nova beseda iz Slovenije

management (301-400)


Enako velja za podjetje. Če      management      želi, da bo podjetje poslovalo uspešno in raslo  C
vidik kupcev in zajema kazalnike, s katerimi      management      spremlja, kako podjetje/organizacijo vrednotijo  C
vidik kupcev in zajema kazalnike, s katerimi      management      podjetja spremlja, kako podjetje vrednotijo  C
Edwards J. B. (ed.): Emerging Practices in Cost      Management:      Strategic Cost Management, Waren, Gorham & Lamont  C
Practices in Cost Management: Strategic Cost      Management,      Waren, Gorham & Lamont / RIA Group, 2000; Edwards  C
Edwards J. B. (ed): Emerging Practices in Cost      Management,      Warren, Gorham, Lamont / Ria Group, 2000; Edwards  C
Press, Boston, 2001. . / . / stran 692 . /      MANAGEMENT      NEPROFITNIH ORGANIZACIJ VSEBINA POGLAVJA  C
rezultate poslovanja, ki jih ni mogoče meriti.      Management      neprofitnih organizacij v želji, da bi čim  C
Vir: Širca-Trunk Nada, Tavčar Mitja I.:      Management      nepridobitnih organizacij. Koper: Visoka šola  C
nepridobitnih organizacij. Koper: Visoka šola za      management,      1998. 136 str. JAVNE ORGANIZACIJE / NEPROFITNE  C
neprofitne organizacije v Sloveniji. Neprofitni      management,      Ljubljana, 50(1997), 1, str. 17-20. Drugi  C
umetniški muzeji, države šole) zahtevajo odličen      management.     Vloga managementa se v neprofitnih organizacijah  C
simptomov, ki kažejo likvidnost, solventnost,      management      sredstev, dobiček na vloženi kapital, dobičkonosnost  C
spretnosti, znanje in sposobnosti. Strokovnjak za      management      Mintzberg pravi, da mesto izvršilnega managerja  C
izhajajo strateški cilji, ki jih oblikuje strateški      management      za raven organizacije kot celote.Strateški plani  C
dobavitelje, regulatorje), notranje udeležence (     management,      upravo, zaposlene, prostovoljce) vmesne udeležence  C
/ Regulatorji (državne in vladne skupine) /      Management      / Uprava / Zaposleni / Prostovoljci / Trgovci  C
SWOT, definiranih nalog in poslanstva strateški      management      takoj rešuje strateška vprašanja neprofitne  C
odvisno od zadovoljstva sponzorskih skupin, zato      management      pogosto zanemarja potrebe klientov, v želji  C
od donatorjev in sponzorjev mora biti vrhnji      management      stalno odprt za njihova pričakovanja glede dejavnosti  C
defenzivne decentralizacije, pri čemer vrhnji      management      zadržuje in izvaja vse aktivnosti procesa odločanja  C
Porterjev model analize konkurenčnih prednosti,      management      strateških vprašanj, logični inkrementalizem  C
Analiza konkurenčnih prednosti 6.      Management      strateških vprašanj 7.   C
političnimi silnicami in z možnostmi sodelovanja.      Management      strateških vprašanj je šesti pristop k snovanju  C
oblikujejo strateški plani, je pomemben t.i.      management      strateških vprašanj. Le-ta se ponavadi rešujejo  C
razvijejo odgovore za takojšnjo implementacijo.      Management      strateških vprašanj je torej uporaben tudi v  C
organizacijah, zlasti v tistih, kjer se zahteva      management      inovacij. Iz pregleda šestih načinov (pristopov  C
vlade in skladov, lahko pritiskajo na notranji      management      neprofitne organizacije. 5.   C
3. Neprofitne organizacije zahtevajo odličen      management.      Danes se od managementa neprofitnih organizacij  C
model, model analize konkurenčnih prednosti,      management      strateških vprašanj, logični inkrementalizem  C
managementa v neprofitnih organizacijah? Kakšen      management      potrebujejo neprofitne organizacije danes?  C
16. Katere so ovire, s katerimi se sooča      management      neprofitnih organizacij? 17.  C
Press, 2001, str. 289-294. 3. Rus Veljko:      Management      v neprofitnih organizacijah. V Delu: Možina  C
neprofitnih organizacijah. V Delu: Možina Stane:      Management.      Radovljica: Didakta, 1994, str. 938-973. 4.  C
str. 6. Širca-Trunk Nada, Tavčar Mitja I.:      Management      nepridobitnih organizacij. Koper: Visoka šola  C
nepridobitnih organizacij. Koper: Visoka šola za      management,      1998. 136 str. 7. Ott Steven J.: Developements  C
neprofitne organizacije v Sloveniji. Neprofitni      management.      Ljubljana, 50(1997), str. 17-20. 10. Ott Steven  C
neprofitne organizacije, II. del. Neprofitni      management,      Nova Gorica, 1(1999), 5/6, str. 7-13. 19. Farnham  C
Vodenje v neprofitnih organizacijah. Neprofitni      management,      Nova Gorica, 1(1998), 2/3, str. 5-8. 23. DuBrin  C
tehnike za neprofitne organizacije. Neprofitni      management,      Nova Gorica, 1(1998), 2/3, str. 8-11. 27. Penger  C
131-157; Širca Trunk Nada, Tavčar Mitja I.:      Management      nepridobitnih organizacij. Koper: Visoka šola  C
nepridobitnih organizacij. Koper: Visoka šola za      management      v Kopru, 1998. 136 str; Pučko Danijel: O strateškem  C
1995), 3, str. 161-170. 32. Daft Richard L.:      Management.      5th ed. Forth Worth: The Dryden Press, 2000  C
2001, str. 339-344. . / . / stran 737 . /      MANAGEMENT      SPREMINJANJA VSEBINA POGLAVJA   C
kako je z odpori proti spreminjanj in kako naj      management      obvladuje te odpore 21.  C
povečujejo kompleksnost razmer, v katerih deluje      management.      Organizacija se odziva na spremembe, ki jih  C
Spremembe so vselej skrite v prihodnosti.      Management      lahko predvideva tiste, ki jih sam načrtuje  C
napovedati iz trendov dogajanja v okoljih, zato mu      management      skuša pozorno slediti; med njimi so značilni  C
obsežnejše in čim hitrejše so te spremembe.      Management      skrbi, da je poraba zmožnosti zaradi vplivanja  C
jih to spreminjanje prinaša ali vsaj obeta.      Management      se izogiba spreminjanju, ki bi presegalo zmožnosti  C
Ne nazadnje pa je vsako spreminjanje tvegano.      Management      ne more zaobjeti vseh dejavnikov, ki vplivajo  C
administrativnih ovir - sproščene pobude; / nov      management,      nova usmeritev / večja dinamičnost / naravne  C
temeljnih zmožnosti za konkurenčnost v prihodnosti.      Management,      ki dopusti, da organizacija propade, je ob lastno  C
najbolj temeljnih in dolgoročnih ciljev, naj      management      izoblikuje temeljno zamisel o spreminjanju;  C
Te razsežnosti kaže preglednica.      Management,      ki skuša umno gospodariti z zaupano mu organizacijo  C
Naravnanost do spreminjanja in tveganja      Management      spreminjanja Malo   C
snovanje in uvajanje novosti. Za doseganje ciljev      management      izbira primerne dejavnosti, urejenost in sredstva  C
oskrbovanje organizacije s sredstvi za delovanje.      Management      spreminjanja Slika 21.2: Vse se spreminja  C
se organizacija znajde v primežu okoliščin.      Management      lahko takšno priložnost izrabi tudi za udejanjanje  C
okolju. Pri izbiranju primerne mere rasti lahko      management      stori tudi naslednje: presoja odjemalce (tržišča  C
reminjanja, ga dobro pripravlja in udejanja8. Če      management      spreminjanja ne pripravlja vnaprej, se lahko  C
nanese, da so izidi za organizacijo ugodni.      Management      skuša sistematično pripravljati, to je načrtovati  C
strategije. Najboljši je lahko ti. strateški      management,      ki poleg načrtovanja obsega tudi udejanjanje  C
jih sistematično načrtovanje ne obsega. Kako      management      od primera do primera načrtuje in izvaja to  C
Seveda pa se skoraj ne zgodi, da bi imel      management      že v začetku priprav na vplivanje ali odzivanje  C
načrtovanje / Strateško načrtovanje / Strateški      management      NAČRTOVANO NENAČRTOVANO  C
prelomnici med “več za več” in “manj za več”.      Management      se lahko odloča za aktivno ali pasivno naravnanost  C
dolgoročno zmanjšuje konkurenčnost organizacije.      Management      se nadalje odloča za odzivanje ali za vnaprejšnje  C
zmožnost že v področju “manj za več”. Če pa      management      predvideva slabšanje uspešnosti programa in  C
gospodarno porabo zmožnosti: prvič, ker lahko      management      spretno vztraja pri starem poteku, dokler prirastki  C
možnosti ne pa za novotarije, v katere nas sili      management.      Ogrožena varnost: vsaka sprememba prinaša  C
sodelavce, ki se strinjajo z njeno naravnanostjo; če      management      skuša spremeniti naravnanost organizacije, ostaja  C
godnostih, ki brž presežejo možnosti organizacije.      management      pritegne vplivne upornike v proces odločanja  C
odpornost ljudi; milejša oblika je osamitev, ko      management      upornika odreže od informacij, mu ne daje nalog  C
vlogo pri snovanju vsebine sprememb, zato ju      management      spodbuja, kolikor more.Mehko spreminjanje s  C
posvetovanja v organizaciji ali zunaj nje.      Management      naj postavlja jasne cilje, sodelavci pa naj  C
cilje, naj bodo njihove vsaj poti do ciljev.      Management      naj poskrbi, da bodo pohvale in priznanja pravočasna  C
osnova; vsi poskusi ne morejo uspeti, zato naj      management      dopušča tudi napake in neuspehe kot naložbe  C
skokih pa uspešnost delovanja organizacije.      Management      se pogosto odloča za zaporedje počasnih in hitrih  C
tem manj tvega in porablja manj zmožnosti.      Management      skuša izbrati najprimernejši trenutek za spreminjanje  C
ki so lahko kratkoročni ali dolgoročnejši.      Management      mora odpore obvladovati zaradi učinkovitega  C
spreminjanje je počasnejše in manj tvegano, zato naj se      management      raje usmerja v mehko kot v trdo obvladovanje  C
Opredelite nekaj okoliščin, zaradi katerih se      management      odloča za pasivno odzivanje na vplive ali za  C
5. Kako lahko      management      obvladuje spreminjanje z vódenjem in načrtovanjem  C
kakšni so lahko vzroki za te odpore. Kako naj jih      management      obvladuje - na trd ali na mehek način.Zakaj  C
je celovito obvladovanje kakovosti? Kako naj      management      usklajuje nasprotja med posamezniki, skupinami  C
ugotovitev o uspešnosti povezovanja vprašljiva.      Management      podjetij, ki se povezujejo, verjetno bolje ocenjuje  C
Ekonomsko-poslovna fakulteta, Visoka šola za      management      in še vrsta del istega avtorja na to temo;   C
identiteto (na primer ameriški, nemški, slovenski      management)     . Bolj kot se odmikamo od individualnih managerskih  C
in zadovoljstvo poslovnih akterjev. Sodoben      management      je usmerjen k ljudem in želi zagotoviti vrednost  C
PORABNOST MANAGERSKIH PARADIGEM Tudi za slovenski      management      velja, da smo v zadnjih desetih letih upoštevali  C
in podjetniško iniciativnostjo. Slovenski      management      je v veliki meri del protislovne postsocialistične  C
managerskih lastninskih odkupih (t.i. MBO ali      Management      Buy Out) v srednje velikih slovenskih podjetjih  C
transparentnega načina nagrajevanja. Proizvodni      management      je nerazvit predvsem zaradi pomanjkanja ustreznih  C
dokazujejo, da slovenska podjetja in njihov      management      pri merjenju poslovanja uporabljajo klasični  C
svojega vsakoletnega poročila razvil Inštitut za      management      in razvoj (IMD) iz Lausanne. Slovenija je med  C
prispevali izboljšanje domačega gospodarstva in      management.      Vendar vsega tega napredka ne moremo pripisati  C
primer pred Japonsko in Švico. Za slovenski      management      je namreč značilna etika participacije zaposlenih  C
sodijo v vrh tranzicijskih držav, zato slovenski      management      v vseh mednarodnih primerjavah dobiva sorazmerno  C
predpostavlja, da bosta vlada z ekonomskimi ukrepi in      management      v podjetjih in nepridobitnih ustanovah še pospešila  C

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   kratice avtorjev   kratice naslovov   (vse oznake)   št. povedi)

◁ ◀  1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA