nova beseda iz Slovenije
bi se sicer nekaj noči odpočil, zato pa moral | opraviti | štirikrat po okrog deset ur čiste hoje brez | B |
naju je pomiril glede poti, ki sva jo morala še | opraviti. | Rudi me je pisano pogledal, ker sem ga tako | B |
obkoljen vseh strani. Pri tem sta imeli veliko | opraviti | obe velesili (Afganistan, Bližnji vzhod).Šiiti | B |
predlanski sneg. No, pri tem imajo precej | opraviti | verjetno tudi okoliški muslimani, ki seveda | B |
Čaščenje in osredotočenost nanje imata nekaj | opraviti | s silami v posamezniku, ki lahko krepijo in | B |
Zanimalo me je, kaj imajo v khmerskem karakterju | opraviti | dani naravni pogoji in stroga determiniranost | B |
paniko, strah in obup črede. S transom ima | opraviti | tudi Sengyang Dedari, ki ga organizirajo samo | B |
draga Gail, v treh mesecih bom opravil, kar imam | opraviti | doma, in prišel pomagat našemu duhcu na svet | B |
nekaj poberejo iz tega, tisti, ki imajo še kaj | opraviti | doli v mestu potem odidejo, nakar pridejo drugi | B |
Feliks je dejal, da je to zadnje imelo nekaj | opraviti | s prebujanjem ženske v meni, tiste moje druge | B |
Pekel one noči ob ognju in žarometih ima nekaj | opraviti | tudi z mojim konfliktom, z nečim iz moje rane | B |
moderni kavbojski filmi. Vse tole ima nekaj | opraviti | z mojo hčerko in z njeno mamo, ki verjame, da | B |
skomigovali z rameni in se nasmihali. Oče si je dal | opraviti | z ognjem. »Nas bele žene nemirna, strašlji | B |
ves amfiteater kot da je bil odločen še nocoj | opraviti | vse najbolj medeno, najbolj uživaško, najbolj | B |
nedrij hribov. Hiteči tokovi so imeli nekaj | opraviti | z mojim hrepenenjem po svobodi, narava njihovih | B |
pa bo Satan brez moči.« »Kaj imate toliko | opraviti | s hudičem?Jaz se koncentriram bolj na dobro | B |
preden ste prišli sem v Camp David? Kaj ste imeli | opraviti | s tem padlim angelom?Kaj ne vidite, da gre za | B |
bi lorda Timothyja prepričala, da ima nekaj | opraviti | s hudičem. »Štiristo strani zajeten | B |
To je naša stvarnost. S tem imamo | opraviti | tako realno, kot je bilo realno preganjanje | B |
vztrajati kot viharniki po hribih, važno je | opraviti | svoje poslanstvo tako kot insekti, rože, kamni | B |
trajalo skozi vse generacije, s katerimi sem imel | opraviti | v svojem predavateljskem delovanju.Ko gledam | B |
bo udaril po roki, če bo hotel svojo nalogo | opraviti | s silo.Pristavil pa je: »Prihranite to za mlajše | B |
ki sem se ga lotil, sem imel kmalu kar dosti | opraviti. | Takrat je izhajalo pri nas in na Hrvaškem precej | B |
orkestriranja muzike, kar vse je moral Kogoj | opraviti | pred krstno predstavo, do katere je prišlo šele | B |
izrednim muzikalnim znanjem vendarle uspešno | opraviti | samo on.Preskrbel sem potrebni denar in se dogovoril | B |
in mu zelo dopovedujoče dejal: »To bi moral | opraviti | ti!« Prijatelj se je nekoliko namrščil in hladno | B |
kakršnega sem moral po nekem času službovanja | opraviti | tudi sam.Poklicali so me nekega dopoldneva v | B |
nama pokazal v hlev, kjer so si ljudje še dali | opraviti | s kravo in teličkom, čigar rojstvo je prej štirinožni | B |
Slovenci, nimamo toliko sredstev, da bi mogli | opraviti | vse hkrati in da sta v našem času zlasti za | B |
miselnih dialogov večkrat občutek, da imam tu | opraviti | s piscem zelo mladostnega razuma in okusa, skratka | B |
Odgovoril sem mu, da ima potem najbrž veliko | opraviti | na svetu, ker mislim, da je ljubosumnost zaradi | B |
na prvo zasedanje Avnoja. Pot je bilo treba | opraviti | v trdi zimi kar po debelem snegu, in to seveda | B |
Toda razprav in pogajanj je imel v teh tednih | opraviti | obilo.Zdaj sem nazorno videl, kakšen je bil | B |
rekli položaju, ko nisi bil nič in nisi imel | opraviti | nič, temveč si samo vegetiral.Med tedanjimi | B |
slovenske državnosti, je za nas, ki smo morali | opraviti | do bosenskega Jajca dolgo pot, drugo zasedanje | B |
predsednikom prezidija niso imeli tako malo | opraviti | kakor z menoj.Zahteval nisem ničesar; moj odhod | B |
OPERACIJO JE PROSILA ZA POSODO, KER JE MORALA NUJNO | OPRAVITI | POTREBO. ČEZ ENO URO JE UMRLA. | B |
To ni bil čas za počitnice. Moral je | opraviti | pomembne zadeve. | B |
izvoznicami, dokler tam ne spoznajo, da imajo | opraviti | s svobodnimi in enakopravnimi brati, ne pa s | C |
Poveljniki bi morali biti bolj previdni, saj imajo | opraviti | z zahrbtnim in izdajalskim ljudstvom. Pomiloval | C |
mestne oblasti v Ljubljani pa Slovenci niso imeli | opraviti | le z Nemci, temveč tudi z neslogo v lastnih | C |
Laibacher Tagblatta. Pri tem ima še vedno namen | opraviti | državni računovodski izpit, saj računa na državno | C |
za patriotizmom, čeprav ni jasno, kaj ima ta | opraviti | z ogrskimi obveznicami.Mestni očetje so prodajali | C |
drugega". Skratka, tudi v tem primeru imamo | opraviti | z neko (čutno) reprezentacijo, z neko predstavo | C |
zbujajoče dejstvo." Torej, nadaljuje Lyotard, | opraviti | nimamo s "sistemom, imenovanim Marx" (ali s | C |
obliko umetnosti ali estetike, ki bi bila zmožna | opraviti | s to nemožnostjo. Osredotoči se na samo nemožnost | C |
71 si je dala neravnodušna inteligenca mnogo | opraviti | s hipotezami o pulziranju časa.Njen naskok na | C |
izbiro objekta, prej bi lahko rekli, da imamo tu | opraviti | s prisilno izbiro objekta.Paradoks je torej | C |
rugbyja), pravi Lacan, pa ne bomo imeli več | opraviti | s poučno zgodbo, pač pa s perverzijo. Zadostuje | C |
ker gre za srečo v ekscesu. Pri Sadu imamo | opraviti | s tisto skrajno točko sprave med dolžnostjo | C |
njene zmožnosti za uživanje? Sadist, ki nima | opraviti | s celim Drugim, pač pa z zaprečenim, deficitarnim | C |
srepräsentanz naravnega stanja v družbenem. Dokončno | opraviti, | denimo, s polarizacijo močni/šibki, kot to hoče | C |
analize - kot trenutek, ko subjekt nima več | opraviti | z zahtevo Drugega, pač pa z njegovo voljo.Subjekt | C |
Stoik pa v nasprotju s subjektom, s katerim ima | opraviti | psihoanaliza, že od začetka ve, kaj hoče.Zanj | C |
okoli katere kroži gon. Kajti na začetku imamo | opraviti | samo z anonimnim kroženjem gona in šele skozi | C |
pač pa aphanisis, izginotje subjekta. Tu imamo | opraviti | s subjektom, ki razcep med vednostjo in užitkom | C |
upira, gnusi, česar se sramuje itn. Sadist ima | opraviti | z Drugim, ki ne ve, da uživa, zato si zada nalogo | C |
želja želja Drugega, imamo pri sadistu in stoiku | opraviti | s subjektom volje, toda volje, ki je volja Drugega | C |
vprašanje garancije, jamstva. Drugi, s katerim ima | opraviti | subjekt cogita, je eminentno Drugi brez garancije | C |
tem, da je "posoda zakona". Na to, da imamo | opraviti | pri Kantu z agalmatsko koncepcijo subjekta, | C |
preživelo iztek 20. stoletja, če pa imamo danes | opraviti | z različnimi Kanti, o čemer priča mnoštvo med | C |
ukinljivo. Namesto s subjektom-causa sui imamo tako | opraviti | s subjektom-učinkom dveh vzročnosti: označevalca | C |
užitka. Perverznež in nevrotik torej nimata | opraviti | z istim Drugim.Perverznežev Drugi ni Drugi zahteve | C |
ker je ta - osebni sluga, s katerim oni nima | opraviti | kot junak, temveč kot jedec, pivec, tisti, ki | C |
mutacijo instance razsojanja. Tu nimamo več | opraviti | s strogim, neizprosnim nadjazom, ki v imenu | C |
strani aparata, a kjer gomazi, kar ima za nas | opraviti | z das Ding.To je tisto, kar odgovorimo, ko nam | C |
računovodstvu ljubljanskega stolnega kapitlja imamo spet | opraviti | z zgoščenimi oblikami obračunov, ki so bili | C |
Kaj lahko iz vsega tega izluščimo? Prvič imamo | opraviti | z dvema ločenima merskima sistemoma: (1) pravdnim | C |
drugim izrazom - stamph. Najverjetneje imamo tu | opraviti | z nekim drugim merskim sistemom, katerega večja | C |
1493 slabih 286 mark. V prvem primeru imamo | opraviti | s cenitvijo, ki jo je podal opat Nikolaj I. | C |
in naturalnega dela pa vikarjem. Torej imamo | opraviti | kar z dvostopenjskim posredništvom med podložnikom | C |
senetljivega. Za razliko od spiritualizma, kjer imamo | opraviti | z duhom, ki "ni svoje telo," se pravi z duhom | C |
naključno in prehodno, imamo v materializmu | opraviti | s telesom, ki je tako rekoč sámo svoj duh, saj | C |
opozoriti na naslednje: medtem ko imamo sami | opraviti | s partikularnim sklepom, do katerega se je ob | C |
nedoumljivosti božjih namenov, bi pač morali imeti | opraviti | s sporadično boleznijo, se pravi z boleznijo | C |
bogaboječimi, z eno besedo, morali bi imeti | opraviti | z anomičnim pojavom in ne s pojavom, v katerem | C |
Ali ni torej videti, kot da imamo pri Skitih | opraviti | z nekim paradoksnim božanstvom?Z božanstvom | C |
kaznovanih dovolj zgovorno priča o tem, da imamo | opraviti | z nekim paradoksnim grehom - namreč z grehom | C |
svoje božanstvo? Očitno je, da imamo pri Skitih | opraviti | z antropomorfno podobo Boga, z Bogom v človeški | C |
pomanjkljivost oziroma telesna okvara, imamo | opraviti | s histerično identifikacijo. Mehanizem simbolne | C |
organi", pa imamo v primeru zlitja možganov | opraviti | z deux Moi dans le meme cerveau, dvema Jazoma | C |
te moči preprosto nimamo. Očitno imamo torej | opraviti | z željo, ki ostane neizpolnjena, oziroma z voljo | C |
Mirzozini metafiziki imamo potemtakem očitno že | opraviti | z dušo, za katero bo Diderot tri desetletja | C |
nasprotno, se pravi zanikajo, da bi imeli karkoli | opraviti | s temi moškimi (obenem pa so toliko resnicoljubni | C |
do za-morca popolnoma jasen in nima prav nič | opraviti | z rasizmom.(Prim. | C |
ozgodovinsko okolje 18. in 19. stoletja. Torej imamo | opraviti | z medbesedilnim, medstilnim in medliterarno | C |
istega cilja. En sam človek ne more veliko dela | opraviti, | zato pokliče v pomoč prijatelje, ko je pred | C |
folklorno dejstvo, s katerim ima raziskovalec končno | opraviti | v kabinetu. 5. | C |
govor o poenostavljanju, posploševanju, je tu | opraviti | z zapletenostjo (kar ni nujno enačiti s podrobnostjo | C |
ni vedno dovolj gradiva, da bi bilo mogoče to | opraviti | z dolžno stopnjo zanesljivosti. Tedaj je treba | C |
okolju. Tekst in jezikovno strukturo je mogoče | opraviti | tudi pozneje, če obstaja zapis ali posnetek | C |
podzavesti, kot npr. v sanjah, saj imamo ob njej | opraviti | z "literarno formo" kot pri drami in romanu | C |
in romanu, in da imajo psihologi kar preveč | opraviti | le z abstraktnimi shemami ter pri tem premalo | C |
folklorizmom imamo na področju slovstvene folklore | opraviti | tedaj, kadar uporabijo npr. posamezna verzificirana | C |
literarnega zgodovinarja ali teoretika mora najprej | opraviti | nadvse pomembno fazo svojega dela, ki nikakor | C |
po enih interpretacijah niso mogli na hitro | opraviti | s Francozi na zahodu.* Že omenjeni Max Hoffman | C |
delo; toda po mojem mnenju bi morali vi sami | opraviti | to, za kar drugim plačujete nagrado, ker je | C |
izvira iz Biblije, pač pa je poudarjal, da imamo | opraviti | s spontanimi vzporednimi razvojnimi linijami | C |
so si dali s preteklostjo še posebej veliko | opraviti | Francozi (Charles‐Louis de Secondat baron de | C |
prekinitvi itd. Odločilno je to, da nimamo več | opraviti | s spoznanjem temelja zgodovinskega procesa, | C |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 201 301 401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |