nova beseda iz Slovenije

videz (601-700)


Grafenauer) ali "ustno ljudsko slovstvo", toda te na      videz      formalne variante vsebujejo pomembne pomenske  C
pomen ljudskega znanja, védenja. A s to na      videz      kratko, a v resnici široko določitvijo, se ne  C
slovstvena folklora aliterarno v literarni družbi: na      videz      je pravilna hipoteza, da z naraščanjem pismenosti  C
Spreminjata se njuna notranja kompozicija in      videz,      spreminjajo se njuni vzajemni odnosi.V žanrskem  C
razmejevanje posameznega žanra od drugega bližnjega, na      videz      identičnega." Drugi trdijo, da ne obstaja le  C
stereotipne formule, klišeje v izgotovljeni obliki, na      videz      brez funkcijske rabe, neodvisno od konteksta  C
pravi Maja Bošković-Stulli in nadaljuje: "Na      videz      gre za tehnično vprašanje, toda v resnici se  C
zapisanim in objavljenim besedilom je le na      videz      zgolj tehnično vprašanje.V resnici je zelo pomembno  C
, v vseh njenih vidikih, njenih drobnih, na      videz      nepomembnih, a v resnici zelo posebnih spremembah  C
pogled nevtralno govorico o priseljencih in na      videz      nevtralni odgovor na vprašanje, kdo je čefur  C
opisnem stilu (že to je njegovemu delu dajalo      videz      zgodovinske kredibilnosti), vendar je bilo po  C
V njih cveti neka svežina in ohranja njihov      videz,      ki se ga čas ni dotaknil, kakor da bi ta dela  C
in oporoka. Druge kategorije so še zunanji      videz,      odnos do religije in ‐ za cesarje ‐ znanstveno  C
vladanja, značajske lastnosti, smrt, zunanji      videz      in posmrtne časti. Navidez podobna Svetonijevi  C
spečnost, so pozabili na vsa opravila in na      videz      za vedno zaspali.Če se je kdo zanje brigal,  C
Očem modernega bralca se ta serijski in na      videz      brezvsebinski način pisanja zgodovine zdi kaotičen  C
Obstoj makedonske dinastije je nato nekaj časa na      videz      visel v zraku, saj je bizantinska cerkev vztrajala  C
očitale pretirano preprost jezik. Njegova, na      videz      preprosta in hudomušna govorica je v resnici  C
mora veljati, da moramo tiste, ki so oblečeni v      videz      oblastvenih uradnikov in so upravljali kateri  C
desubjektivizacije, v katerem se skozi transcendentalni      videz      enosti razbere »subjekt kot mnoštvo«.Lahko bi  C
ono, je odgovor jasen, čeprav so vprašanja na      videz      izključujoča. Pravilno je oboje, eno skrito  C
osnovi evidence, se pravi evidence, ki je na      videz      dovolj prepričljiva.Prav tako je evidenca za  C
tekst pa praviloma dekonstruirajoč. Za to na      videz      precej pragmatično razdelitvijo se skriva osnovna  C
sama po sebi največji dokaz koristnega in na      videz      nenehnega napredovanja k višjim stvarem.To je  C
drugačnega zornega kota, ne pa, kakršna se zdi na      videz;      ne obravnava rimskega cesarstva, ampak tisto  C
literarni imaginaciji. V tem, ko skuša imeti      videz      znanstvenosti in objektivnosti, je potlačila  C
HANS KELLNER (1945) Kellner je na      videz      samo še eden v vrsti avtorjev, ki ne verjamejo  C
ne imenujemo »koncepti zgodovinarjev«, dajejo      videz      neosebnosti in objektivnosti, kakor da pripadajo  C
spremenljiv in problematičen diskurz, ki vsaj na      videz      obravnava neki vidik sveta, preteklost, proizvaja  C
logografov; »podrobnosti so tiste, ki dajo delu      videz      verodostojnosti«, je v svojem delu Tukidid  C
Periklov govor (1, 140‐144), denimo, na prvi      videz      nima svojega antitetičnega para, vendar dejansko  C
prvem in drugem poglavju. [266] V Polibijevi na      videz      bežni notici o »enoviti oblasti Rimljanov«   C
subjektivno. Ko ocenjujemo kakovost, je stvar na      videz      še bistveno slabša. Sodnik odloča na temelju  C
interdisciplinarnih projektov, ki so favorizirani le na      videz,      dejansko pa so obravnavani nenaklonjeno, saj  C
Management je umetnost osredinjanja in združevanja na      videz      dveh nasprotujočih si dejavnikov.Tako se od  C
načrtovanjem lahko zagotovimo boljši zunanji      videz      cone (z zelenimi površinami, urejenimi prometnicami  C
gradbenih materialov se izgublja tradicionalni      videz      industrijskih obratov, v coni se lahko ločijo  C
Poslopja Zunanji      videz,      pročelje -Vhod: vratarnica, predprostor, cvetje  C
vse druge prednosti, ki jih kratkoročno in na      videz      prinesejo radikalni posegi.Organizacija brez  C
Prijazni, prešerni, brez dvomov strahov (na      videz)      / Odločilno je timsko delo, posameznik zmore  C
starost, rasa, veroizpoved ali prepričanje,      videz,      nosečnost in materinstvo, invalidnost, obolenja  C
do enakih rezultatov, le pot do njih vsaj na      videz      temelji na objektivnejšem prijemu ocenjevanja  C
preverjati smiselnost uresničevanja strategije. Na      videz      idealna strategija se lahko izkaže za povsem  C
delavcev. . / . / stran 516 . / Telesne Starost      Videz      Vitalnost odgovornost samozavestnost iniciativnos  C
obvladovanje odporov - prelomi: najhitreje in na      videz      najenostavneje je stopnjevati pritisk za spreminjanje  C
proces odločanja in vodenja (zares ali samo na      videz)     ; to jim laska, hkrati pa jim zaveže roke;  C
Izničiti dualizem pomeni razgraditi dualistični      videz      in hkrati to razgraditev utemeljiti v biti.  C
dualistični izraz oziroma dilema dojet kot nujni      videz      na poti k popolni ontologiji.Za to delo mišljenje  C
elementa, potem je ta mešanica le nek presojni      videz,      le nek način danosti dvojega.Iz tega izhaja  C
Deleuza ne pomeni nič drugega kot razpustiti      videz      v nek dualizem, kar v primeru Logike smisla  C
Logike smisla in Anti-Ojdipa pomeni prepustiti      videz      dilemi med nerazločljivostjo in prepletenostjo  C
ji preprečuje sama bergsonistična metoda, ki      videz      razcepi, še preden ga je vzela resno, se pravi  C
preden ga je vzela resno, se pravi kot nujni      videz,      in ga poskušala razgraditi.Zato na njeni linearni  C
neko nujno zaslepitev, kot nujno utvaro ali      videz.     Kot utvaro zato, ker se je o njej motilo, ker  C
šele izdolbsti, jo izdelati tako, da razgradimo      videz      brezvrzelnega sveta.Kot orodje razgradnje imamo  C
števila z ozirom na racionalna - prekinjajo      videz      zveznosti, ki ga tvorijo diferencialni elementi  C
geometrijskimi telesi izkaže za prazno površino, zgolj      videz,      ki ga je mogoče generirati prek miselnih določil  C
razgradnje videza, trenutek "odčaranega sveta":      videz      je nemara že razgrajen, toda kaj nam zagotavlja  C
da ni bil razgrajen že ves čas; in narobe,      videz      še ni razgrajen, toda nobenega garanta ni, da  C
pravi, da "nek tak učinek nikakor ni iluzija ali      videz"      , medtem ko za učinke smisla, ki se udejanjajo  C
zunanjega, medtem ko neindividualna oseba razgradi      videz      sklenjenega sveta tako, da iz njegovih dejstev  C
smisla, ki prikrije njeno dejavnost. Od tod      videz,      da so razlike dane, bolj rečeno, da sploh ne  C
nevtralnost opisov. Naslednja raven udejanjenja ta      videz      še podkrepi, saj površino čistega smisla napolni  C
nenavidezna takrat, ko se izkaže za genezo videza in      videz      postane videz takrat, ko dobi svojo genezo.  C
se izkaže za genezo videza in videz postane      videz      takrat, ko dobi svojo genezo.Če se torej ta  C
geneza potemtakem še geneza videza ali nemara le      videz      geneze, kolikor geneza videza ni mogoča drugače  C
svet nekega Seksta, ne pa svet Adama. Geneza in      videz,      med njima v statični genezi ni konceptualne  C
ampak le nevarna bližina; geneza videza ali      videz      geneze, to je oblika, v kateri konceptualizacija  C
geneza je le geneza nekega občega videza, le      videz      geneze, kolikor se ta lahko realizira le vnazaj  C
in izniči: geneza zdaj ni nič drugega kot sam      videz      izluščenja, geneza je izluščenje, ki ne ve,  C
geneze, korak naprej in korak nazaj. Prav tako      videz      odslej ni več le nek videz, neka možnost, ampak  C
nazaj. Prav tako videz odslej ni več le nek      videz,      neka možnost, ampak moja lastna možnost, možnost  C
nov svet tako, da stari svet dojamem kot nujni      videz      te poti. V shematičnem prerezu obsega dinamična  C
vendar je ta opis pri Deleuzu čisti privid, čisti      videz      pojasnitve, čista odsotnost kriterija subverzije  C
izluščena misel v točki popolne sublimacije opusti      videz      izluščenja in pot izluščenja dojame kot pot  C
prek enkratne razgradnje videza, potem mora ta      videz      v točki izluščenja dojeti kot enkratni videz  C
videz v točki izluščenja dojeti kot enkratni      videz,      kot samo mojo utvaro. Šele tako bo tudi geneza  C
mora izluščenje fantazme razgraditi prav tisti      videz,      ki se drži perverzne seksualnosti in zaradi  C
Gotovo, kakor popolno sublimacijo podvaja njen      videz,      tako popolno ontologijo sedaj spremlja videz  C
videz, tako popolno ontologijo sedaj spremlja      videz      popolne ontologije.Popolna ontologija je obsojena  C
dilema, od kod ta navidezna rešitev, od kod      videz      rešitve in s tem videz tudi odpraviti.V tem  C
navidezna rešitev, od kod videz rešitve in s tem      videz      tudi odpraviti.V tem pogledu lahko rečemo, da  C
sublimacijo zgolj navidezno razločevanje, zgolj      videz      razločevanja, ki onemogoča, da bi se pot subverzije  C
ki ovija ojdipsko željo. Gre prav za tisti      videz,      ki daje moč svetu reprezentacije s tem, da onemogoča  C
uresničuje idejo popolne ontologije: ko odpravi      videz,      odpravi obe opciji oziroma dilemo samo; pot  C
prevaro simbolnega: ojdipska utvara želje ni samo      videz,      da je želja razcepljena, da sta dve poti, ki  C
neka disjunkcija, neka slaba dilema oziroma nek      videz,      da je dvoje.Ojdip je dilema vseh dilem in dualizem  C
platonizem modernega časa. Ojdip je prevara oziroma      videz      par excellence, prevara kot taka, nepopolna  C
ojdipske želje razkrinkana, se pravi, brž ko bo      videz      razgrajen, bo s tem izdelana tudi že enotna  C
ontologije brez teorije videza, pri čemer ta      videz      niti najmanj ni poljuben, ampak ga narekuje  C
ga narekuje sama narava simbolnega; je nujni      videz,      kajti brez njega tudi njegove subverzije ne  C
samo takrat, če ji bo uspelo pokazati, da je      videz      spodvite poti nujni videz na tej poti.Na enkratnost  C
uspelo pokazati, da je videz spodvite poti nujni      videz      na tej poti.Na enkratnost lastne poti subverzije  C
izluščenja oziroma poti, po kateri je razgrajen      videz.     Prav ta odvisnost je v ojdipski prevari prignana  C
pojasniti dualizem ojdipske želje kot nujni      videz,      se pravi kot videz, ki je enkraten, kakor je  C
ojdipske želje kot nujni videz, se pravi kot      videz,      ki je enkraten, kakor je enkratna pot njegove  C
da jim je uspelo v resnici razgraditi tisti      videz,      ki ovija vez notranje podobnosti, to pa je prav  C
ovija vez notranje podobnosti, to pa je prav      videz,      ki loči "svet" od sveta in "propozicijo" od  C
popolne ontologije v Anti-Ojdipu je razgraditi      videz      molarne realnosti, ki za absolutni pogoj želeče  C
uspela paradoksno vmesno pozicijo razkrinkati kot      videz      in prevaro, tedaj bo iz prvega koraka subverzije  C

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  101 201 301 401 501 601 701 801 901 1.001 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA