nova beseda iz Slovenije

'da je predlog zakona' (501-600)



     Ugotavljam, da je predlog zakona sprejet.  G
     Ugotavljam, da je predlog zakona sprejet.   G
     Ugotavljam, da je predlog zakona sprejet.   G
     Ugotavljam, da je predlog zakona sprejet.   G
     Ugotavljam, da je predlog zakona sprejet.   G
     Ugotavljam, da je predlog zakona sprejet.   G
     Ugotavljam, da je predlog zakona sprejet.   G
     Ugotavljam, da je predlog zakona v celoti sprejet.   G
     Ugotavljam, da je predlog zakona v celoti sprejet.   G
     Ugotavljam, da je predlog zakona v celoti sprejet.   G
     Menimo, da je predlog zakona primerna podlaga za drugo obravnavo.  G
     Zato je še toliko pomembneje, da je predlog zakona jasen in določen.   G
     Vlada zagovarja stališče, da je predlog zakona o telekomunikacijah sistemski zakon."   G
     Naj spomnim, da je predlog zakona v obravnavo zboru predložila vlada Republike Slovenije.  G
     Menimo, da je predlog zakona glede na trenuten gmotni položaj v Republiki Sloveniji prerazkošen.  G
     Torej, dajem predlog sklepa, da je predlog zakona v prvi obravnavi primerna podlaga, na glasovanje.  G
     In na koncu so sprejeli sklep, 'komisija meni, da je predlog zakona primeren za nadaljnjo obravnavo'.   G
     V poslanskem klubu LDS zato menimo, da je predlog zakona dobro pripravljen, nujen in ga bomo zato tudi podprli.   G
     Na koncu je še dodal, da je predlog zakona primerljiv z ureditvijo na področju zunanjih zadev v državah Evropske unije.   G
     V poslanski skupini ugotavljamo, da je predlog zakona primerna podlaga za nadaljnjo obravnavo, in bomo zanj tudi glasovali.  G
     Menim zakona, da je predlog zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o veterinarstvu zelo pomemben za nadaljnji razvoj kmetijstva.  G
     O predlogu sklepa, da je predlog zakona primeren za nadaljnjo obravnavo, bomo v skladu s časovnim potekom seje odločali danes ob 19.40 uri.   G
     O predlogu sklepa, da je predlog zakona primeren za nadaljnjo obravnavo, bomo v skladu s časovnim potekom seje odločali danes ob 19.40 uri.   G
     O predlogu sklepa, da je predlog zakona primeren za nadaljnjo obravnavo, bo zbor glasoval v popoldanskem nadaljevanju v okviru glasovanj zbora.  G
     Sodim, da je predlog zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo pomemben zakon in je pravzaprav skrajni čas, da je prišel v parlament.   G
     O predlogu sklepa, da je predlog zakona primeren za nadaljnjo obravnavo, bomo v skladu s časovnim potekom seje zbora glasovali danes ob 19.45 uri.  G
     Vendar ugotavljamo, da je predlog zakona slabo pripravljen, saj je moral matični odbor kar veliko določil dodelati in precizirati skozi amandmaje.   G
     Državni zbor je opravil splošno razpravo o tem zakonu na 18. seji 25.9.2002 in sprejel sklep, da je predlog zakona primeren za nadaljnjo obravnavo.   G
     O predlogu sklepa, da je predlog zakona primeren za nadaljnjo obravnavo, bomo v skladu s časovnim potekom seje zbora glasovali ob 17. uri in 30 minut.  G
     Mislim, da je treba pohvaliti vodstvo državnega zbora, da je predlog zakona, govorim o stanovanjskem zakonu, bil poslan tudi vsem lokalnim skupnostim.  G
     O predlogu sklepa, da je predlog zakona primeren za nadaljnjo obravnavo, bo zbor glasoval v popoldanskem času v nadaljevanju v okviru skupnih glasovanj.  G
     Glede na to, da je predlog zakona usklajen s socialnimi partnerji, tudi ni bilo kakšnih konkretnejših pripomb ali razprav med članicami in člani odbora.   G
     Predlagamo državnemu zboru, da sprejme sklep, s katerim bi ugotovil, da je predlog zakona primerna podlaga za pripravo predloga zakona za drugo obravnavo.  G
     Glasujemo o predlogu sklepa, da je predlog zakona primerna podlaga za pripravo predloga zakona za drugo branje. 47 navzočih, 44 za, nihče ni glasoval proti.   G
     O predlogu sklepa, da je predlog zakona primeren za nadaljnjo obravnavo, bo zbor glasoval v popoldanskem nadaljevanju v okviru točke glasovanje, po 17.35 uri.  G
     O predlogu sklepa, da je predlog zakona primeren za nadaljnjo obravnavo, bomo v skladu s časovnim potekom današnje seje zbora glasovali ob 20. uri in 15 minut.   G
     Prehajamo na odločanje o predlogu matičnega delovnega telesa, da je predlog zakona v prvi obravnavi primerna podlaga za pripravo predloga zakona za drugo obravnavo.  G
     In končno, naj tudi ob tem zakonu poudarim, da je predlog zakona v celoti usklajen na matičnem delovnem telesu, zato k dopolnjenemu predlogu ni vložen noben amandma.  G
     Iz obrazloženega poslanci Združene liste socialnih demokratov ugotavljamo, da je predlog zakona primerna podlaga za nadaljnjo obravnavo in bomo zanj tako tudi glasovali.  G
     O predlogu sklepa, da je predlog zakona primeren za nadaljnjo obravnavo, bo zbor glasoval v popoldanskem nadaljevanju v okviru glasovanja zbora za vse točke dnevnega reda.  G
     Sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve v svojem mnenju ugotavlja, da je predlog zakona pripravljen in vložen v skladu s poslovnikom državnega zbora Republike Slovenije.  G
     Potem dajem predlog sklepa, da je predlog zakona o knjižničarstvu v prvi obravnavi primerna podlaga za pripravo predloga zakona za drugo obravnavo, na glasovanje. Glasujemo.  G
     O predlogu sklepa, da je predlog zakona primeren za nadaljnjo obravnavo, bomo danes v skladu s časovnim potekom seje glasovali po zaključni obravnavi 14. točke dnevnega reda.  G
     Zakonodajna-pravna služba je žal ugotovila, da je predlog zakona pomanjkljivo pripravljen, da se stvari s tem predlogom zakona zamegljujejo in tako naprej, cela vrsta pripomb.  G
     O predlogu sklepa, da je predlog zakona primeren za nadaljnjo obravnavo, bo zbor glasoval v popoldanskem nadaljevanju v okviru glasovanja o vseh točkah dnevnega reda za danes.  G
     V poslanski skupini Združene liste socialnih demokratov menimo, da zakon o dostopu do informacij javnega značaja potrebujemo in da je predlog zakona primeren za drugo obravnavo.  G
     O predlogu sklepa, da je predlog zakona primeren za nadaljnjo obravnavo, bo zbor glasoval v popoldanskem času v okviru glasovanj zbora o vseh točkah, ki smo jih doslej opravili.  G
     O predlogu sklepa, da je predlog zakona primeren za nadaljnjo obravnavo, bo zbor glasoval v popoldanskem nadaljevanju v okviru glasovanja zbora, če vas smem samo spomniti, ob 14.15.   G
     Državni zbor Republike Slovenije je pri prvi obravnavi predloga zakona o Banki Slovenije sklenil, da je predlog zakona primerna podlaga za pripravo predloga zakona za drugo obravnavo.  G
     V poslanskem klubu Liberalne demokracije Slovenije menimo, da je predlog zakona o državni upravi primerna podlaga za pripravo besedila za drugo obravnavo in bomo predlog zakona podprli.  G
     V slovenski nacionalni stranki smo prepričani, da je predlog zakona o sistemu plač v javnem sektorju prava osnova za izdelavo nekega sistema plač v Republiki Sloveniji na javnem področju.  G
     Na splošno pa bi ocenili, da je predlog zakona spodbuda za zakonsko ureditev tudi na ostalih področjih, ki zadevajo izvajanje človekovih pravic in svoboščin ter načela enakosti pred zakonom.  G
     Poslanska skupina socialdemokratov torej meni, da je predlog zakona primerna osnova za nadaljnjo obravnavo, avtorju pa predlagamo, da v besedilo za drugo obravnavo vključi navedene pripombe.  G
     Komisija za narodne skupnosti ugotavlja, da je predlog zakona o posebnih pravicah italijanske in madžarske narodne skupnosti na področju vzgoje in izobraževanja primerna podlaga za drugo obravnavo.   G
     Vendar se bojimo, da je predlog zakona v organizacijskem smislu nekoliko šibak, saj menimo, da manjka organizacijska struktura državne uprave, kar pa nam je bilo obljubljeno, da bomo dobili na mizo.  G
     Da je predlog zakona, ki ga danes ponujate državnemu zboru, nejasen in da se pravzaprav ne ve, kaj naj bi to v praksi v prihodnosti pomenilo, opozarja tudi zakonodajno-pravna služba državnega zbora.  G
     Najprej dajem v razpravo prvi sklep matičnega delovnega telesa, ki se glasi, da je predlog zakona o graditvi objektov v prvi obravnavi primerna podlaga za pripravo predloga zakona za drugo obravnavo.   G
     Tudi sama menim, da je predlog zakona, ki naj bi urejal odnose med Slovenijo in Slovenci, ki živijo zunaj njenih meja, dobra osnova, ki bi jo lahko skozi proceduro, ki nam je še na razpolago, izboljšali.  G
     To je nakazalo tudi poročilo vašega odbora za kulturo, šolstvo, mladino, znanost in šport, ki je 11. januarja letos - to si pač drznem citirati - povedal, da je predlog zakona primerna podlaga za postopek.   G
     Državni zbor je na svoji redni seji februarja 2002 obravnaval predlog zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o varstvu potrošnikov in sprejel sklep, da je predlog zakona primerna podlaga za nadaljnjo obravnavo.  G
     Državni zbor Republike Slovenije je na seji dne 10.3.1999 opravil prvo obravnavo predloga zakona o delovnih razmerjih in sklenil, da je predlog zakona primerna podlaga za pripravo predloga zakona za drugo obravnavo.   G
     V poslanski skupini Demokratične stranke upokojencev menimo, da je predlog zakona dobra osnova, da ga v nadaljevanju z amandmaji primerno dopolnimo oziroma spremenimo ter da se bo po sprejetju tudi v praksi uporabljal.  G
     Po razpravi in na podlagi predstavljenih argumentov je državni zbor zavrnil sklep, da je predlog zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o subvencioniranju študentske prehrane primerna podlaga za nadaljnjo obravnavo.   G
     Ko je vlada svoj zakon že dala v proceduro, pa ga pozneje iz procedure oziroma ga je v proceduri zadržala, ker je prišlo novo navodilo na vlado Republike Slovenije oziroma opozorilo, da je predlog zakona preveč liberalen.   G
     In če je vladajoči večini kaj za Slovence po svetu, potem pričakujem, da boste po prvi obravnavi šli toliko z roko v roko naproti predlagateljem tega zakona in podprli, da je predlog zakona primerna podlaga za nadaljnjo obravnavo.  G
     Zdaj pa bomo odločali o prvem sklepu matičnega delovnega telesa, ki se glasi, da je predlog zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o sodniški službi v prvi obravnavi primerna podlaga za pripravo predloga zakona za drugo obravnavo.  G
     Naj opozorim, da je predlog tega zakona obravnaval ekonomsko-socialni svet, da je predlog zakona usklajen med socialnimi partnerji in še na to, da je k zakonu matično delovno telo predlagalo nekaj amandmajev, ki so redakcijske narave.  G
     Vsi ti dogodki kažejo, da je predlog zakona o invalidskih organizacijah s strani različnih subjektov deležen velike pozornosti in je predmet intenzivne polemike predvsem v delih, ki se navezujejo na reprezentativnost in financiranje.   G
     Če na kratko osvežim, smo v stališču poslanskega kluba LDS poudarili, da uvedba enakega sistema subvencionirane prehrane pri vajencih in dijakih, kot ga imajo študentje, ni najboljša rešitev in da je predlog zakona nepopoln in nedodelan.  G
     Namreč tisti, ki ste vedeli in niste nikoli nasprotovali, da je predlog zakona o ratifikaciji sporazuma med Republiko Slovenijo in Hrvaško o obmejnem prometu in sodelovanju neustaven, ste vložili to pobudo za oceno in presojo ustavnosti.  G
     V poslanskem klubu Liberalne demokracije Slovenije menimo, da so rešitve v predlogu zakona, ki je pred nami, dobre in bolj uravnotežene kot v dosedanjih predlogih zakonov, zato ocenjujemo, da je predlog zakona primeren za nadaljnjo obravnavo.  G
     O predlogu sklepa, da je predlog zakona primeren za nadaljnjo obravnavo, bo zbor glasoval v popoldanskem nadaljevanju, in sicer v okviru glasovanja zbora, ki se prične ob 14.15 uri, ko bomo opravili odločanja o 14. in 15. točki dnevnega reda.   G
     Moje stališče je drugačno in v skladu s poslovnikom imam to pravico, da dam državnemu zboru na razpolago, da se z mojim stališčem, da je zakon, torej da je predlog zakona primerna obravnava za obravnavo in odločanje, da o tem odloči državni zbor.   G
     Dolžni smo odločati še o prvem sklepu matičnega delovnega telesa, ki se glasi, da je predlog zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o Radioteleviziji Slovenija, prva obravnava, primerna podlaga za pripravo predloga zakona za drugo obravnavo. Glasujemo.  G
     Vlada Republike Slovenije ocenjuje, da je predlog zakona za drugo branje, ob amandmajih, ki jih predlaga odbor za finance in monetarni sistem, primeren za sprejetje v drugi obravnavi in predlaga, da državni zbor po opravljeni obravnavi ta predlog sprejme.  G
     Kljub temu, da imamo poslanke in poslanci poslanske skupine LDS določene pripombe na posamezne določbe zakona ocenjujemo, da je predlog zakona primerna in dobra osnova za pripravo predloga zakona za drugo obravnavo in ga bomo v prvi obravnavi tudi podprli.   G
     Pred odločanjem o predlogu sklepa, da je predlog zakona o dopolnitvi zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja, prva obravnava, primeren za nadaljnjo obravnavo, je poslanski klub LDS prosil za odmor pred odločanjem, za posvet pred odločanjem.  G
     Sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve v svojem mnenju ugotavlja, da je predlog zakona pripravljen skladno z zahtevami poslovnika državnega zbora in da vsebuje vse elemente, ki jih mora vsebovati vsak zakonski predlog, ki je predložen v zakonodajni postopek.   G
     Po oceni potreb za uskladitev z direktivami in v dobri volji, da je predlog zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o bančništvu, glede na to, da je nujni postopek dobro pripravljen, v poslanski skupini Slovenske nacionalne stranke predlogu ne bomo nasprotovali.   G
     Tako predlagam, da glasujemo o sklepu, da je predlog zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o sodniški službi v prvi obravnavi primerna podlaga za pripravo predloga zakona za drugo obravnavo. Glasujemo. Prosim za zbranost in pozornost, glasujemo o predlogu sklepa.  G
     Člani odbora smo v razpravi ugotovili, da je predlog zakona o graditvi objektov pripravljen tako, da je dobra podlaga za pripravo predloga zakona za drugo obravnavo in tudi menili, da ga je treba dopolniti v smislu stališč, ki smo jih oblikovali k posameznim členom.   G
     PODPREDSEDNICA IRMA PAVLINIČ KREBS: Prosim, da zasedete svoja mesta, ker bomo tretjič glasovali o predlogu sklepa matičnega delovnega telesa, da je predlog zakona o nadzoru državne meje, prva obravnava, primerna podlaga za pripravo predloga zakona za drugo obravnavo.  G
     Predlagateljica zakona je utemeljila hitri postopek s tem, da je predlog zakona del pravnega reda Evropske unije in se je Republika Slovenija v pogajalskih izhodiščih zavezala, da ga bo sprejela, vključno s potrebnimi podzakonskimi predpisi najkasneje do konca leta 2002.   G
     V Stranki mladih z veseljem ugotavljamo, da je predlog zakona o graditvi objektov končno pripravljen za obravnavo in sprejetje v tem državnem zboru in da bomo z njim uspešno izpeljali reforme prostorske in gradbene politike oziroma zakonodaje na tem področju v naši državi.  G
     Kar pa se tiče naše poslanske skupine, pa lahko ugotovimo dejstvo, da je predlog zakona zgolj tehnično usklajevanje obstoječega zakona o jamstvenem in preživninskem skladu, tako z direktivami Evropske unije kot z zakonom o varstvu osebnih podatkov ter zakonom o javnih skladih.   G
     Člani odbora smo se najprej opredelili do predlaganega postopka, ne glede na to, da je bilo kar veliko prisotnih pomislekov, da je predlog zakona po skrajšanem postopku s tako materijo, ki jo prinaša, nekako težko v vsej vsebini obdelati, in smo podprli predlog skrajšanega postopka.   G
     PODPREDSEDNICA IRMA PAVLINIČ KREBS): Spoštovani, spoštovane, lepo prosim, da greste na svoja mesta, ker bomo tretjič glasovali o predlogu sklepa, da je predlog zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o tujcih, prva obravnava, primerna podlaga za pripravo predloga zakona za drugo obravnavo.  G
     Vlada Republike Slovenije meni, da je predlog zakona o posebnih pravicah italijanske in madžarske narodne skupnosti na področju vzgoje in izobraževanja, ki sta ga državnemu zboru Republike Slovenije v obravnavo predložila poslanca Roberto Battelli in Maria Pozsonec, primeren za sprejem v državnem zboru.   G
     Seveda v poslanskem klubu Liberalne demokracije Slovenije menimo, da je predlog zakona o spremembah in dopolnitvah zakona o potrošniških kreditih potreben, nujen, saj posamezni primeri, ki so se zgodili v zadnjem času, narekujejo, da je potrebno potrošnika, šibkejšo stranko v postopku, dodatno zaščititi.   G
     Zakonodajno-pravna služba, ki jo spoštujem in jo sprejmem kot pomoč nam poslancem, 90-im, ne samo Slovenski nacionalni stranki, je ugotovila, da je predlog zakona dobesedni prevod direktiv, da je brez določil o skladnosti, da vnaša v naš pravni sistem zmedo, da je neustrezen nomotehnični pristop, da je neskladen.  G
     Predstavnik sindikata, vzgoje, izobraževanja in znanosti Slovenije je poudaril, da je predlog zakona za zaposlene v tem segmentu naše družbe nesprejemljiv, češ, da preveč odkazuje na podzakonske predpise in metodologije, kolektivne pogodbe ter zato po njihovem mnenju ne omogoča celovitega vpogleda v nov sitem plač.   G
     V poslanski skupini Slovenske ljudske stranke smo torej veseli, da je predlog zakona o nepremičninskem posredovanju pred nami in da se bo v okviru procedure pričela pomembna razprava, ki bo sooblikovala prihodnjo podobo nepremičninskega trga, ki bo pomembna podlaga za nadaljnji gospodarski razvoj Republike Slovenije.  G
     V slovenski nacionalni stranki bomo podprli predlog, ki je bil oblikovan na matičnem delovnem telesu in bomo potrdili, da je predlog zakona o Banki Slovenije, v prvi obravnavi, primerna podlaga za nadaljnje delo, seveda ob upoštevanju tistih dodatnih sklepov, ki jih je oblikoval odbor za finance in monetarno politiko.  G
     Dejavnost rejništva je bila do sedaj vključena v zakon o zakonski zvezi in družinskih razmerjih, vendar menimo, da je predlog zakona o opravljanju rejniške dejavnosti korak naprej, saj so v njem točno definirani pogoji za izvajanje rejniške dejavnosti, postopki pridobitve dovoljenj, način izvajanja rejništva in ne nazadnje tudi financiranje.   G
     Menim, da je predlog zakona dobro napisan in je primerna podlaga za nadaljnjo obravnavo, vendar pa imam nekaj pomislekov v zvezi z opredelitvijo, da se zakon ne uporablja za sodno vejo oblasti, vprašljiva pa je tudi rešitev, da vlada Republike Slovenije vsakoletno objavlja seznam organov, ki jih zakon zavezuje k dajanju informacij javnega značaja.   G
     Sekretariat za zakonodajo in pravne zadeve je v svojem mnenju ugotovil, da je predlog zakona v formalnem pogledu sicer pravilen in skladen z zahtevami iz poslovnika državnega zbora, v vsebinskem pogledu pa je uvodna predstavitev predloga zakona pomanjkljiva, zlasti glede na ocene stanja in razlogov za sprejetje zakona kot tudi glede cene finančnih in drugih posledic.  G
     Odbor za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano je na svoji seji 6. februarja sklenil predlagati odboru za infrastrukturo in okolje, da v razpravi o predlogu zakona o uporabi genske tehnologije, prva obravnava, ugotovi, da je predlog zakona primerna podlaga za pripravo predloga zakona za drugo obravnavo ter da predlaga državnemu zboru sprejetje tudi naslednjih dveh stališč.  G
     Z njim se pa absolutno strinjam in mislim, da je predlog zakona tudi takšen, da se ta institucija, o kateri je bilo mnogokrat govorjeno kot sodišču, tudi ne samo "de iure", temveč tudi "de facto", da se seveda po imenu sicer ohranja v tem nazivu, po vsebini pa postane normalna revizija, sicer za javnopravne osebe v tem primeru, ne za privatne, vendar le s standardi, ki veljajo za revizorske institucije.  G
     Naša poslanska skupina Socialdemokratske stranke ugotavlja, da je predlog zakona o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah zelo dober za vlado, kajti na podlagi tega zakona bo seveda spet poskušala manevrirati in vse tiste velike upe, ki so jih pričakovali tako poslanci, gospodarstvo in pa tudi sindikati v teh podjetjih v težavah, in ta velika pričakovanja zlorabljala takrat, kadar ji bo to pač najbolj ustrezalo.   G
     V poslanski skupini Slovenske ljudske stranke ocenjujemo, da je predlog zakona o zdravstvu tako konceptualno kot vsebinsko in strokovno dobro pripravljen in zasnovan, zato podpiramo njegovo nadaljnjo obravnavo, v kateri se bo mogoče o nekaterih dilemah in rešitvah, ki prav gotovo obstojajo, soočiti z vsemi argumenti, ki jih vsebina predloga kot takšna prinaša in to vsebino je seveda v dobro in namen zakona mogoče tudi, predvsem v drugi obravnavi, v marsičem izboljšati.   G

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA