prago (701-800)

potem za nagrado poslali za veleposlanika v      Prago,      kot zdaj zatrjujejo komunisti. Duma je Borisu  D
knjižice, v katerih se lahko seznanimo z Barcelono,      Prago      in Rimom.V vsakem od vodnikov so najprej predstavlje  D
predsednik Havel v petek že povabil na obisk v      Prago      in k ogledu dokumentov - tja naj bi potoval  D
Vodja nemške diplomacije je zvečer odpotoval v      Prago,      v četrtek pa bo obiskal še Budimpešto.DPA   D
kandidatk in političnih stikov; v kratkem naj bi      Prago      obiskal Drnovšek, poleti pa tudi Frlec.Med drugimi  D
o mogočni vzhodnoevropski kulturi naselila v      Prago      skorajda 50.000 Američanov, kar lepo število  D
predsedujočega pred dnevi že obiskal Varšavo,      Prago      in Budimpešto.Z nemške strani poudarjajo, da  D
minister po prevzemu predsedstva v EU že obiskal      Prago,      Varšavo in Budimpešto, medtem ko je Ljubljano  D
prestolnici. Poglobitev bi koristila odnosom s      Prago,      ki so trenutno morda nekoliko pod ravnijo izpred  D
zlomljena noga zaceljena Dan pred odhodom v      Prago,      kjer se bo danes začelo člansko evropsko prvenstvo  D
nesreče, ki se je v torek pripetila med Kladnom in      Prago.     Po poročanju praškega radia, ki se sklicuje na  D
chicaška kulturna ustanova. Ko se je preselil v      Prago,      je začel iskati sponzorje in poudarjati orkestrovo  D
svetu. Odkar se je pred nekaj leti vrnil domov v      Prago,      se posveča najmlajšim.Smučarski skoki na Češkem  D
Burchardt, ki je pred petnajstimi leti obiskal      Prago,      kjer je »iskal« češke baročne mojstre, »našel  D
snemal filme, sem jih pa izjemno rad gledal. V      Prago      sem zašel po naključju, hotel sem na štop v  D
prijateljico nenadoma znajde na avtobusu, namenjenem v      Prago,      vzhičeno premišljajoč o svoji in njeni lepoti  D
turisti in zdomci. Poletov v Milano, Rim in      Prago      ni, ker so bili nerentabilni, v Berlin pa bodo  D
se v študentskih sobicah; ko je šel Burger v      Prago,      sta se spet obiskovala. In ko se je Burger vrnil  D
Dunajem, Gradcem, Münchnom, Budimpešto, Brnom,      Prago      in Zagrebom.Za pot iz Ljubljane do Maribora  D
Znajdejo se v svetu, saj gredo danes s šotorom v      Prago      ali Berlin kot mi nekoč v Savudrijo.Stari politični  D
denimo potujejo iz Rima, Madrida ali Pariza v      Prago,      Budimpešto ...Zdaj, ko japonsko gospodarstvo  D
z zunanjega ministrstva na veleposlaništvo v      Prago      z diplomatsko pošto; ta sistem je postal tako  D
sporočilo. Januarja 1994 je predsednik odpotoval v      Prago,      na sestanek s predsedniki in premieri Češke  D
iz predstave. Idealno bi najbrž bilo, če bi v      Prago      prenesli živo gostovanje predstave, morda na  D
kvadrienale je bil uresničen tudi v sodelovanju s      Prago      - kulturno prestolnico Evrope 2000.Generalni  D
vedeli, ali naj ga opustijo ali prenesejo v      Prago,      pred tremi leti pa se je znova postavil na noge  D
da se Ljubljana s temi kompozicijami poveže s      Prago,      Budimpešto in Zagrebom ter Sarajevom.Seveda  D
njegovo glasbeno kapelo. Odtod je 1585. odšel v      Prago      in tam ostal do smrti 18. julija 1591. Dogodki  D
Če si se izjasnil za Čeha, so te poslali v      Prago,      kot Slovak pa bi se moral obnašati tako in tako  D
Slovak. Čeprav bi lahko, se nisem preselil v      Prago,      za kar preprosto nisem našel razlogov.Paradoksno  D
A taki pač smo. Pridemo v      Prago,      v Rim, na Dunaj in takoj hitimo po muzejih,  D
ozemelj stoletja nazaj. Jenkiji so odkrili      Prago      in napolnili omizja v lokalnih pivnicah.Vrnilo  D
prihodnji konec tedna, ko bo v Ljubljani DP. V      Prago      so odpotovali Aljaž Pegan, Mitja Petkovšek,  D
Bolgarijo, vendar Bolgari niso dopotovali v      Prago.      Forma telovadcev je po besedah predsednika  D
Linda Volk Za vlak, ki vozi iz Ljubljane v      Prago,      je treba v eno smer v drugem razredu odšteti  D
dobilo tudi politično lupino. Dobri odnosi s      Prago      so kanclerju »pri srcu« in Nemčija občuti dolžnost  D
ministrstvu Ferrero-Waldner je po volitvah pohitela v      Prago      in Bratislavo s ciljem, da pomiri tamkajšnjo  D
novembra, nato pa se bo selila v Benetke, Zagreb,      Prago      in drugam. Od naše dopisnice   D
je v starih spalnikih na progi med Nemčijo in      Prago      odkril »razkošno izvedbo« nosilca, za katerim  D
reklamo. Z Dunaja se je Paganini preselil v      Prago,      nato v Dresden in Berlin - obiskal je skoraj  D
so pomračile pogled Bruseljskih uradnikov na      Prago,      je z dolžnostnim optimizmom izjavil češki zunanji  D
Plečnika za avlo Arhitekturne fakultete in za      Prago,      splošno pozornost Ljubljančanov in tujih turistov  D
za pomoč in podporo. Matej Hubad je odšel v      Prago      in na Dunaj, da bi najel primerne glasbenike  D
vzhodnoevropske turneje, med katero bo obiskal še      Prago      in Moskvo.Ta turneja bo krajša, kot bi lahko  D
novembra je češki predsednik Vaclav Havel povabil v      Prago      nekdanje vplivne osebnosti svetovne politike  D
vojašnic odpovedal in kar z Brnika odletel v      Prago.      Številnih prometnih zagat na Celjskem je bilo  D
branilec Miha Rebolj. »Finci so prišli očitno v      Prago      na turistični izlet, mi pa smo igrali resno  D
silvestrovanje v Pragi. Ena, dva, tri, štiri, gremo v      Prago      z letalom z Brnika na dan, ki je danes slovenski  G
26. decembra, tisti dan po Božiču. Pridemo v      Prago.     Gori nas je pričakal vodič.   G
sedaj opravičuje, da ne more tisto soboto, 24. v      Prago      potovati.Kar pomeni, da so nekateri že posvečeni  G
pošiljamo tudi signal nekam drugam, ne samo v      Prago      - pošiljamo ga naši javnosti.In naša javnost  G
ne bodo pod pritiskom morebitnega povabila v      Prago.     Nepristranost in objektivnost odločitve vključevanja  G
bilo že prej povedano. Vlada misli, da pred      Prago,      pred vrhom v Pragi referendum nikakor ni potreben  G
recimo, ko je šla uradna slovenska delegacija v      Prago      na vrh Nata, je štela 27 ljudi.Vseh 27 mest  G
kasneje. Novembra 2002 je sledilo povabilo v      Prago.     Glede na ta tretji sklep, ki sem vam ga sedaj  G
Živjo, Nataša. Tvoja prijateljica potuje v      Prago      s Plečnikovim vlakom.Plečnik je v Pragi precej  G
predmestju. Tako, da je bilo vse povezano; Plečnik s      Prago,      Ljubljana preko Plečnika s Prago.Veš kaj?  G
Plečnik s Prago, Ljubljana preko Plečnika s      Prago.     Veš kaj?  G
Veš kaj? Midva pa danes ne greva v      Prago.     Ne, danes pa ne greva.  G
vas je potem tudi po tej poti nekako zaneslo v      Prago      kjer so ste najprej študirali.Bom rekla, da  G
Dobil je ponudbo in možnost, da se preselimo v      Prago      in je razmišljal seveda tudi v interesu svojih  G
občudujejo turisti, ki obiščejo glavno mesto Češke,      Prago?     Smetana. Ne.   G
najprej zatekel v Edinburg na Škotskem, od tam v      Prago,      nazadnje pa je prišel v Gorico h grofu Coroniniju  G
sem dobil na Češkem. Jaz sem bil zaljubljen v      Prago,      jaz sem bil tam sigurno desetkrat in tam sem  G
bil na Češkem in sem bil zaljubljen v staro      Prago.     Se mi zdi, da je tam bilo tiste čase najbolj  G
kmetijski uk, ampak ga je poslal študirat v      Prago.      Skratka, kmetovale so njegove, se pravi, mojega  G
ki se sprehaja skozi tri prestolnice- Dunaj,      Prago,      Ljubljano. Ob velikanu arhitekture sta danes  G
premikanje časa in na eni strani vidiš en pogled na      Prago      in na drugi strani vidiš drug pogled na Prago  G
Prago in na drugi strani vidiš drug pogled na      Prago.     Torej si ujet med časom in mestom.   G
v hram lepote. In kamorkoli greš ali gre v      Prago      ali greš Louvre ali greš v Albertino, povsod  G
je naša TV poslala na nekajtedensko prakso v      Prago,      leta ' 58 spomladi in to je bil pravzaprav prvi  G
sicer 5. 10. 2000. Dober mesec dni pozneje je v      Prago      je prišlo okrog 600 privržencev jave in podobnih  P
bruxelles.be). Do stotega mesta najdemo še »zlato«      Prago      (www.praha.cz) ali, recimo, večni Rim (www.comune  P
OKVIR> Milka in Segmentna napaka gresta v      Prago      Tudi letos so na Fakulteti za matematiko in  P
deli zaznamoval tri prestolnice: Ljubljano,      Prago      in Dunaj.V spomin na mojstra je država razglasila  P
tem se lahko prepričate, če decembra obiščete      Prago.     Če boste odpotovali še nekaj deset kilometrov  P
Enosmerne letalske vozovnice med Londonom in      Prago      je mogoče kupiti že za 45 evrov, redna vožnja  P
nadzornika poslal v Budimpešto, na Dunaj in v      Prago.     Nova tržnica, ki jo je Plečnik zasnoval kot niz  P
zaznamoval tri evropske prestolnice, Dunaj,      Prago      in Ljubljano, je za Plečnikovo leto arhitekturni  P
Raztepli so se po vsej Evropi. Veliko jih je šlo v      Prago,      v Pariz, v Nemčijo, nekaj jih je našlo zatočišče  P
Kljuboval je usodi, odhajal na potovanja v      Prago,      Dresden, Berlin in druge kraje habsburškega  P
povpraševanje po krajših izletih v Budimpešto, Dunaj,      Prago      ‐ za zadnjo je celo naraslo.Za novo leto so  P
konca tega leta odhajamo na gostovanja v London,      Prago,      Rim, Madrid, Sarajevo, Zagreb in Budimpešto  P
mlada režiserka z idejo in brez prebite pare. V      Prago      se je zatekla pred vojno in tam ostala, svoj  P
potem je potovala v Švico, iz Slovenije gre v      Prago,      nato v Kanado.Kam vse bo še šla, je odvisno  P
ombinaciji srednjevropskega in balkanskega. Na poti v      Prago      smo se ustavili pri nekdanjem trenerju jeseniških  P
Gine (odlična Lucija Šerbedžija), razpete med      Prago      in Ljubljano, ljubeznijo in egoizmom. Na sredini  P
Dunaj 7 gld, v Trst 5 gld, v Gradec 6 gld, v      Prago      celo 10 gld.« Pristojbino za telegraf so malo  P
S trinajstimi ste se s starši preselili v      Prago      in v tujini ostali deset let. Na praškem konserv  P
Sergej me je vprašal, ali bi bilo školjko v      Prago      ceneje prepeljati s tovornjakom ali z vlakom  P
poudarja njegov genij in trpljenje na poti v      Prago,      ali pa je to morda človek, ki se je vprašal  P
sem že Barcelono, Benetke, Berlin, Krakov in      Prago.     Pred vpisom na fakulteto sem šest mesecev živel  P
javnimi in zasebnimi koncerti ter potovanjem v      Prago.      Rekviem je njegovo skoraj najmanj originalno  P
je z Jesenic po dveh treningih odšel nazaj v      Prago      Liga EBEL ne popušča in eden navijačev rdečih  P
Sloveniji. Zakaj je komaj po dveh dneh nazaj v      Prago      odpotoval hokejist, ki so ga Jeseničani vzeli  P
in fotografiral njegova dela. Na študij v      Prago      Naključje ga je pripeljalo med filmske scenograf  P
njegovim odhodom, ker pa je slišal, da gre v      Prago,      se je raznežil.Na ogromne filmske studie Barandovo  P
Nadarjenega Janka je poslal na študij v Gradec in      Prago,      a je šolo tik pred diplomo pustil in se s kolegom  P
drugih krajih in pot me je pripeljala tudi v      Prago.     Ta je tako mogočno učinkovala name, da sem sklenil  P