nova beseda iz Slovenije

'ki ga je vlada' (701-800)



     To je bistveni poudarek, ki ga je vlada pravilno zapisala.  G
     Gre za zakon, ki ga je vlada vložila v državnozborsko proceduro po skrajšanem postopku.  G
     Vse to vodi v situacijo, ko se bo sistem, ki ga je vlada ob vpeljavi toliko hvalila, sesul sam vase.   G
     Dolgoročen pogled, ki ga je vlada sicer mislila spraviti v tem mestu skozi, je enostavno privatizacija.  G
     Druga zadeva, ki jo velja povedati okrog tega nacionalnega kulturnega programa, ki ga je vlada sprejela.  G
     Edino stanje, ki ga je vlada uspela popraviti, je bilo ob spremembi statistike oziroma štetja brezposelnih.  G
     Namreč po predlogu, ki ga je vlada leta 2000 sprejela, naj bi se obveznice izročale kot tretji obrok odškodnine.  G
     Ob tem se postavlja vprašanje, kaj je tista dopolnitev te strategije razvoja igralništva, ki ga je vlada sprejela.  G
     In, ob tem plačujemo še glavnico in obresti za dolg, ki ga je vlada najela za to, da je kupila to razkošno letalo.   G
     Glede na vse navedeno predlagam, da sprejmete predlog zakona v takem obsegu oziroma besedilu, ki ga je vlada predložila.   G
     Gre namreč za program obnovitve študentskih bivalnih zmogljivosti v letih 2001-2006, ki ga je vlada sprejela aprila 2000.   G
     Tako je ostalo v postopku besedilo, ki ga je vlada, tudi v prejšnji sestavi, predlagala državnemu zboru, naj ga ne sprejme.  G
     Je pa nekaj tega napisanega v tem osnutku strategije razvoja za naprej, ki ga je vlada tudi naročila v izdelavo med tem mandatom.  G
     In tretji razlog je zavrnitev predloga poslanca Rokavca v zvezi z 217(?) členom tega zakona, ki ga je vlada zavrnila in sama naredila.   G
     Tako ne gre za nobene posebne dogovore, ampak za gradivo, ki ga je vlada obravnavala, in za sklepe vlade in o tem ustrezni sklepi govorijo.   G
     V resnici gre pri predlogu zakona, ki ga je vlada predložila v obravnavo državnemu zboru, bolj za tehnične popravke zakona kakor za vsebinske.  G
     Morda vam to lahko ponazorim s politiko oziroma z izhodiščem, ki ga je vlada sprejela kot podlago za delo strokovne službe glede tega vprašanja.  G
     Predlog zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o upravnih taksah, ki ga je vlada predložila v obravnavo, vsebuje dva sklopa potrebnih sprememb.  G
     Vendar moram povedati, da je peti amandma, ki ga je vlada 10.4. predložila, pa odbor ni obravnaval, zaradi tega ne, ker je bila seja odbora že prej.  G
     Če to seštejete skupaj, je ta ukrep, ki ga je vlada izpeljala skozi zakon, tako kot je minister tukaj povedal, potrošnika stal več kot 7.000 tolarjev.  G
     Pred nami je predlog zakona o zagotavljanju pogojev za opravljanje funkcije predsednika republike, ki ga je vlada obravnavala in sprejela 28. marca 2002.  G
     Najprej ustno, če dovolite, popravljam amandma, ki ga je vlada vložila, in sicer natančno tako, kot je tudi predlagal sekretariat, tako da tu ni dileme.   G
     Sedaj ta program, ki ga imamo oziroma ki ga je vlada poslala v Bruselj oziroma ga še usklajuje z Brusljem, smo ga sicer sedajle dobili po neki čudni poti.  G
     Na podlagi programa prodaje državnega premoženja, ki ga je vlada predložila v državni zbor, bo v naslednjem letu izdelan konkreten program prodaje Taluma.  G
     In pri tem zopet uporabljam ne izmišljene številke, ampak iz poročila, ki ga je vlada poslala in je bil objavljen v Poročevalcu 4. oktobra letos, piše, da je   G
     Odbor je kot matično delovno telo 2.10.2002 obravnaval predlog zakona, ki ga je vlada vložila v začetku julija zaradi uskladitve z odločbo ustavnega sodišča.   G
     Res je, da v tem zakonu, ki ga je vlada predložila, pravzaprav v tem členu pri razvezavi lokalnih oziroma krajevnih zank ni bilo določeno nobeno prehodno obdobje.  G
     To pojasnjujem zato, ker s tem, tudi s tem ekspozejem ne bo še končano delovanje Slovenske nacionalne stranke na področju tega zakona, ki ga je vlada predlagala.   G
     In velik problem, ko gre za brezposelnost in ki ga je vlada v svojem odgovoru pravzaprav popolnoma ignorirala, so velike razlike v stopnji brezposelnosti po regijah.  G
     Predlog, ki ga je vlada v 80.b členu zapisana, temelji na odločitvi, da je zakon na posameznem področju tisti, ki naj uredi ustanoviteljstvo posameznih javnih zavodov.  G
     Če izhajam s stališča, ki ga je vlada sprejela k 206.a členu, ki ureja podobno vprašanje, vlada meni, da je ta vprašanja treba urediti v okviru delovnopravne zakonodaje.  G
     Pričakujem, da bo ureditev problematike dopolnil še zakon o načinu poravnave dospelih neplačanih obveznosti dajatev, ki ga je vlada že vložila v parlamentarni postopek.   G
     Vladni program usposabljanja in zaposlovanja invalidov, ki ga je vlada sprejela 1998. leta, se očitno ne izvaja in je bil zgolj papir, zato da se je "pomagalo" volivcem.  G
     Besedilo zakona, ki ga je vlada, bom rekla, v prejšnji sestavi, predvolilni sestavi predložila državnemu zboru po hitrem postopku, je bilo s strani nove vlade umaknjeno.  G
     Torej to je bilo besedilo, ki ga je vlada takrat poslala v državni zbor, in temu besedilu je priložena tudi izjava o skladnosti predloga zakona s predpisi Evropske unije.  G
     Torej, da se zbor odloči, recimo, o zakonu, ki ga je vložil xy poslanec, in o zakonu, ki ga je vlada določila po hitrem oziroma zdaj nujnem postopku, da se hkrati, o obeh odloča.  G
     Zato, ker ga ni bilo potreba, ker je ta amandma k 33. členu, ki ga je vlada predložila, tisti, za katerem mi stojimo in ki smo ga mi v podobni obliki predlagali že za drugo branje.  G
     V tem trenutku predlog, ki ga je vlada predlagala za spremembo zakona o minimalni plači, omogoča, da se dogovori oziroma aneks k dogovoru o politiki plač lahko uveljavi s 1.1.2001.  G
     Direktor, član vaše stranke, se je priglasil k besedi in je izjemno zadovoljen s položajem, ki ga je vlada s to prodajo ustvarila za uspešen nadaljnji razvoj te družbe na Koroškem.   G
     Seveda najprej obrazložitev teksta oziroma svojega amandmaja, ki ga je vlada - pisno, govorim, ker gre za dve obrazložitvi: ena je pisna, drugo je pa ravno zdaj predstavil minister.  G
     Morda pa končno bi bilo dobro, da bi vključili v vaš dnevni red vprašanje in obravnavo, kaj se je zgodilo s programom za zaposlovanje Romov, ki ga je vlada že sprejela in se ne uresničuje.  G
     Z zakonom, ki ga je vlada predložila, pa se ti kriteriji poslovanja v ekonomskih conah praktično spreminjajo in s tem se zmanjšujejo predvidene davčne olajšave za uporabnike ekonomskih con.   G
     In tudi samo dejstvo, ki že v zakonu, ki ga je vlada predložila, kaže na to, da minister dejansko želi od sebe dati pooblastila tudi take narave, ki seveda sploh ne sodijo v veterinarsko upravo.  G
     Argument, ki ga je vlada do sedaj posedovala, je bolj nekega pragmatičnega značaja, češ, naš prostor je majhen, bolje bi bilo, da bomo stroške znižali in imeli eno samo agencijo, sicer pa dva sveta.  G
     Kot ste zagotovo seznanjeni, predlog zakona o graditvi objektov, ki ga predstavljam danes, nadomešča tisto besedilo predloga zakona, ki ga je vlada vložila v proceduro v drugi obravnavi julija letos.   G
     In mislim, da je generalni sekretar odgovoren za to, da bi moral vedeti, ali se je ta sklep, ki ga je vlada sprejela, izvaja ali ne, in zakaj se do 12. novembra 2001 niso pripravili konkretni predlogi.   G
     Jaz vztrajam pri tem, da je težko verjeti, da naj bi to bil cilj, ki ga je vlada zasledovala in ga še zasleduje, ker te možnosti ste že prej imeli, pa niste sprejeli nobenega predloga, kar se tega tiče.  G
     Mi bi radi, da bi vse to - ker končno je le stališče, ki je bilo tudi sprejeto, da bo to zadostno obrazloženo - in da se ponovno prouči pozitivne in negativne učinke predloga, ki ga je vlada sama prinesla.   G
     Zakon, ki ga je vlada Republike Slovenije pripravila, oziroma konkretneje, ministrstvo za okolje in prostor, je eden izmed tistih zakonov, ki bi moral striktno spoštovati ustavnost in pa tisto socialno noto.  G
     Zaradi tega, ker imate notri v poročilu, ki ga je vlada dala in smo ga danes dobili, imeli smo ga pa tudi že včeraj, kar se tega tiče, da pristojnost in pooblastila davčne uprave Republike Slovenije določa zakon.  G
     Če pogledate to poročilo, boste ugotovili, da imamo zakon o javnih financah, potem imamo neko gradivo, ki ga je vlada pripravila, preden je stopil v veljavo ta zakon, nato kasneje, ko je stopil v veljavo ta zakon.  G
     Torej, ta zakon je bil sprejet po spremembi zakona o delovnih razmerjih, tako da se je vedelo že takrat, ko smo sprejemali prejšnji zakon in ki ga je vlada predložila v sprejem, da bi lahko predvideli te posledice.  G
     V tem primeru je za naslednje leto planirano, da bi se realiziral program, ki ga je vlada v letošnjem letu sprejela, ni pa še realiziran; v letu 2003 bo program sprejet na novo in bo tudi njegova vrednost določena.   G
     Minister je zadnjič, takrat prvič, tudi omenil, da je razmerje, ki ga je vlada pripravljena priznati temu delniškemu kapitalu - se pravi, o nekih 28 procentih, je bilo takrat celo govora -, da je to izredno darežljivo.  G
     Jaz verjamem, da ste morebiti tudi vi tako priporočali, vendar jaz sem govoril o konceptu, ki ga je sledila vlada, in ta koncept se slika čez besedilo, ki ga je vlada dala v postopek in ki ga je nekako tudi argumentirala.  G
     Gospod minister ni dal strokovne podlage, zakaj ta predlog, kot ni bilo nobene strokovne podlage na prvega, ki ga je vlada sprejela, ne na drugega, ki ga je spravila skozi poslansko skupino LDS-a, in tudi za današnjega ni.  G
     Zakon o vojnih grobiščih, ki ga je vlada predlagala v drugo obravnavo, bomo poslanci Stranke mladih Slovenije podprli, vključno z vladnimi amandmaji in dopolnili odbora za zdravstvo, delo, družino, socialno politiko in invalide.   G
     In to poročilo, ki nekako opravičuje delo državne tehnične pisarne, ki ga je vlada predložila državnemu zbori, seveda pušča možnost nekega špekulativnega razmišljanja, da je pač zadeva tako napisana, da se opraviči neko situacijo.  G
     No, takšen je pristop tudi k predlogu zakona, ki je v tem delu pripravljen, tudi ob upoštevanju bodoče ureditve javnih uslužbencev, kot jo predvideva predlog zakona o javnih uslužbencih, ki ga je vlada že predložila državnemu zboru.   G
     Državni sekretar v ministrstvu za zunanje zadeve Ignac Golob je predstavil mnenje vlade Republike Slovenije, pri čemer je ponovil stališče, ki ga je vlada zapisala v svojem pisnem mnenju, da načeloma ne nasprotuje izvedbi referenduma.  G
     S predlogom zakona o spremembah in dopolnitvah določenih zakonov na področju kmetijstva in gozdarstva, ki ga je vlada predložila v parlamentarno proceduro pred slabimi tremi tedni, to je 26. marca 2004, ki, mimogrede, vsebuje 83 členov.  G
     Odbor državnega zbora za infrastruktura in okolje je na 31. seji dne 10.9.2002 in na 33. seji dne 1.10. in 9.10.2002 obravnaval predlog zakona o urejanju prostora, ki ga je vlada Republike Slovenije poslala v državni zbor v drugo obravnavo.   G
     Rad podal svoj komentar k dvema trditvama vlade v obrazložitvi sklepa, ki ga je vlada predložila državnemu zboru, in sicer da le-ta ugotovi, da noben od vloženih predlogov za ustanovitev nove občine ne izpolnjuje pogojev, določenih z zakonom.  G
     Ker ne, prehajamo na razpravo in odločanje o predlogu sklepa odbora za notranjo politiko, ki se glasi: O predlogu zakona o javnih uslužbencih, ki ga je Vlada Republike Slovenije vložila 5.4.2002 v drugo obravnavo, se ponovno opravi prva obravnava.  G
     Odbor za notranjo politiko je prav tako obravnaval mnenje in predlog vlade, ki ga je vlada oblikovala na podlagi 10. in 12. člena zakona o postopkih in pogojih za ustanovitev občin ter njihovih območij, in v skladu z drugo točko sklepa državnega zbora.   G
     Jaz mislim, da ta državni zbor mora vedeti, kakšni so bili predvideni učinki prve verzije 87. člena, ki ga je vlada že opustila, če se je strinjala s predlogom spremembe, ki je bila sprejeta na odboru za finance in na predlog s strani Liberalne demokracije.  G
     Matično delovno telo je obravnavalo dopolnjen predlog proračuna Republike Slovenije za leto 2004, ki ga je vlada pripravila na tak način, da se skupni obseg prihodkov in odhodkov ne spreminja, prav tako se ne spreminja prvotni obseg proračunskega primanjkljaja.  G
     Vaši predlogi pa, se bojim, tisti do sedaj, prvi, ki ga je vlada sprejela, ko je bila še velika koalicija, malo večja, kot je danes, drugi, ki je bil predstavljen v odboru za finance, in zdaj tretji, vsi pa imajo skupno značilnost: pisani so na kožo določenih ljudi.  G
     Katera ministrstva so izvedla ta sklep, ki ga je vlada sprejela, in kateri so tisti konkretni predlogi oziroma katere so tiste institucije, ki jih bo ta vlada, ki na eni strani centralizira nekatere institucije, peljala, posamezne državne institucije, izven Ljubljane?   G
     Koncept, ki ga je vlada ubrala, je koncept postopnosti, ki jo lahko ocenjujemo kot neko realno postopnost, koncept, ki ne pomeni velikih pretresov v upravi, kar je po svoje dobro, kajti uprava ne more biti predmet eksperimentov, je preveč pomembna za razvoj in funkcioniranje države.  G
     V dopoldanskem delu smo prekinili v delu, ko smo se opredeljevali o amandmaju k 56. členu, ki se nahaja na strani 13 pregleda amandmajev, in ugotovili, da glede na to, da se nanaša na besedilo člena, ki ga je vlada spremenila, je torej amandma predlagatelja Zmaga Jelinčiča brezpredmeten.  G
     Namreč, mi smo s tem amandmajem, ki ga je vlada predlagala in ga je odbor potrdil, odmrznili cene univerzalnih storitev in rekli, da se lahko, dokler agencija ne prevzame vajeti v roke, vendar najdlje kot eno leto, se cene zvišujejo tako v skladu s sedanjimi pravili, ki jih pač vlada ima.  G
     Tudi poročilo o napredku Republike Slovenije pri vključitvi v EU, ki ga je vlada Republike Slovenije sprejela 6.6.2000, je med drugim rečeno: "Na področju prostega pretoka storitev bo, kar zadeva kulturne dejavnosti, potrebno sprejeti še zakon o uresničevanju javnega interesa za kulturo."   G
     Danes imamo na mizi intervencijski zakon, ki ga je vlada pripravila za razrešitev nastale vrzeli, ker bi morali po veljavnem zakonu o družinskih prejemkih 1. maja uvesti univerzalni otroški dodatek, ki bi pa, žal, bistveno znižal doseženo raven socialne varnosti v družinah z nizkimi dohodki.  G
     Jaz mislim, da je gradivo, ki ga je vlada poslala in tudi sklepi, ki v to smer gredo, da je treba popravke narediti popravke na področju zakonodaje, da je treba - in to rečem zdaj tudi tistim, ki ste kritizirali - permanentno zagotavljati usposabljanje tako policije, tožilstva kot tudi sodišč.   G
     Upamo, da ne bodo vse občine izkoristile te možnosti do maksimuma, in res je, da je ta maksimum povečan kar precej oziroma dovolj, še posebej po amandmaju odbora za notranjo politiko, ko je odpadel pomemben kriterij, ki ga je vlada vgradila kot varovalko, da bi preprečila nesorazmerna povečanja.  G
     Pred vami je predlog zakona o delovnih razmerjih, pripravljen za tretjo obravnavo, ki ga je vlada Republike Slovenije obravnavala in sprejela na svoji 66. redni seji 14. marca letos, s čimer se zaključuje delo na enem najpomembnejših zakonov s področja urejanja razmerij med delavci in delodajalci.   G
     Že iz današnjih dokumentov, ki smo jih sprejeli; iz načrta razvojnih programov, ki so danes sprejeti tu v državnem zboru; sprejeti in iz programa investicij, ki ga je vlada prav tako včeraj predložila v državni zbor in ga je tudi na včerajšnji seji očitno sprejela, izhajajo že velike razlike in neusklajenost.  G
     Drugi dokument, ki ga je vlada sprejela tudi pred dopustom, enako kot tega, je obseg in struktura slovenske vojske leta 2010, spet zelo pomemben dokument, ki opredeljuje razvoj slovenske vojske in je vezan finančno na splošni dolgoročni program razvoja in opremljanja slovenske vojske, ki ga boste vi obravnavali.  G
     V vladi smo ugotovili, da je temeljni pravni okvir, ki je sploh omogočil, da se je zadeva Orion in Pay Consulting razvila do ravni sedanje medijske razsežnosti, predvsem v zakonu o potrošniških kreditih, ki ga je vlada sprejela 22. junija 2000, državni zbor pa na izredni seji 18. julija istega leta, torej leta 2000.  G
     Istočasno pa je tudi sprejela določen amandma k 353. členu, ki ga je vlada dala, ki se pa nanaša na zakon o zavarovalnicah, ki je ena od naslednjih točk dnevnega reda in ki seveda je tisti zakon, ki nekako evropeizira prihodnost in vlogo zavarovalniškega sistema zavarovalnic v, pač, v prihajajoče razmere Evropske unije.  G
     Iz vsega tega povedano bomo v poslanski skupini Slovenske ljudske stranke pisno zahtevali od predsednika državnega zbora, ker ta je tisti, ki je po poslovniku dolžan uvrstiti določen zakon na dnevni red, da nov zakon o gospodarski zbornici, ki ga je vlada že sprejela, ta je EPA 639/2 uvrsti na 20. redno sejo državnega zbora.  G
     V poročilu, ki ga je vlada poslala poslancem piše: 'Slabi rezultati injektiranja' in konec. ... je pa napisal: 'V pregledanem temeljnem zidovju sledov injekcijske mase niso opazne' in dalje, 'neinjektirani zidovi so v nasprotju s knjigo obračunskih izmer iz katerih je razvidno, da bi morali biti vsi vbodni zidovi, kleti in pritličja injektirani.'  G
     In na koncu se je Erste Bank v primeru Nove Ljubljanske banke odločil, da ne bo sodeloval do konca pri celotni transakciji samo iz enega razloga: ker je bilo jasno in nedvoumno povedano, v skladu s spremenjenim programom, ki ga je vlada sprejela, da v prvi fazi prodajamo manjšinski delež, to je 34%, in da je seveda tudi omejena pot do večinskega deleža.  G
     Po mojem prepričanju, oziroma po prepričanju Slovenske nacionalne stranke lahko oblikovanje ene same pokrajine na Slovenskem teritorialnem področju ima za svojo vsebino prvi pristop, to je pristop, ki ga je vlada v tem Poročevalcu opredelila, oziroma citiram: "Da gre pri organiziranju pokrajin brez izvirnih samoupravnih pravic, upravnih nalog in izvirnih financ."  G
     Odbor je ta predlog zakona, ki ga je vlada predložila v razpravo in sprejem zaradi zagotovljenega nemotenega, pravilnega in zanesljivega opravljanja plačilnega prometa v agenciji za plačilni promet vse do njegove prenosa v banke kot tudi opravljanja drugih nalog v zvezi z zaključevanjem poslovanja agencije, obravnaval in podprl predlog sprejema zakona po hitrem postopku.   G
     Ko sem pa prebiral interpelacijo, se ne morem znebiti občutka, da je v interpelaciji veliko pavšalnih obtožb, netočnih navedb in seveda sem bil zelo zadovoljen, ko sem prebiral sicer zelo obsežno gradivo, ki ga je vlada predložila kot odgovor na 'argumente' (v narekovajih), ki so bili vloženi v interpelaciji, in seveda argumentirano odgovarja, kaj je bilo postorjenega v teh štirih letih.  G
     Ko pa človek nekoliko pogleda obrazložitev in uvod, ne tako obširni, kot bi človek pričakoval, tega zadnjega predloga in ga primerja z uvodom-predlogom, ki ga je vlada poslala v obravnavo v ta državni zbor leta 1999 in ga je 20. marca ta državni zbor v tej sestavi v prvi obravnavi pregledal, potem pa 2001 tudi sprejel, pa najde nekatere sličnosti v obrazložitvi, predvsem pa tudi nekatere razlike.   G
     Želela bi samo opozoriti zbor, da se je z umikom amandmaja poslanke Majnikove v bistvu porušilo predvideno razmerje členov, namreč: 101. člen, ki ga je vlada menila kot prehodno določbo nadomestiti, se je tudi glede na mnenje sekretariata z njenim amandmajem spremenil ves 101. a/ člen, s čimer se je ohranila prejšnja prehodna določba in se po amandmaju vlade doslej predlagani 101. a/ člen spreminja v 101.b/ člen.  G
     Kljub vsemu pa smo v spremembah in dopolnitvah nacionalnega programa razvoja železniške infrastrukture, ki ga je vlada že posredovala v drugo obravnavo državnemu zboru, predvideli realizacijo tega drugega tira v sorazmerno kvalitetni izvedbi, v skladu z mednarodnimi predpisi za hitrosti do 160, v dolžini približno 97 km, ne ob obstoječi trasi proge, ampak povsem nova trasa prek Črnega Kala, v obdobju do leta 2006.  G
     Glede na diskusijo poslanca Soka bi lahko rekel, da je pravzaprav predlog, ki ga je vlada pripravila, pripravljala daljše časovno obdobje in to v okviru komisije oziroma strokovne skupine, ki se je posebej ukvarjala z vprašanjem uskladitve pokojnin in plač, in to zapisala potem tudi v prvem delu oziroma v 150. členu, kjer pravimo, da pokojnine smejo rasti hitreje, kot rastejo plače, in ne smejo rasti počasneje, kot je indeks življenjskih stroškov.  G
     In to je vse, kar smo mi želeli povedati in poudarjam tudi danes: formalno nobenega ugovora, vsebinsko in politično čisti nesmisel, z željo in v pričakovanju, da se bo dalo o tem, kar se je govorilo štiri leta na vsaki seji, ob poslanskih vprašanjih, ob interpelacijah, ob zakonskih predlogih, ob letnem obračunu, ki ga je vlada dajala v svojem poročilu vsako leto pred proračunom in podobno, razpravljati in bi želeli za zaključek to še enkrat narediti.   G
     Kot je razvidno iz priloženih gradiv - ponavljam še enkrat, ker se vam zdi smešno - je možno oceniti, da je pravni okvir, ki je omogočil, da je v zvezi z družbo Orion d.o.o. prišlo do nepravilnosti in verjetno nezakonitosti v poslovanju te družbe, zakon o potrošniških kreditih, ki ga je vlada Republike Slovenije sprejela 22. junija leta 2000 in ga poslala državnemu zboru s predlogom, da se obravnava po hitrem postopku ter da to zahtevajo izredne potrebe države.  G
     Vendar pa sam tudi ugotavljam, da 116. člen, zlasti amandma, ki ga je vlada še kasneje vložila, tudi še rešuje neke probleme, ki v 98. členu niso dokončno oblikovani, zato predlagam, da bi se 98. člen sprejel, da se potem tudi pri 116. členu pomenimo še o tem, kako ga sprejeti, in da se potem za tretje branje pripravi verzija, ki bo povzela tako moj amandma, ki ga je očitno odbor tudi podprl, kot tudi tista določila, ki jih ne pokriva 98. člen in so vsebovana v 116. členu.  G
     Danes se pač, obračam z veliko ambicijo na vse moje kolegice in kolege, poslance in poslanke, in sicer z veliko željo, velikim pozivom, ker smo že vsi pozivali, da dejansko zmoremo toliko energije in pokažemo toliko dobre volje, da vendar en predlog zakona o vojnih grobiščih, ki ga je vlada dala pod temo, da je to tehnični zakon, na en način tudi sprejmemo oziroma v tem drugem branju dokončamo in s tem bomo dejansko pokazali, da smo zmožni in da smo zreli prebroditi vse te dileme, ki so.  G
     Pojasnilo o tem, da pripadniki nemško govoreče skupine v Sloveniji uživajo pravice v skladu z 61. členom ustave Republike Slovenije, je vključeno tudi v obrazložitev predloga zakona o ratifikaciji omenjenega sporazuma, ki ga je vlada Republike Slovenije predložila parlamentu in je bilo objavljeno v poročevalcu državnega zbora Republike Slovenije štev. 97, 11. decembra 2001 in ponovno 9. januarja leta 2002 v prvi številki letošnjega Poročevalca, kjer je ponovno objavljen predlog zakona z obrazložitvijo.  G
     Odbor državnega zbora za notranjo politiko, kot matično delovno telo, je v nadaljevanju postopka po 13. in 14. členu zakona o postopku za ustanovitev občin ter za določitev njihovih območij na svoji 19. izredni seji, 14. februarja, obravnaval mnenje vlade Republike Slovenije o predlogih za ustanovitev občin in določitev njihovih območij, za spremembo območij ter za spremembo imen in sedeža ter njihovega statusa, ki ga je vlada oblikovala na podlagi 11. člena omenjenega zakona, v skladu z drugo točko sklepa o nadaljevanju postopka, ki ga je sprejel državni zbor.  G
     Kako naj verjamem zapisani intenciji na 5. strani deklaracije oziroma v zadnjem stavku podpoglavja o Republiki Hrvaški, citiram: "Slovenija si bo prizadevala za vse oblike regionalnega in maloobmejnega sodelovanja s Hrvaško, ki lahko bistveno izboljšata razmerja obmejnega prebivalstva", ko na predlog vladne - sprašujem, ali še drži - vladne ljudske stranke s pomočjo opozicije z desnega brega državnega zbora le-ta se znova in znova izmika uveljavitvi sporazuma, ki bi tovrstna vprašanja v marsičem rešil in ki ga je vlada podpisala, ponavljam, vlada podpisala in ga nam poslala v ratifikacijo.  G
     V tem smislu menimo, da je prav to, kar sta skupaj predlagala oziroma sprejela stališče komisija za evropske zadeve in pridružitveni parlamentarni odbor na skupni seji, ki sta videla potrebo, da posebej obravnavamo oziroma zavzamemo stališče do ožjega dokumenta, ki ga je vlada poslala 23. aprila, in da povzamemo večino tistega dokumenta z naslovom 'Deklaracija o stališčih' in tako naprej ter da tisti širši dokument, ki je za nekatera področja prednostnih nalog zelo izčrpen oziroma podroben, pri nekaterih pa manj, da je to v skladu s sklepom oziroma amandmajem samo izhodišče za razpravljanje in odločanje naprej.  G
     Posledično pomeni to, da se sponzoriranje slovenskih kulturnih in športnih prireditev in pa društev ponehuje, SCT je nehal sponzorirati nogomet, odstopili so od hokeja, od košarke, Primorje bo zdaj zdaj nehalo sponzorirati, CMC Celje bo v kratkem nehalo sponzorirati in nisem še slišal, da bi ta slavni Grassetto, ki ga je vlada pripeljala v Slovenijo, kakorkoli in kdajkoli sponzoriral kogarkoli v Sloveniji. Grassetto se je zavezal z razpisnimi pogoji, da bo imel lastnih kapacitet vsaj 50 odstotkov, dela pa z nekaterimi Slovenci, od katerih je trboveljski RGD že vrgel ven, in pa s tujci, na primer s Slovaki, in zato v Slovenski nacionalni stranki zahtevamo točno pojasnilo in poročilo o izpolnjevanju vseh zahtev iz razpisne dokumentacije, spoštovanje zahtevanih rokov, terminskih planov, napredovanja del, kvalitete izvajanih del - znane so delovne nesreče pri Grassettu, ki jih lepo skrivajo - plačila do podizvajalcev in nabav materialov ločeno za slovenske in za tiste iz tujine, kajti prihaja do "dampinških" posegov in do "dampinškega" reagiranja na tem področju.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA