekom današnje razprave smo ugotovili, da samo v povezavi z aktualnimi menedžerskimi prevzemi za katere gospod Vizjak ali nenazadnje predsednik Vlade in tudi minister za finance govorijo, da so v nasprotju z zakonom, za kar bi sproti morala ugotoviti Agencija za trg vrednostnih papirjev in Urad za varstvo konkurence, da sta preprečevanje omogočila tako Nova kreditna banka Maribor kot Nova Ljubljanska banka.  G
     Nihče ni nič naredil, tukaj se vlada zgovarja, da so to ustanove, hkrati pa vlada včeraj da novi zakon, s katerim bomo končno začeli nadzirati menedžerje, zakaj je pa potem ta zakon, gospod Trofenik dal pa vlada, če imamo Agencijo pa urad za varstvo konkurence, ki ni naredil nič, nič in na koncu nadzorni organi v praksi niso udeleženi pri tovrstnih odkupih in tudi nimajo ustreznih pooblasti, da take odkupe izvršijo.  G
     Izkazalo se je, da je končno to, kar je vlada imela v mislih, in sicer na podlagi najboljših izkušenj v drugih držav Evropske unije, ki so to že naredile v preteklosti, da je staviti na Zvezo potrošnikov Slovenije in organizacije potrošnikov samih in pa na Urad za varstvo konkurence in ne nazadnje tudi na Urad za varstvo potrošnikov, ki deluje v sklopu ministrstva za gospodarstvo, da se je izkazalo kot pravilna politika.   G
     Govoril sem o tem, da je Urad za varstvo konkurence z namenom, da bi se boril proti domnevnim monopolom, da je pravzaprav pobral vse podatke, informacije in prekopiral vse diske v teh podjetjih in prišel do cele vrste zasebnih, zaupnih podatkov in to je, hvala bogu, in to sem povedal, informacijska pooblaščenka preprečila, da bi lahko te podatke recimo o kupcih in tako naprej uporabili in zlorabili za raznorazne politične namene.  G
     Mislim, da je edini način v tem trenutku, ko smo tako pod povečevalnim steklom, kar se tiče delovanja tržnih ustanov v Sloveniji, da je najboljša politika ta, za katero smo se že odločili, in to je, da stavimo, da trg resnično deluje, da Zveza potrošnikov Slovenije odigra svojo vlogo, da Urad za varstvo konkurence v skladu z zakonom dejansko preuči, ali je ali ni bilo nekega kartelskega dogovora in ne nazadnje tudi v samem ministrstvu za gospodarstvo Urad za varstvo potrošnikov.   G
     Bom še enkrat prebrala, morda res niste prebrali: "Banke ne smejo, ne smejo, poudarjam, dajati posojil za odkup delnic in poslovnih deležev gospodarskih družb s strani članov poslovodstev niti takšnih posojil obnavljati ali kako drugače spreminjati, če je zoper njih v teku postopek zaradi kršitev, zlorab trga finančnih sredstev, zlorab s področja prevzemne zakonodaje, zlorab s področja konkurence" in podobno, vsega tistega, kar počne Agencija za trg vrednostnih papirjev in Urad za varstvo konkurence.   G
     S tega naslova bi se bilo smiselno vprašati, v čigavi pristojnosti deluje Urad za varstvo konkurence, kakšni so postopki v okviru Urada za varstvo konkurence in ali nismo bili v preteklosti priča tega, da je Urad za varstvo konkurence, ne glede na to, kaj piše v novi oziroma noveli zakona, bil izključno eden izmed tistih medijskih organov, ki so hočeš-nočeš namenoma ali ne namenoma in bom naiven in upal, da je to namenoma, izdajali podatke tokom samega procesa oziroma tokom samega procesa odločanja o posameznih zadevah.   G
     S tega naslova bi se bilo smiselno vprašati, v čigavi pristojnosti deluje Urad za varstvo konkurence, kakšni so postopki v okviru Urada za varstvo konkurence in ali nismo bili v preteklosti priča tega, da je Urad za varstvo konkurence, ne glede na to, kaj piše v novi oziroma noveli zakona, bil izključno eden izmed tistih medijskih organov, ki so hočeš-nočeš namenoma ali ne namenoma in bom naiven in upal, da je to namenoma, izdajali podatke tokom samega procesa oziroma tokom samega procesa odločanja o posameznih zadevah.   G
     Urad za varstvo konkurence ugotavlja, da bi lahko imele navzkrižne lastniške povezave podjetij, ki so kapitalsko udeležena v nekaterih podjetjih, negativne posledice na konkurence na trgu, zato proučuje obstoječe lastniške povezave med podjetji v Republiki Sloveniji z namenom ugotavljanja, ali bi lahko šlo v nekaterih primerih za usklajeno nastopanje lastnikov podjetij pri uveljavljanju pravic, ki izhajajo iz lastništva, ter ali bi takšno ravnanje predstavljalo dejansko skupni nadzor v podjetju ter kakšno posledico bo to lahko imelo za učinkovito konkurenco na trgu.  G
     Če o predlaganih osnovnih dvanajstih sklepov, spoštovani prisotni poslanci in poslanke, zahtevate vpoklic institucij za nazaj, kot so ATVP, Urad za varstvo konkurence, če zahtevate vpoklic bank za nazaj, če zahtevate vpoklic organov pregona za nazaj, če zahtevate vpoklic davčnih organov za nazaj, pretekla leta, in če zahtevate v okviru vaših osnovnih dvanajstih sklepov, vpoklic sodnih in preiskovalnih organov za nazaj, potem bi seveda bilo smiselno, da v smislu ohranitve dostojnosti, načelnosti Državnega zbora zahtevamo tudi prepoved nadaljnje prodaje državnega premoženja, dokler Državni zbor ne dobi jasnega odgovora na tri osnovna, nič kolikokrat izpostavljena vprašanja: zakaj prodajati, komu prodajati in pod kakšno ceno prodajati.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  101 201 301 401 501 601 701 801 901 1.001 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA