trideset (601-700)

sem jih prepísal, čitali ste jih morda kakih      trideset.     Jaz sicer ne vem, kakšna je Vaša sodba o njíh  B
svojo prvo povest pod naslovom ”V kavarni“.      Trideset      forintov bo vsaj vredna.Potem pa naj si išče  B
lepo takóle: ako si le v stanu, mi preskrbi      trideset      kron ter mi jih pošlji sèm brzojavno.Ako bi  B
fl., da poravnam dolgove; pričakujem jih še      trideset,      da se kolikor toliko častno zmažem odtod.- Pridem  B
sem napravil še tri črtice, da mi pošlje kakih      trideset      forintov; morda ravno za praznike ... ... toda kam  B
Jenkova v Ljubljani. Obljubljenih mi je bilo      trideset      forintov kadar izidejo moje pesmi.In zdaj mi  B
itd. -, a da pridem v Ljubljano, moram dobiti      trideset      forintov.Kjé jih dobím, to sam bog védi; meni  B
Na Dunaju je strašen sneg - ni bilo tacega že      trideset      let, kakor pravijo; mene neženira nič, - napravim  B
svojo besedo. - Vi pa mi pošljite tistih      trideset      forintov takoj, zakaj sicer ne bo opravljeno  B
Vam je le mogoče, pošljite mi še pred prazniki      trideset      forintov.Saj boste od ”Rude“ gotovo dobili še  B
medtem ko napišem drugikrat v enem dnevu do      trideset      straní.Takó se lahko prigodí, da boste dobili  B
Takrat je še enkrat zarjovelo, a očitno vsaj      trideset      metrov dlje kot prvič. Bilo je premočno za  B
pretekel šestdeset kilometrov ob temperaturi minus      trideset,      bo pač tudi to noč zdržal do Dražgoš z minus  B
desetletji in stoletji: meje ni bilo dejansko več že      trideset      let razen v glavah precejšnjega dela meščanov  B
sem, da je tako izbrana pot dolga okrog sto      trideset      kilometrov.Glede napora pa v tem niso upoštevane  B
pametno vrnil v dolino. Postavljal sem si na      trideset      do petdeset dolžinskih metrov začasne cilje  B
tistega, ki sem ga že imel v sebi in sem ga na sto      trideset      kilometrov dolgi poti obogatil z vrsto krajinskih  B
valjanjem počasi potuje skozi gumo. In ko dvajset,      trideset      takšnih konic začne obdelovati zračnico, je  B
pobral prostovoljne prispevke za novo kredo,      trideset      svinčnikov in petindvajset zvezkov, ki smo jih  B
Krenili smo naslednji večer, v gručah po dvajset,      trideset      oslov, ki so tovorili orožje in hrano. Mudžahedini  B
krpice, ki se pojavljajo v povprečju vsakih      trideset,      štirideset kilometrov med divjimi kanjoni.   B
po dva, tri kilometre, dan za dnem, največ po      trideset,      štirideset kilometrov dnevno, pod ubijajočo  B
občutkov. Ena ura pri teh ljudeh pomeni pet ali pa      trideset      kilometrov. Res nisem znal odreagirati  B
mogoče videti na vsakoletnem ‘festivalu voz’ v      trideset      kilometrov oddaljenem Puriju, med katerim z  B
v posest muslimanov in delhijskega sultana.      Trideset      let kasneje je bilo gradu in mestu pod njim  B
vse tiste krmežljave ulice krmežljavih ljudi      trideset      kilometrov daleč na letališče.Poti ni bilo težko  B
štirinajst do največ osemnajst let in kakih      trideset      jih je sedelo okoli sveže skopanih zemljank  B
v obraz. Bil je za dve glavi manjši in vsaj      trideset      kil lažji od mene. Vsaj eno uro potem  B
vas ima svoj orkester. Po navadi sodeluje po      trideset      amaterjev, ki igrajo brezplačno; igra lahko  B
Njegovo veličanstvo moje kolo, ki je prevozilo      trideset      tisoč kilometrov iz Evrope v Avstralijo, so  B
velika meditacija, ki se je je udeležilo vsaj      trideset      ljudi od blizu in daleč, posvečena miru na svetu  B
po kampu, lastnik je bil vesel, saj deset ali      trideset      metrov visoko viseče potencialne bombe niso  B
teoretskih predavanjem. Vse to posameznika stane      trideset      dolarjev.Glavni podvig se je zgodil na kakih  B
zanesljiv in stabilen svet se je kazal več kot      trideset      kilometrov naprej za vsem tem kaosom, v mamljivih  B
razpoko naslednjega presušenega slapa. Tam pod      trideset      metrov visoko navpično steno nas je pričakal  B
in poiskati onadva šele naslednji dan, kakih      trideset      kilometrov naprej po reki. S seboj sva  B
čolnom in edino zvezo z ladjo in do srečanja je      trideset      kilometrov hoje.Običajno za tako pot pojem vsaj  B
postana. Plima doseže vse do sem in še vsaj      trideset      kilometrov naprej.Od te čobodrge se ne bo dalo  B
sto kilometrov. Tam se izkrcati in nato peš      trideset      kilometrov naravnost skozi buš proti vzhodu  B
obljubil. Do Port Keatsa je bilo še najmanj      trideset      kilometrov.Poti nismo poznali.   B
ne kloni in ne zadremaj ... sem si govoril.      Trideset      kilometrov naprej v zalivu Fosilnih glav Bruno  B
pa je padel, odskočil ali odšantal. Od kakih      trideset      strelov jih je zadelo najmanj deset.Najboljši  B
večernem vetru se nas je ob čolnih zbralo kakih      trideset.     Večina si je bila v sorodu.   B
glavna turistična cesta in njene črede, stane      trideset      dolarjev. Vprašal sem, če so možne kakšne izjeme  B
Bilo je na Bledu, udeležilo se ga je kakih      trideset      strokovnjakov raznih področij.Določilo je naloge  B
vestno opravljal do upokojitve leta 1981 malone      trideset      let. V tem času sva bila seveda stalno v službenih  B
njegovega Cankarja nastajala, posegel rajši      trideset      let nazaj, da bi tako kot zvest ideolog revolucije  B
sprejeti. Povedal sem mu, da se poznava več kot      trideset      let, da sem se najinih odnosov in njihovega  B
kuhinjo, kjer se nas je včasih nabralo tudi do      trideset.     Tam smo se gnetli, se pogovarjali, razpravljali  B
jih je Bartol zapisal v letu 1960, se pravi      trideset      let kasneje, pa so glede njegove zrelosti v  B
razpoložen. Toda pravkar sem preskočil dolgih      trideset      let od leta 1931 do Bartolovih zapiskov o meni  B
vem o njegovih začetkih, sem zvedel več kot      trideset      let po prvem srečanju iz Zadravčeve knjige,  B
tej priložnosti izjavil: "Sramota je, če jih      trideset      napade enega, župan pa je poleg in ne intervenira  C
gimnazijo v Ljubljani in tam je služboval več kakor      trideset      let.Imel je nenavadno veliko zmogljivost, ukvarjal  C
V Beli krajini je med 80 jamami onesnaženih      trideset.     Zlasti v breznih je veliko fekalij in smetišč  C
štejejo za estavelo. Nad Lazarjevo jamo se slabih      trideset      metrov na pobočju odpira udornica, na dnu katere  C
Možini v Veliki ulici, kjer so imeli naenkrat po      trideset      štruc, so imeli zato vedno, tudi ponoči, odklenjena  C
halbkano, šteje: 'Deset dinárjov, dvejset dinárjov,      trideset      dinárjov ...', če ma pa navadn klobuk, se pa  C
vikali: "Ata je biv trikrat poročen. Mama so bli      trideset      let mlajši od očeta.Jes sm iz tretga zakona  C
leto se je število članov dvigovalo in za prvih      trideset      let je pregled članstva naslednji: Leto Št.  C
nista mogli dobiti, ker je v mestu bilo komaj      trideset      slovaških družin, ki pa ga niso mogle vzdrževati  C
Etnologija je postala visokošolski učni predmet šele      trideset      let pozneje, leta 1940. Slavko Kremenšek pronicljivo  C
dostopen raziskovanju. Če je npr. zapisanih      trideset      variant pesmi in ugotovljeno še petdeset primerov  C
napredka tudi opušča." Milko Matičetov pa je še      trideset      let pozneje doživljal, kot da "stoji ob zibeli  C
skupaj začelo napletati že mnogo prej. Dobrih      trideset      let prej so začele nastajati nekatere usodne  C
pesem božansko. Dela 660‐662)/ Sledi še dobrih      trideset      verzov pomorskih nasvetov. 4.  C
tudi pri ostalih zaveznikih so zbrali več kot      trideset      ladij in primorali vsakogar, da se je vkrcal  C
terjal veliko truda in časa, sem vanj vložil      trideset      let svojega dela; s precejšnjo muko in ob številnih  C
120 letih. Če torej to časovno obdobje obsega      trideset      olimpiad, potem moramo dopustiti, da sta bila  C
samemu Romulu. In tako je ob delitvi ljudstva na      trideset      kurij[602] te poimenoval po njih.O tem, ali  C
molči, saj je bilo žena nedvomno nekaj več kot      trideset.     V istem času so rekrutirali tri centurije[603  C
Gordijani) ali če so si kronološko blizu (npr.      trideset      »tiranov« oziroma uzurpatorjev in pretendentov  C
let sem bil posvečen v diakona in v starosti      trideset      let v duhovnika, obakrat ob pomoči častitega  C
števila jih imamo sedaj na razpolago komajda      trideset      [...]Te majhne ostanke vedno znova prebiram  C
in 3000 dokumentov in zato porabil samo kakih      trideset      metrov filma.Na ta način je postal tudi eden  C
stoletja običajno prebral peščice tehtnih del,      trideset      let kasneje pa se je že moral pregristi najmanj  C
predpisana starost za izvolitev v svèt (boulé)      trideset      let. [86] V Atene se je smel vrniti leta 404  C
niti pet let po doktoratu, in tiste, ki so že      trideset      let na akademski sceni.Mednarodno sodelovanje  C
prisotne kot pri generacijah, rojenih dvajset,      trideset      let pred njimi. 4.  C
slabo poznana. F. Kőszegi sicer našteva skoraj      trideset      najdišč, ki pa so bila večinoma dokumentirana  C
stripi v pet tisoč časnikih, prevedeni v več kot      trideset      jezikov in razširjeni po sto državah.Sodeč po  C
seznaniti vas moram, da spanje na preprogi stane      trideset      dolarjev na noč."Neki drugi sosed noče podpisati  C
Jakica: "Sklenila sem dobro kupčijo, za samo      trideset      dolarjev sem kupila avtentično staro ponev.  C
seveda jih imate. Mladi ste, domnevam, da imate      trideset      za mlada leta, in močni.Niste pretirano izobraženi  C
do kraja natlačena in bila je težka, kakšnih      trideset      kil je morala tehtati.In vso pot do doma sem  C
Iz svežnja petakov sem vzel šest bankovcev,      trideset      dolarjev, in jih stlačil v listnico.Omogočili  C
dolarjev. Označil sem jih na karticah, premestil      trideset      dolarjev iz svoje listnice v torbico z denarjem  C
v osemnajstih minutah sistematično akumulira      trideset      gibov. Telo pri zadnjih dveh gibih rotira za  C
. Proces nadaljujemo, dokler ne pridemo do      trideset,      ko deakumuliramo: opustimo jih šestnajst in  C
deakumuliramo: opustimo jih šestnajst in se vrnemo na      trideset,      opustimo jih sedemnajst in se vrnemo na trideset  C
trideset, opustimo jih sedemnajst in se vrnemo na      trideset      ... dokler se delo ne izbriše.Štirje nastopajoči  C
imela nanj močan vpliv, je bil Avguštin star že      trideset      let, preden je popolnoma sprejel krščanstvo  C
1874 z vlogo Hamleta in ga ohranjal naslednjih      trideset      let.Skupaj s Terryjevo kot primadono je bil  C
egiptovski romanopisec. Napisal je več kot      trideset      romanov.Leta 1988 je prejel Nobelovo nagrado  C
mladosti je bil ploden avtor; izdal je več kot      trideset      pesniških zbirk.Pisal je ljubezensko poezijo  C
in po nalogu Henrika VIII. usmrčen v starosti      trideset      let.Čeprav je večino poezije bržkone napisal  C
narodnega gledališča. Čeprav je napisal skoraj      trideset      dram, med njimi poetično Grofico Cathleeno   C
kasneje z blagoslovom pospremil na pot skoraj      trideset      tisoč maratoncev, ki so prišli na Petrov trg  D
dogovori in v soglasju s kulturnim ministrstvom      trideset      dni po uveljavitvi tega zakona dogovorile o  D
ruskega carja Nikolaja II., hodi k pouku približno      trideset      otrok, starih med pet in enajst let.Poleg snovi  D