nova beseda iz Slovenije

'tudi na to, da' (501-600)



     Ne pomisli tudi na to, da bi morali skrbeti tudi za demografijo podeželja.  G
     Komentar bi imel tudi na to, da se v enem od členov uporablja fraza naddržavne organizacije.  G
     Med drugim pa želim opozoriti tudi na to, da so amandmaji večinoma sprejeti kot odborovi amandmaji.  G
     Predlog kaže tudi na to, da bo potrebna še cela vrsta podzakonskih aktov, uredb in kolektivnih pogodb.  G
     In seveda opozarja tudi na to, da bi tudi sprememba statusa morala iti skozi ustrezen referendumski postopek.   G
     Opozarjam tudi na to, da imamo še celo vrsto zaščitenih živalskih vrst, ki nam izumirajo, pa se nihče ne zgane.  G
     Vendar opozarjamo tudi na to, da vlada marsikdaj v celofan novih potreb rada zavije tudi, in predvsem, kaj drugega.  G
     V zvezi s tem bi opozorili tudi na to, da v naš prostor prihajajo in igrajo vedno večjo vlogo tuja podjetja, tuje firme.  G
     Splošnost in nedefiniranost Pakta kaže tudi na to, da bodo konkretnejše opredelitve sledile v spremljevalnih dokumentih.  G
     Opozorjeno je bilo tudi na to, da je potrebno čimprej razrešiti oziroma stabilizirati stanje vzajemnega sklada obrtnikov.  G
     Opozorili bi tudi na to, da je v prehodnih določbah zakona predvidena razmeroma počasna dinamika uveljavljanja teh načel.  G
     Minister se izgovarja tudi na to, da je moral prej pripraviti zakon o bančništvu, kar pa ne vzdrži nobene resne presoje.   G
     Podatki, navedeni v interpelaciji, kažejo tudi na to, da je Slovenija zaradi slabega dela vlade zamudila mnoge priložnosti.  G
     Opozarjam tudi na to, da v nekaterih delih stanje ni ostalo nespremenjeno, kot kaže statistika, ampak se je še poslabšalo.   G
     Rad bi opozoril tudi na to, da se po našem prepričanju v tej državi preveč zadolžujemo, da bodo to morale generacije odplačati.  G
     In kaže tudi na to, da možnosti dodatne obdavčitve pokajočih pirotehničnih izdelkov ministrstvo za finance ni dalo zelene luči.   G
     Pomembno se mi zdi opozoriti tudi na to, da do sedaj nismo v revizijskih poročilih prebrali prav ničesar o reviziji državnih bank.   G
     Opozorili so tudi na to, da je pomembno, da država ustanovi tretjo univerzo, preden postanemo polnopravni člani Evropske skupnosti.   G
     Samo je treba opozoriti tudi na to, da imamo toliko in toliko prijavljenih poslancev, ki pridejo na vrsto zaradi teh replik toliko pozneje.  G
     Bi pa opozoril nenazadnje tudi na to, da amandmaji, ki jih je sprejel odbor za infrastrukturo niso bili nikoli potrjeni tudi s strani vlade.  G
     Glejte, ko sem jaz opozoril na zunanjo politiko, mislim tudi na to, da seveda velik del držav poziva velesile k odpisu dolgov revnim državam.  G
     In, seveda, opozorjeno je bilo tudi na to, da je zakon v svojem uvodnem izvajanju dodobra doprinesel k izboljšanju varnosti v cestnem prometu.  G
     Poleg nekaterih redakcijskih popravkov je opozoril tudi na to, da ni mogoče vključevati v program za leto 2002 tudi povzetek programa za leto 2003.  G
     V zvezi s sprejemanjem tega zakona velja opozoriti tudi na to, da se ta državni zbor sedaj že kar dobra 4 leta ukvarja s spreminjanjem volilne zakonodaje.  G
     Vendar repliciral bi tudi na to, da se perfidno gospod Veber sklicuje na spremembo, mislim, določilo glede označevanja lesa in da je to vzrok za kraje lesa.  G
     Opozorjeno je s strani sekretariata tudi na to, da bi bilo primerno sočasno sprejemati kazenski zakonik in zakon o policiji in tako uskladiti nekatere stvari.  G
     Zagotovo pa mora vlada prek uprave oziroma prek nadzornega sveta, ki ga je imenovala v tej državni banki, gledati tudi na to, da ta banka posluje v skladu s pravili.  G
     Treba pa je opozoriti tudi na to, da vstop v evropske integracije odpira nove možnosti za sodelovanje med slovensko narodno skupnostjo v zamejstvu in državo matičnega naroda.  G
     Opozorila je tudi na to, da se pri takem obsegu dela, kot ga imajo na ministrstvu v sektorju za izvajanje proračuna in računovodstvo, na primer 3-4 milijarde knjigovodskih ...  G
     Rad bi opozoril tudi na to, da preko 1 milijon Slovence še vedno čaka, da se zaključi ta privatizacija in da se izpopolni ta certifikatska vrzel in da s tega naslova nekaj dobijo.  G
     Mi opozarjamo tudi na to, da ta zakonodajni postopek o tako imenovanem sistemskem zakonu o izbrisanih od vsega začetka poteka z očitnimi kršitvami procedure, še posebej poslovnika.  G
     Opozorili bi tudi na to, da to medijsko pokrivanje zgolj nekaterih dogodkov, v zadnjih tednih dva, vlada izkorišča za silno pestro aktivnost v ozadju na področju kadrovske politike.  G
     Jaz bi glede na razpravo opozorila tudi na to, da je vlada vendarle v vsem tem času, čakajoč na ustavne spremembe, sprejela kar nekaj dokumentov, povezanih z ustanavljanjem pokrajin.  G
     Še posebej pa opozarjamo tudi na to, da se poskuša upoštevati tudi amsterdamski protokol, ki je rimsko konvencijo dopolnil tako, da je rejnim živalim sedaj priznan status čutečih bitij.  G
     In to kaže tudi na to, da se ti amandmaji kar tako vlagajo tu ustno, čeprav se je možno s tem amandmajem, ki ga je predlagal kolega Janc, da se črta tretji odstavek 78. člena, strinjati.  G
     Dalje so opozorili tudi na to, da bo potrebno doseči čimprej konsenz med socialnimi partnerji, ki ga je potrebno doseči čimprej, kajti le tako bo pokojninska reforma imela prave učinke.   G
     Ampak, to je nekaj, kar je pač, kar kaže tudi na to, da je treba biti s priporočili Evropske unije od časa do časa previden in ugotoviti tisto, kar je seveda državi neposredno v korist.   G
     Spomnil bi tudi na to, da je v predlogu sprememb ustave tudi ena teh določb, da lahko namreč v prihodnje tudi uradi, ki jih bo ustanovila vlada, imajo možnost opravljanja teh upravnih nalog.  G
     Opozoril bi rad tudi na to, da so po zakonu o skladu kmetijskih zemljišč in gozdov ena od nalog sklada tudi zemljiške operacije, da sodeluje tudi pri komasacijskem postopku in jih pospešuje.  G
     Opozoril bi pa tudi na to, da se je v razpravah tako na odboru za infrastrukturo kot tudi v državnem zboru pojavilo vedno vprašanje, kako vzpostaviti nadzor nad izvajanjem avtocestnega programa.  G
     Moram priznati, da smo pri tem nekoliko računali tudi na to, da bo Cerkev sama iz moralnih in etičnih razlogov odstopila od tako trmastega vztrajanja do denacionalizacije vseh svojih veleposesti.  G
     Torej, ko so pisali zakon, se je seveda zelo pazilo - med drugim - tudi na to, da so pojmi in izrazi, uporabljeni v enaki, ali pa v taki - ki so prevedljivi in primerljivi s pravno regulativo v Evropi.  G
     Opozoril bi tudi na to, da po našem mnenju in po mnogih diskusijah, ki smo jih o tem problemu naredili po letu 1994, ne bi bilo potrebno spreminjati ustave, zato da se uvede možnost predčasnih volitev.   G
     Mislim, da bi morali v takih primerih večkrat misliti tudi na to, da bi za isti rezultat, ko dobi denar tukaj, iskali v olajšavah potem za določeno obdobje, da se mu na isti rezultat pokrije, ni rizika.  G
     Sicer pa prodaja državnih podjetij kaže tudi na to, da smo slabo gospodarili - namreč, ker je nujnost prodaje tega sedaj - da smo razmeroma slabo gospodarili do sedaj in da imamo mlinski kamen za vratom.  G
     Pomislimo tudi na to, da preden bo končan naš mandat, državne meje z Italijo ne bo več in da bomo povezani z Italijo mogoče samo z dvema cestama, kot smo do sedaj, najbrž za Evropo ne bo neka dobra izkaznica.  G
     V dosedanjih razpravah smo v naši poslanski skupini opozarjali tudi na to, da pasivne oblike pomoči za brezposelnosti seveda ne morejo nikoli usahniti, kajti nekaj skupin ljudi bo ostalo trajno nezaposljivih.  G
     Opozorila bi pa tudi na to, da seveda je tudi vlada to zadevo obravnavala in je potrdila predlog, ki ga je predlagalo ministrstvo, tako da mislimo, da zadeva absolutno ni sporna tudi z vidika drugih ministrstev.  G
     Naj vas spomnim tudi na to, da je pravna fakulteta pred časom organizirala sestanek na to temo, in da se ga je od 55.000 študentov, ki jih imamo v Sloveniji, udeležilo vsega borih 80, in še ti so bili skeptični.   G
     Mislim, da je čas, da sedaj, ko prihajamo v Evropo in ko sprejemamo zakonodajo, da gledamo tudi na to, da spoštujemo tudi zakonsko in ustavno načelo mi sami, če hočemo, da nas bodo tudi upoštevali potem v Evropi.  G
     Je pa tendenca in če bodo ukrepi in tudi državni proračun naravnani tako, kot je to zadnje leto, ki ga lahko spremljamo, potem bi lahko zrli z nekoliko večjim optimizmom tudi na to, da se bo zaposlenost zmanjšala.   G
     ALOJZ PETERLE: Rad bi, ko govorim o državnem zboru, opozoril tudi na to, da je smiselno oziroma tudi potrebno, da naša razprava seže čez okvire, s katerimi se kot zakonodajni del naše oblasti ukvarja ta državni zbor.  G
     Člani odbora so opozorili tudi na to, da bi bilo smiselno v predlogu zakona, v delu, ki določa pogoje za višino republiške štipendije in posojila za štipendije, poleg navedenih kriterijev dodati tudi smer izobraževanja.  G
     Naj ob tem spomnim, da poslovnik državnega zbora postopka sprejemanja zaključnih računov proračuna ne ureja primerno in tudi na to, da je vladajoča koalicija zavrnila amandmaje koalicije Slovenije na ta poslovnik v tem delu.  G
     Tudi na to, da strategija ni pregledna glede kadrovskih in finančnih posledic izvajanja ukrepov, da niso opredeljene pozitivne oziroma konkurenčne prednosti Slovenije pred pridruženimi državami in da niso zajeti zaščitni ukrepi.  G
     Sestavljavci so vložili dosti dela in da je zakon res dober, kaže tudi na to, da so vsi amandmaji, ki so še ostali, zgolj amandmaji vlade oziroma amandmaji odbora in da ne bo velikih polemik, ko bomo te amandmaje tudi sprejemali.  G
     Ves čas, priznam, smo opozarjali tudi na to, da imamo ustavo, 155. člen, 18. člen ustavne listine, določene medsebojne obveznosti, ki smo jih ob konstituiranju te države takrat vse stranke sprejele, in da želimo tudi to spoštovati.  G
     Mislim, da je potrebno opozoriti tudi na to, da revizija računskega sodišča, ki je v zadnjih letih revidiralo poslovanje skladov in tudi ministrstev, je malo skladov ali ministrstev, ki so dobili v zadnjih 2 letih pozitivno mnenje.  G
     In tudi na to, da nam evropejski zračni prevozniki dajejo slabe ocene, če izvzamem tudi tisto, da smo drugo najdražje letališče v Evropi, kar pomeni pravzaprav tudi v svetu, če to izvzamem, pravzaprav naše letalstvo nima dobrega glasu.  G
     Nemara računajo tudi na to, da bo takšno ekstremno politiziranje v času, ki je povsod v normalnem svetu namenjen predvsem dopustniškim užitkom - treba je povedati, da smo še vedno v mesecu avgustu - navdalo z odvračanjem ljudi od politike.  G
     In čakate tudi na to, da bo prišlo in me zanima, ali res nameravate pripeljati v državni zbor program Darsa na ta način, da bi prišlo do spremembe nacionalnega programa gradenj avtocest, pri čemer bi se ta os vzhod-zahod obrnila na sever-jug.  G
     Ker je nezaposlenost na koroški pokrajini je tako ali tako velik problem, bi vas rada opozorila tudi na to, da tudi preoblikovanje teh prodajaln ni rešitev, ker imamo v neposredni bližini teh PC-ejev že itak večje trgovske hiše, kot so SPAR itd.   G
     Organsko vam je vcepljen strah pred kakršnokoli možnostjo vplivanja občin, lokalnih skupnosti pri oblikovanju pokrajin in to kaže tudi na to, da ste se pač odločili in poskušate narediti pokrajine iz Ljubljane navzven, ker je že vnaprej obsojeno na uspeh.   G
     In pa, po drugi strani pa kaže tudi nujnost in interventnost tega zakona tudi na to, da je z našo prostorsko zakonodajo nekaj narobe in da je treba - bom rekel - nekaj intervencijskega oziroma hitrega tudi na področju spremembe prostorske zakonodaje narediti.  G
     Poleg tega pa bi želel spomniti tudi na to, da smo pred kratkim vendarle sprejeli tudi zakon o javnih skladih, ki predvideva, da se bivša družbena zemljišča, ki so opredeljena v prostorskih dolgoročnih planih kot nezazidana stavbna zemljišča, vrnejo v last občin.  G
     Mimogrede, ko ste ploskali odločitvi predsednika Amerike, da obračuna s Sadamom Huseinom, bi morali vedeti, da bo ta zgodba vplivala tudi na to, da bo to začutilo svetovno gospodarstvo in da bo tudi pri nas manjša gospodarska rast, kot je bila načrtovana leta 2000.  G
     Že od nekdaj uživajo mlajši državljani pri nas, pa tudi drugod, poseben položaj in posebno obravnavanje, ki je vezano tudi na to, da oseba pri tej starosti še ne more imeti jasne predstave o vrednotah, na podlagi katerih ima občutek za pravo presojo svojega dejanja.  G
     Opozoril bi tudi na to, da danes in na tej seji kaj veliko o tem, kako si vlada predstavlja, da bo naredila tisto, kar je obljubila že za ta mandat, pa tega ni storila, kako bo to naredila v prihodnosti, če bo seveda še naprej vladala, kaj veliko tega nismo slišali.  G
     Naj vas spomnim tudi na to, da tako zakon o privatizaciji, tako imenovani, o lastninjenju podjetij in tako naprej, kakor tudi zakon o kupnini govorita o sredstvih za ustvarjanje gospodarske osnove narodnih skupnosti, ne za spodbujanje gospodarske osnove narodnih skupnosti.  G
     Opozarjamo tudi na to, da je Evropska unija pričela pisati belo knjigo o mladinski politiki, ki bo osnova za usklajeno in kvalitetno razreševanje mladinske problematike in opozarjamo, da ima Slovenija kot pridružena članica pravico sodelovati pri sooblikovanju tega dokumenta.  G
     Odbor je opozoril tudi na to, da bi vlada opravila še ustrezno redakcijo celotnega zakonskega besedila zaradi tega, kar na nekaterih mestih v zakonu niso dosledno uporabljeni nekateri izrazi, oziroma tudi z vidika pravilne in lepe slovenščine bi se dalo zakon še nekoliko popraviti.   G
     BOGOMIR ŠPILETIČ: Gospa Plavšakova, če je nekdo pristal na to, da bo sodeloval v funkciji nadzornega sveta, potem je s tem pristal tudi na to, da bo sodeloval na sejah strokovnega sveta, če ne, ga pa vendar treba ni - člana tam notri ali pa strokovnega sveta - če se ne more sestajati.  G
     Drugič, opozarjam tudi na to, da je sekretariat opozoril v zvezi z rešitvijo prednostnega obravnavanja zadev mandatno- imunitetne narave na določbo v poslovniku, ki že obstaja in ki jo predlog besedila v nekem smislu v nedorečenem besedilu ponovno ureja, kar bi bilo treba nekako urediti.  G
     To kaže tudi na to, da zakon iz leta 1999, ob katerem je bilo seveda rečeno, da bi naj bil usklajen z evropskim pravnim redom, očitno pa to ni bilo tako ali pa je bil pripravljen slabo, mogoče zgolj zaradi formalnosti, ali pa, kar je še slabše, da je bil pripravljen čisto z ozkim specifičnim interesom.   G
     Pri tem moram opozoriti tudi na to, da je odbor pri oblikovanju svojih amandmajev in hkrati ob podpori prej navedenima dvema amandmajema, k 7. in 42. členu - torej, podprl je svoje amandmaje in ta amandmaja, in je to treba pri odločanju v državnem zboru upoštevati, zaradi tega na to še posebej opozarjam.  G
     Tu bi opozoril tudi na to, da to seme, ki ga mi sejemo tu, je pač takšno, da bi bilo dobro kdaj tudi poslušati glas opozicije in upoštevati ustrezne dokumentirane, argumentirane pripombe, da ne bi kdaj - ne trdim, da vedno, to posebej izpostavljam, da ne vedno, ampak kdaj -, da ne bi sejali seme v puščavo.  G
     Spoštovane želim opozoriti tudi na to, da bomo glede na povezanost, na katero je opozoril gospod Moge, ko bomo glasovali o teh šestih amandmajih, prešli na glasovanje o dveh amandmajih - eden je amandma vlade in drugi amandma skupine poslancev s prvopodpisano gospo Majdo Širca k 86. členu in nato k 140. členu.   G
     To kaže tudi na to, da ti statični podatki, ne samo brezposelnost, ki jo danes obravnavamo, tudi takšni statistični podatki, ki so demografski podatki, kažejo na to, da je kvaliteta življenja v teh regijah, kjer je brezposelnost na samem vrhu, predvsem mislim tu pomursko in podravsko regijo, slabša in revnejša.  G
     Opozoriti želimo tudi na to, da ta deklaracija ne daje prostih rok izvršilni veji oblasti in določenim državnim institucijam, da bi morebiti nekontrolirano in v neskladju z veljavno slovensko zakonodajo izkoriščali to stanje v smeri omejevanja demokratičnih pravic in svobode slovenskih državljank in državljanov.   G
     To so tisti glavni očitki ne nazadnje tudi ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, ki bi moralo skozi svoje predstavnike opozarjati na te nepravilnosti in opozarjati tudi na to, da ne bi prihajalo do takih problemov, kot je dejansko prišlo in so navedeni v poročilu nadzornega odbora, denimo, na Kočevskem.  G
     S tem, da sem prepričan, da tunela Italijani ne bodo niti dogradili do konca, ker se bodo izgovarjali na celo kopico zadev, med drugim tudi na to, da je bila cena računana glede na vrednost razpisanih del na dan 31. marca 1996, in bodo pri sodišču osporavali tudi to vrednost, seveda bodo pa denar pobrali - in nič ne bodo delali.  G
     Potem naj opozorim tudi na to, da dosedanje izkušnje v praksi kažejo na dejstvo, da gre za problem, ki ima za posledice hude kršitve, kajti pri upravnih enotah sedaj evidentirajo samo pogodbe o zaposlitvah, ki jih sklepajo, in največ samo to, brez zahteve, da mora biti pogodba o zaposlitvi usklajena z zakonom in kolektivno pogodbo.  G
     Zaradi tega in predvsem zato, ker vas danes potrjujemo, nove ministre kot listo, ter zaradi znanih zapletov in nesoglasij med zunanjim ministrom in kandidatko za ministrico za pravosodje ne bom podprl te liste, ker ne nazadnje to kaže tudi na to, da bo delovanje vlade v tem kritičnem obdobju okrnjeno oziroma vsaj moteno, če ne kaj več.   G
     In kaže tudi na to, da so bile dejansko tiste moje besede, za katere se je komu zdelo, da so premočne, da ne gre za nič drugega, kot za neko roparsko mentaliteto in da nikogar pravzaprav ne zanima, ali je to sploh izvedljivo, brez da bi trpeli postopki, ki so sicer v sorodnih situacijah uporabljeni v Republiki Sloveniji za kulturne in, recimo, druge programe.  G
     Opozarjam pa tudi na to, da bi v primeru, da če bi se že vlada za kakšno drugo rešitev odločala, bilo pravno korektneje, da jo ureja s spremembami zakona o sodelovanju delavcev pri upravljanju, ne pa na ta način, da v zakonu o gospodarskih družbah, ne da to direktno pove, spremeni pravzaprav nek drug zakon samo po načelu, da kasnejši zakon razveljavlja prejšnjega.  G
     In v povezavi s svojo zunanjepolitično deklaracijo bi morali opozoriti tudi na to, da slovensko zemljo kupuje cela vrsta Šiptarjev, oziroma Albancev, se opravičujem, tukaj pa ne samo Šiptarjev, ampak Albancev, ki kupujejo obmejno zemljo na Primorskem in seveda tega v naši deklaraciji ni in vendar je to izredno pomembno za zunanjepolitični, politični odnos do sosednjih držav.  G
     Tu bi rad opozoril tudi na to, da že v celotnem sistemu financiranja knjižnic ni upoštevan 20.a člen zakona o financiranju občin, ki občinam, kjer so bili sedeži upravnih enot do uveljavitve zakona o ustanavljanju občin, namenja 4% več primerne porabe tudi in predvsem zaradi financiranja teh skupnih zadev na področju kulture, knjižnic in podobno, kot je navedeno v obrazložitvi.   G
     Nekateri recimo pogledi pa opozarjajo tudi na to, da je med zakonitostjo ali pa med predpisi in dejansko prakso kar nekaj razlik tudi v praksi, v delovanju, da marsikje ob sicer zahtevah doslednega delovanja javne službe, inšpekcije in podobno veterinarji k mnogim rejcem nimajo dostopa kar leto, dve ali tri, kot da so pri njih samo zdrave živali kar je zelo zelo težko predpostaviti.  G
     Rad bi opozoril tudi na to, da gradnja slovenskih avtocest bistveno zaostaja, da bi morali sprejeti rebalans nacionalnega programa, da bi tudi ljudje v Prekmurju vedeli, kdaj bodo dobili prepotrebno avtocesto oziroma da jim ne bi bilo potrebno zbirati nekakšnih podpisov, peticije, s katerimi hočejo tudi naš parlament in pa vlado, seveda, prisiliti do tega, da jim povemo, kdaj se bo to zgodilo.   G
     Nas veseli, da smo s tem odpravili tiste pomisleke, ki so bili in ki so na nek način namigovali tudi na to, da bi lahko neveljavni glasovi na referendumu koristili tistim, ki ne želijo, da referendum uspe oziroma da so rezultati na referendumu pozitivni, kakor tudi odgovor tistim, ki so trdili, da na vsak način se želi s tem referendumom, ki je razpisan, zagotoviti še naknadni, potrditveni referendum.  G
     Kljub argumentom strokovne komisije, da s tem otežujemo postopek, menim, da glede na ne preveč pozitivno vzdušje in tudi na to, da niso bili ustvarjeni pogoji za objektiven pristop, da bi bilo to prej boljše iskanje kompromisov in rešitev kot seveda k temu, kar so seveda člani strokovne skupine povedali, da so izrecno nasprotovali kakršnimkoli pogojevanjem 2/3 večine pri sprejemanju zakonov na področju pokrajin.  G
     Tudi na to, da ni sodilo v pristojnost izdajanje mnenj o pravilnosti tistih formulacij, ki se nanašajo na ustreznost finančnih določil, priznavate sami, in to, kar zapišete potem v zaključku, da niste nič vedeli oziroma niste ugotovili niti okoliščin, ki bi lahko pripeljale do nezakonitega trošenja proračunskih sredstev, ta trditev torej, glede na povedano, ni resnična, in tu vaše odgovornosti ne morete naprtiti nikomur.   G
     Zato, žal, tudi ta ukrep ni tisti, ki bi lahko spremenil to neugodno stanje pri stanovanjski oskrbi, ki vlada od leta 1991, in seveda ob sami predpostavki, da se vse skupaj prelaga resnično na leto 2009, je celo mogoče verjeti napovedim iz nacionalnega stanovanjskega programa, da v kolikor se predvsem ne bodo začela aktivneje reševati socialna stanovanja, lahko računamo v naslednjih letih tudi na to, da bo prihajalo do socialnih nemirov.  G
     Opozorili bi tudi na to, da ni bila izvršena primerjava oziroma izračun za občine, ki so v letošnjem letu izvedle referendum in ki bodo na novo nastale, ki so ali pa ki bodo na novo nastale, kajti ta zakon ni naklonjen manjšim občinam in bo manjše občine, ki pa so kot po pravilu nastale na demografsko ogroženih območjih oziroma na težje obvladljivih območjih, kjer je teren izredno razgiban, pa jim je sedaj precej, precej manj naklonjen.   G
     Meni se zdi ta člen povsem nejasen in kaže tudi na to, da niti ni res, kar je govoril tukaj državni sekretar, ker iz tega člena bi izhajalo, da vlada sploh še ne ve, kje bo najeto posojilo - ali bo najeto v tujini ali bo najeto doma, pri domačih bankah - in piše: "Če Slovenske železnice najamejo posojilo iz 1. člena tega zakona pri tujih posojilodajalcih, bo Republika Slovenija izdala poroštvo za tako posojilo na podlagi posebnega zakona."  G
     Opozarjali smo seveda tudi na to, da je seveda primarno potrebno poskrbeti, da bo realiziran 5. člen ustave Republike Slovenije, ki določa, da mora Državni zbor Republike Slovenije sprejeti zakon za Slovence brez slovenskega državljanstva, seveda pa ostala področja, ki so urejena v ustreznih drugih zakonih in zakonskih predpisih in resolucijah, uskladiti tako, da to ne bo povzročilo notranje kolizije v pravnem sistemu in redu v Republiki Sloveniji.  G
     Lahko vas spomnim tudi na to, da smo že leta 1996 imeli zakon o privatizaciji državnega premoženja oziroma pravnih oseb v lasti slovenske države; tedaj je bil imperativ predvsem pokrivanje certifikatskega primanjkljaja, se pravi, je bil velik imperativ, ki ga je nosil zakon, in smo imeli že tako rekoč pregled, pregledni seznam vseh tistih pravnih oseb, ki bi bile upoštevane in bi zapolnile že pred skoraj štirimi leti privatizacijsko luknjo oziroma primanjkljaj.  G
     Če smo v vsakem letu, vsaj v zadnjih dveh letih, povlekli iz agencije za plačilni promet v proračun na podlagi zakona o izvrševanju proračuna pol oziroma eno milijardo sredstev, menim, da bi ob takih predlogih vlade bilo potrebno računati tudi na to, da je tam toliko in toliko ljudi, ki bodo danes oziroma z datumom prenosa plačilnega prometa iz agencije za plačilni promet v medbančno okolje, ostalo brez kakršnekoli zaposlitve in brez kakršnekoli možnosti, da se ponovno zaposlijo.  G
     Poleg tega je bilo v diskusiji opozorjeno tudi na to, da so obdobja v času mandata, ki niso najbolj primerna za reševanje še posebej tako občutljivih zadev, kot je vprašanje, ki se izpostavi na referendumu, in da včasih tudi ni mogoče ujeti roka - torej da bi bilo morda težavno, če bi, denimo, star državni zbor ali pa, denimo, ta državni zbor ne uspel rešiti zadeve v enajstih mesecih; v tem času pride do volitev, do novega državnega zbora in novemu državnemu zboru oziroma novemu sestavu ostane samo en mesec.   G
     Opozarjamo tudi na to, da je pogoj za izpolnjevanje nekaterih kriterijev, ki jih postavlja Evropska zveza, tudi ureditev lastninskih odnosov v zavarovalništvu, da Slovenija zamuja že nekaj let, da zato doživljamo kritike in da so tisti, ki so pač prek finančnega ministrstva in prek vlade prispevali k temu, da je ta zakon v tretji obravnavi šele po mnogih letih, v veliki meri prispevali in so odgovorni za to, da smo prvič kot država deležni teh kritik, in drugič, da so se nabrale v zavarovalništvu mnoge nepravilnosti.  G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA