nova beseda iz Slovenije

pomoči (37.839-37.938)


prenehanju opravljanja nalog zaščite, reševanja in      pomoči.     Pogodba o službi v Civilni zaščiti je poseben  S
usposabljanjem, opravljanjem nalog zaščite, reševanja in      pomoči,      plačilom v času opravljanja teh nalog oziroma  S
ukinjena, če so bile naloge zaščite, reševanja in      pomoči      predčasno opravljene oziroma če pripadnik preneha  S
med opravljanjem nalog zaščite, reševanja in      pomoči      v drugi državi, pogodba preneha z dnem vzpostavitve  S
po opravljenih nalogah zaščite, reševanja in      pomoči.     Če pripadnik Civilne zaščite neupravičeno preneha  S
preneha opravljati naloge zaščite, reševanja in      pomoči      pred iztekom pogodbe o službi v Civilni zaščiti  S
dejanskega opravljanja nalog zaščite, reševanja in      pomoči      pa ima pravico do ene tretjine plačila, dogovorjenega  S
Plača pripadnika Civilne zaščite med izvajanjem      pomoči      ob naravnih in drugih nesrečah v drugih državah  S
in opravljanjem nalog zaščite, reševanja in      pomoči      ter med izrednim in vojnim stanjem tudi javni  S
in opravljanjem nalog zaščite, reševanja in      pomoči      v drugi državi oziroma pri izvrševanju mednarodnih  S
posebej nevarne naloge zaščite, reševanja in      pomoči      v skladu s tem zakonom oziroma v primeru, če  S
niso sposobni za delo pri zaščiti, reševanju in      pomoči;      - nosečnice, matere in samohranilci, z otrokom  S
nepoklicno opravljajo naloge zaščite, reševanja in      pomoči,      organizirani v enote, službe in druge operativne  S
Civilno zaščito naloge zaščite, reševanja in      pomoči,      katerih opravljanje je varovano z Ženevskimi  S
- k opravljanju nalog zaščite, reševanja in      pomoči      ter odpravljanju posledic naravne ali druge  S
pri opravljanju nalog zaščite, reševanja in      pomoči      v skladu s tem zakonom, je lahko pozvan k opravljanju  S
pozvan k opravljanju nalog zaščite, reševanja in      pomoči      s pozivom preko tehničnih sredstev ali s sireno  S
pozval k opravljanju nalog zaščite, reševanja in      pomoči,      izdati tudi pisno potrdilo o odsotnosti z dela  S
pri opravljanju nalog zaščite, reševanja in      pomoči      v skladu s tem zakonom, na podlagi katerega  S
pri opravljanju nalog zaščite, reševanja in      pomoči      v skladu s tem zakonom, ki je bil med delom  S
pozvan k opravljanju nalog zaščite, reševanja in      pomoči      na način iz prejšnjega odstavka v skladu z načrti  S
pri opravljanju nalog zaščite, reševanja in      pomoči,      s strani pristojnega organa lokalne skupnosti  S
Materialno dolžnost za potrebe zaščite, reševanja in      pomoči      ob naravnih in drugih nesrečah ureja poseben  S
zvezi z opravljanjem nalog zaščite, reševanja in      pomoči.     Pravico do nadomestila plače oziroma izgubljenega  S
nepoklicno opravljajo naloge zaščite, reševanja in      pomoči      v enotah, službah in drugih operativnih sestavah  S
pri opravljanju nalog zaščite, reševanja in      pomoči,      zaradi njegove udeležbe pri opravljanju teh  S
29. člen (pravica do enkratne denarne      pomoči)      (1) Državljan, ki se je pri opravljanju nalog  S
vojnih invalidih, ima pravico do enkratne denarne      pomoči.      (2) Do enkratne denarne pomoči iz prejšnjega  S
enkratne denarne pomoči. (2) Do enkratne denarne      pomoči      iz prejšnjega odstavka je državljan upravičen  S
v Civilni zaščiti. (3) Do enkratne denarne      pomoči      iz prvega odstavka tega člena so upravičeni  S
(4) Vlada določi višino enkratne denarne      pomoči,      ki ne more biti nižja od 12 povprečnih plač  S
jih predala za potrebe zaščite, reševanja in      pomoči      ter do povračila škode, če so bila zato sredstva  S
pri izvajanju dejavnosti zaščite, reševanja in      pomoči      ter pri usposabljanju in drugih službenih opravilih  S
pri opravljanju nalog zaščite, reševanja in      pomoči      v skladu s tem zakonom: ime in priimek, datum  S
prostovoljno sodelujejo pri zaščiti, reševanju in      pomoči      ter o obveznikih materialne dolžnosti. (3)  S
pri opravljanju nalog zaščite, reševanje in      pomoči      le, če jih ni mogoče zagotoviti iz obstoječih  S
komunikacij za potrebe zaščite, reševanja in      pomoči      do lokalnih skupnosti ter določanje enotnega  S
komunikacijskega sistema za potrebe zaščite, reševanja in      pomoči,      v katerega so vključene tudi občine ter organi  S
- urejanje sistema zaščite, reševanja in      pomoči      v občini v skladu s tem zakonom; - spremljanje  S
komunikacij za potrebe zaščite, reševanja in      pomoči      v skladu z enotnim informacijsko komunikacijskim  S
vodenje in izvajanje zaščite, reševanja in      pomoči      na območju občine; - določanje, organiziranje  S
sodelovanje na področju zaščite, reševanja in      pomoči      v skladu s tem zakonom. (3) Občine pri opravljanju  S
ukrepov ter določenih nalog zaščite, reševanja in      pomoči      v primeru naravnih in drugih nesreč načrtujejo  S
drugih sistemov za potrebe zaščite, reševanja in      pomoči;      - razvoj preventivnih dejavnosti;   S
ogroženosti) (1) Načrtovanje zaščite, reševanja in      pomoči      ob naravnih in drugih nesrečah ter v vojnem  S
oziroma usklajeno izvajanje zaščite, reševanja in      pomoči      v skladu z odločitvami ali obveznostmi, prevzetimi  S
ter vodenje in izvajanje zaščite, reševanja in      pomoči,      ministrstvo organizira enoten sistem opazovanja  S
aktiviranje izvajalcev nalog zaščite, reševanja in      pomoči      o nevarnostih ter posredovanje odločitev pristojnih  S
organov vodenja za izvajanje zaščite, reševanja in      pomoči.      49. člen   S
načrtovanje ter izvajanje zaščite, reševanja in      pomoči      uporabijo v skladu s svojimi stvarnimi in krajevnimi  S
načrtovanje in izvajanje zaščite, reševanja in      pomoči      ter ugotavljanje škode, ki jo povzročijo nesreče  S
skupnosti za izvajanje zaščite, reševanja in      pomoči      ob neposredni nevarnosti nastanka nesreče oziroma  S
ter drugih za izvajanje zaščite, reševanja in      pomoči      pomembnih podatkov. (5) Poleg pristojnih državnih  S
intervencij za izvajanje nalog zaščite, reševanja in      pomoči      ob neposredni nevarnosti nastanka nesreče oziroma  S
nevarnostih ter izvajanje zaščite, reševanja in      pomoči      ob nesrečah na območju celotne države ali posameznih  S
skupnosti ter izvajalcem nalog zaščite, reševanja in      pomoči      iz prejšnjega odstavka.Upravitelji zbirk podatkov  S
načrtovanju in izvajanju zaščite, reševanja in      pomoči      zagotoviti varstvo osebnih in drugih podatkov  S
njih izvajalcem nalog zaščite, reševanja in      pomoči.     Tako zbrani podatki se lahko uporabijo tudi za  S
vodenje ter izvajanje zaščite, reševanja in      pomoči      ter za izvajanje drugih operativnih nalog varstva  S
112 za pomoč gasilcev, službe nujne medicinske      pomoči      oziroma za pomoč drugih reševalnih služb ter  S
pri vodenju in izvajanju zaščite, reševanja in      pomoči.     V skladu z načrti zaščite in reševanja ter predpisi  S
71. člen (naloge zaščite, reševanja in      pomoči)      Zaščita, reševanje in pomoč ob naravnih in  S
organizacij opravljajo naloge zaščite, reševanja in      pomoči      oziroma javno službo na podlagi odločitve pristojnega  S
določbe tega člena lahko pri zaščiti, reševanju in      pomoči      prostovoljno sodelujejo tudi druga društva in  S
določenih operativnih nalog zaščite, reševanja in      pomoči      lahko pristojni državni organ ali organ lokalne  S
določi za opravljanje nalog zaščite, reševanja in      pomoči,      nadomestilo dejanskih stroškov za sodelovanje  S
pomembna za izvajanje zaščite, reševanja in      pomoči.     V vsaki regiji se določi tudi gospodarska družba  S
sodelovanju pri izvajanju zaščite, reševanja in      pomoči      ter medsebojne obveznosti pri tem. (5) Uprava  S
njihovo sodelovanje pri zaščiti, reševanju in      pomoči.      (6) Na podlagi pogodb iz četrtega in petega  S
pripravljenosti za izvajanje nalog zaščite, reševanja in      pomoči      gospodarskim družbam, zavodom in drugim organizacijam  S
Za opravljanje nalog zaščite, reševanja in      pomoči      se organizirajo enote in službe Civilne zaščite  S
Civilne zaščite, kadar nalog zaščite, reševanja in      pomoči      ni mogoče zagotoviti z izvajalci iz poklicnih  S
opravljanje določenih nalog zaščite, reševanja in      pomoči      lahko organizirajo stalne ali začasne strokovne  S
organizacij, ki sodelujejo pri zaščiti, reševanju in      pomoči,      vodijo samostojno njihovi vodje v skladu s pravili  S
policije) (1) Če pri zaščiti, reševanju in      pomoči      sodelujejo vojaške enote, njihovo delovanje  S
opravlja svoje naloge pri zaščiti, reševanju in      pomoči      v skladu s predpisi ter usmeritvami pristojnega  S
dolžnost, da med vodenjem zaščite, reševanja in      pomoči      prepove dostop nepooblaščenim osebam na kraj  S
zemljišča za izvajanje zaščite, reševanja in      pomoči;      - uporabo zemljišča za začasno deponiranje ruševin  S
nastaja pri izvajanju nalog zaščite, reševanja in      pomoči      za zagotovitev osnovnih pogojev za življenje  S
ter zagotoviti izvajanja zaščite, reševanja in      pomoči,      trajati pa smejo le toliko časa, kolikor je  S
intervencije lahko med vodenjem zaščite, reševanja in      pomoči,      pod pogoji iz prejšnjega odstavka, odredi izvedbo  S
Nujna dela pri izvajanju zaščite, reševanja in      pomoči      so dela, potrebna za izvajanje nalog zaščite  S
potrebna za izvajanje nalog zaščite, reševanja in      pomoči      ob nesreči ter dela iz četrtega odstavka tega  S
nujnih del pri izvajanju zaščite, reševanja in      pomoči      ob naravnih in drugih nesrečah, ki jih vodijo  S
člen (opravljanje nalog zaščite, reševanja in      pomoči      v drugih državah) (1) Pomoč pri zaščiti in  S
zakonom. Za izvajanje nalog zaščite, reševanja in      pomoči      v drugi državi se lahko posebej organizira določena  S
posebej organizira določena operativna sestava. O      pomoči      drugim državam odloča vlada na predlog poveljnika  S
opravljajo tudi naloge zaščite, reševanja in      pomoči,      ki jih v Republiki Sloveniji ne opravljajo,  S
usposabljanje ali vaje izven države ali izvajanje      pomoči      drugi državi ob nesreči oziroma na izvajanje  S
operativno-strokovnih nalog zaščite, reševanja in      pomoči      se organizirajo štabi Civilne zaščite. (2)  S
služb, ki sodelujejo pri zaščiti, reševanju in      pomoči      v skladu z načrti zaščite in reševanja.V regijskih  S
usklajujejo izvajanje nalog zaščite, reševanja in      pomoči      v svojem okolju. 4.  S
pri opravljanju nalog zaščite, reševanja in      pomoči;      - hrabra dejanja;   S
izvajanju operativnih nalog zaščite, reševanja in      pomoči      vlada imenuje Štab Civilne zaščite Republike  S
operativno-strokovno vodenje zaščite, reševanja in      pomoči      ob naravnih in drugih nesrečah župan imenuje  S
odločitev za izvajanje nalog zaščite, reševanja in      pomoči,      ki jih sprejme regijski oziroma njemu nadrejeni  S
Upravne in strokovne naloge zaščite, reševanja in      pomoči      ter druge naloge varstva pred naravnimi in drugimi  S
podlage za načrtovanje zaščite, reševanja in      pomoči      ter usmerja in usklajuje ukrepe za preprečevanje  S
intervencije lahko med izvajanjem zaščite, reševanja in      pomoči      prizadetim Uprava Republike Slovenije za zaščito  S
za zaščito in reševanje zagotavlja sredstva      pomoči      oziroma določeno zaščitno in reševalno opremo  S

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  37.039 37.139 37.239 37.339 37.439 37.539 37.639 37.739 37.839 37.939 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA