nova beseda iz Slovenije
predčasno ugasniti novi dirkalnik mitsubishi | lancer | devete evolucije. Jani Trček je z enakim jeklenim | D |
2. Jezeršek-Ipavec (MPI Idrija, mitsubishi | lancer | evo 9) 2:12,8, 3. Humar-E. Čuk (SEC, citroën | D |
Valvoline, subaru impreza WRX STi/mitsubishi | lancer | evo 9) 255, 2. Jezeršek 191, 3. Peljhan (MPI | D |
Jezeršek 191, 3. Peljhan (MPI Idrija, mitsubishi | lancer | evo 9) 163, 4. Cilenšek 153, 5. Komel 128, 6 | D |
5. Komel 128, 6. Klemenčič (Pip, mitsubishi | lancer | evo 9) 125; razred 1: 1. M.Prek (Olimpija, VW | D |
53:42,5, 2. Šebalj-Klinc (vsi Hrv, mitsubishi | lancer | evo 9) 8,8, 3. Čibej-Karanović (Hrv, subaru | D |
16,3, 5. Szilagyi-Gergye (Mad, vsi mitsubishi | lancer | evo 9) 38,9, 6. Cilenšek-Brešer (Kaučič, subaru | D |
7. Peljhan-I. Kacin (MPI Idrija, mitsubishi | lancer | evo 9) 1:56,1, 9. Petrič-D. Lah (Ajdovščina | D |
2, 14. P. Marc-B. Marc (Koleselj, mitsubishi | lancer | evo 8) 6:27,2. Balinanje | D |
tudi slovenski šampion Tomaž Kaučič (mitsubishi | lancer | evo 9), a je pristal tik pod stopničkami zmagovalnega | D |
skupina A: 1. Rihtar-Rojšek (Lizzy-EZ, mitsubishi | lancer | evo 5) 40 točk, 2. Drotar-Banoci (Slk, škoda | D |
Uhel 60, 2. Trojan-Rihak (vsi Češ, mitsubishi | lancer | evo 9) 57, 3. Kaučič-Zorenč (Valvoline, subaru | D |
5. Peljhan-I. Kacin (MPI Idrija, mitsubishi | lancer | evo 9) 31. Hokej na ledu | D |
predstavili novo, že deveto generacijo modela | lancer. | Po besedah predstavnikov znamke poslanstvo tega | D |
številke. Če bi sodili na prvi pogled, je novi | lancer | na dobri poti.Deluje namreč precej bolj prepričljivo | D |
enake obline kot zdaj serijski avtomobil. Novi | lancer | je nastal na platformi, ki so jo razvili v sodelovanju | D |
Hrvaške: 1. Kaučič-Zorenč (Valvoline, mitsubishi | lancer | evo 9) 42:17,7, 2. Šebalj-Klinc (Hrv, mitsubishi | D |
9) 42:17,7, 2. Šebalj-Klinc (Hrv, mitsubishi | lancer | evo 9) 3,2, 3. Čibej-Karanović (Hrv, subaru | D |
posadka Miha Rihtar-Gaber Keržišnik (mitsubishi | lancer | evo 9), ki je ciljno črto prečkala kot skupno | D |
strateške trdnjave z nadzvočnim bombnikom B-1 | lancer, | ki pa kljub znatno boljšim zmogljivostim ni | D |
Štirivratna je tudi Mitsubishijeva novost - novi | lancer | naj bi privabil precej več kupcev kot dosedanji | D |
septembra. Takrat bo že na voljo tudi mitsubishi | lancer | v različicah evolution X (od julija), sportback | D |
Domača predstavitev | Lancer | na slovenskem pohodu Evropska avtomobilska | D |
paleta in sploh večja prepričljivost. Deveti | lancer, | ki meri v dolžino nič skromnih 457 centimetrov | D |
največjo močjo 103 kW (140 KM). Z njim potegne | lancer | do 207 km/h, pospeši z mesta do 100 km/h v 9 | D |
Test Mitsubishi | lancer | 2.0 DID instyle Avtomobil mora za uspešno | D |
Deveti rod s tem končno nima več težav. Novi | lancer | deluje namreč precej bolj prepričljivo in privlačno | D |
avtomobil prodajna uspešnica. Vendar se zdi, da novi | lancer | izpolnjuje večino odločilnih pogojev.Privlačna | D |
Napredek je občuten. S svojim odzivanjem na cesti | lancer | ne bo razočaral niti športno naravnanih voznikov | D |
nemškem Volkswagnu. Zaradi manjše teže je | lancer | z njim najbolj poskočen v Mitsubishijevem voznem | D |
povzpne čez deset litrov. Spomladi leta 2009 bo | lancer | dobil povsem nov 1,8-litrski dizelski motor | D |
četrtina. Ni ga avtomobila brez napak in tudi | lancer | jim ni ušel.Moti zlasti samodejna klimatska | D |
nepotrebnem zaplenili dirkalnik (mitsubishi | lancer | evo 9), ko pa so odkrili svojo zmoto, so mu | D |
Harrach-Schindelbacher (vsi Avs, mitsubishi | lancer | evo 9) 56,3, 4. Gassner-Thannhäuser (Nem, mitsubishi | D |
56,3, 4. Gassner-Thannhäuser (Nem, mitsubishi | lancer | evo 9) 1:30,5, 5. Kaučič-Zorenč (Kaučič, subaru | D |
10. Peljhan-I. Kacin (MPI Idrija, mitsubishi | lancer | evo 9) 2:37,2, 13. Cilenšek-Brešer (Velenje | D |
19,2, 15. Klemenčič-Korpar (PIP, mitsubishi | lancer | evo 9) 3:53,7, 18. Humar-Čuk (SEC, citroën C2 | D |
R2) 4:43,1, 22. Trček-Česen (Beja, mitsubishi | lancer | evo 9) 6:12,2, 28. Marc-Z. Logar (Koleselj, | D |
12,2, 28. Marc-Z. Logar (Koleselj, mitsubishi | lancer | evo 8) 6:53,2, 30. B. Bratina-An.Mrak (Modri | D |
kakor je vrhunski evolution, tako je navadni | lancer | neprepričljiv.Ob vsem se je boj s Subarujem | D |
številke, na pogled skoraj enak kot izhodiščni | lancer | novega rodu, zmogljivejši kot evolution IX, | D |
in doslej nujnim kosanjem s tekmecem. Novi | lancer | evolution meri ob medosni razdalji 2650 mm v | D |
veliko o avtomobilu, a še zdaleč ne vsega. | Lancer | evolution je namreč avtomobil, ki ga je treba | D |
in stanju ceste. Kdor zna in zmore, mu je | lancer | evolution vsekakor v veliko zabavo in izziv | D |
kot prej. V Slovenijo prispe novi mitsubishi | lancer | evolution julija.V začetku maja bodo pri AC | D |
astra); razred 3: 1. Kramer (Avs, mitsubishi | lancer | evo 6), 2. Boh (V-Racing, mitsubishi lancer | D |
lancer evo 6), 2. Boh (V-Racing, mitsubishi | lancer | evo 8), 3. Marc (Koleselj, mitsubishi lancer | D |
lancer evo 8), 3. Marc (Koleselj, mitsubishi | lancer | evo 8). Balinanje | D |
vselej nepredvidljivi Miha Rihtar (mitsubishi | lancer | evo 8) in lani tretjeuvrščeni Alex Humar, ki | D |
Peljhan-I. Kacin (MPI Idrija, vsi mitsubishi | lancer | evo 9) 1:15,3, 5. Štajf-Ernst (Češ, subaru impreza | D |
3:31,0, 6. Klemenčič-Korpar (PIP, mitsubishi | lancer | evo 9) 4:02,3; slovensko DP: 1. Kaučič-Zorenč | D |
Korpar 3:12,0, 4. Trček-Česenj (Beja, mitsubishi | lancer | evo 9) 8:51,8, 5. Pajk-Ošlaj (SA-Imos, renault | D |
19,3, 6. Marc-Z. Logar (Koleselj, mitsubishi | lancer | evo 9) 13:43,0, 7. Komel-Širok (Koleselj, peugeot | D |
Beja) 43, 5. Marc (Koleselj, vsi mitsubishi | lancer | evo 9) 38; razred 1: 1. M.Prek (Olimpija, VW | D |
posadka Tomaž Kaučič-Peter Zorenč (mitsubishi | lancer | evo 9).΄»Avtomobili skupine S2000 so bili resda | D |
Peljhan je bil deveti, Sašo Vusič (oba mitsubishi | lancer | evo 9) dvanajsti, Kaučičev uspeh pa je s prepričljivo | D |
torek ob 22.21 vozniku osebnega avta mitsubishi | lancer | izmerili hitrost 148 kilometrov na uro.Zaradi | D |
Prvi kilometri | Lancer | v polni zasedbi Mitsubishi lancer je bil avtomobi | D |
Lancer v polni zasedbi Mitsubishi | lancer | je bil avtomobil, ki smo ga nekoč poznali, a | D |
glasnosti in robatosti. Razveseljivo je, da dobi | lancer | prihodnje leto prvi hišni dizel prostornine | D |
14,0, 5. Šaškin-Bruner (Hrv, vsi mitsubishi | lancer | evo 9) 3:06,7; slovensko DP: 1. Kaučič-Zorenč | D |
Kacin, 3. Vusič-Levstik (Šentilj, mitsubishi | lancer | evo 9) 3:43,9, 4. Cilenšek-Brešer (Velenje, | D |
STi) 3:55,5, 5. Trček-Česenj (Beja, mitsubishi | lancer | evo 9) 5:17,8, 6. Humar-E. Čuk (SEC, citroën | D |
Humar 89, 5. Klemenčič (Castrol, mitsubishi | lancer | evo 9) 80, 6. Komel 73,5, 7. Prezelj 66, 8. | D |
integrale) 1,464, 3. Zupanc (Acapulco, mitsubishi | lancer | evo 8) 24,392, 4. A.Prek (Ultra, honda civic | D |
mariborski avtomobilist Tomaž Kaučič (mitsubishi | lancer | evo 9) skušal podoben dosežek vknjižiti tudi | D |
generalni razvrstitvi. Sašo Vusič (mitsubishi | lancer | evo 9) in Tadej Miklavčič (renault clio sport | D |
je najbolj izkazal Tomaž Kaučič (mitsubishi | lancer | evo 9), ki je bil na 8. mestu najvišje uvrščeni | D |
1. Peljhan-I. Kacin (MPI Idrija, mitsubishi | lancer | evo 9) 2;07:46,2, 2. Gassner-Thannhäuser (Nem | D |
46,2, 2. Gassner-Thannhäuser (Nem, mitsubishi | lancer | evo 10) 1:41,1, 3. Klemenčič-Korpar (Pip) 2 | D |
4, 4. Barvik-Gabrhelik (Češ, oba mitsubishi | lancer | evo 9) 2:27,2, 5. Cilenšek-Brešar (Velenje, | D |
STi) 3:01,0, 6. Trček-Česenj (Beja, mitsubishi | lancer | evo 9) 5:18,3; razred 1: 1. Stepanovič-B. Kacin | D |
- generalno: 1. Kaučič (Kaučič, mitsubishi | lancer | evo 9) 270, 2. Peljhan 252,5, 3. Klemenčič 155 | D |
Komel 109,5, 7. Rihtar (Lizzy-EZ, mitsubishi | lancer | evo 8), 8. Prezelj (DŠ, ford fiesta ST) 98, | D |
Evropi boste morali paziti, da vam ne bo kakšen | lancer | ali colt padel na glavo: srečnemu izžrebancu | D |
1,1, 3. Szilagyi-Dienes (Mad, vsi mitsubishi | lancer | evo 9) 1:04,4, 5. R. Turk-T. Turk (Gas Kras | D |
integrale) 275, 3. Zupanc (Acapulco, mitsubishi | lancer | evo 8) 235, 4. A.Prek (Olimpija, honda civic | D |
1, 3. Crnojević-Maretić (Hrv, vsi mitsubishi | lancer | evo 9) 14,4, 7. Vusič-Levstik (Šentilj, peugeot | D |
17. mercedes GLK 18. mitsubishi | lancer | 19. renault megane | D |
17. mercedes GLK 18. mitsubishi | lancer | 19. renault mégane | D |
17. mercedes GLK 18. mitsubishi | lancer | 19. renault mégane | D |
17. mercedes GLK 18. mitsubishi | lancer | 19. renault mégane | D |
zasedel 9. mesto in Mika Häkkinen (vsi mitsubishi | lancer) | 19., pravi magnet za gledalce pa je bil zvezdnik | D |
voznikovem in sovoznikovem sedežu. Mitsubishi | lancer | skupna ocena: 70 točk | D |
70 točk preizkušeni avtomobil: mitsubishi | lancer | sportback 1.8 invite Ocena velja za avtomobile | D |
je njena glava preveč omahnila. Brez tega bi | lancer | dobil vse točke za voznikovo telo, saj so tudi | D |
triletnega otroka v priporočanem sedežu je mitsubishi | lancer | dobil vse točke.Informacija o delovanju sovoznikove | D |
na zadnjih bočnih sedežih. Varnost pešcev: | Lancer | ni dobil nobene točke za predel, kamor ob trku | D |
dirka pokala Mitropa: 1. Gassner jr. (mitsubishi | lancer | evo 9) 1;24:28,5, 2. Corazza (mitsubishi lancer | D |
lancer evo 9) 1;24:28,5, 2. Corazza (mitsubishi | lancer | evo 7) 25,3, 3. Wallenwein (subaru impreza WRX | D |
Med drugim se je podpisal pod novi concept X ( | Lancer | Evolution Model).Leta 2008 pa je zamenjal delodajalc | D |
2. Gassner ml.-Wüstenhagen (Nem, mitsubishi | lancer | evo 9) 27,2, 3. Baumschlager-Zeltner (Avs, škoda | D |
S2000) 1:03,7, 8. Trček-Česenj (Beja, mitsubishi | lancer | evo 9) 9:43,6, 16. R. Turk-Ložnar Kranjc (Peugeot | D |
Test Mitsubishi | lancer | sportback 1.8 intense Že na predstavitvi devete | D |
Kaj napisati za konec? Mitsubishi | lancer | sportback ponuja to, kar obljublja na pogled | D |
astra); razred 3: 1. Kramer (Avs, mitsubishi | lancer | evo 6,5); razred 4 (bagiji): 1. D. Petrič (Mustang | D |
Test Mitsubishi | lancer | evolution Prvi mitsubishi lancer evolution | D |
Mitsubishi lancer evolution Prvi mitsubishi | lancer | evolution brez rimske številke v oznaki je drugačen | D |
ukrojeni sedeži. A je kljub vsemu mitsubishi | lancer | evolution avtomobil, ki tudi poznavalcem jemlje | D |
Peljhan-I. Kacin (MPI Idrija, vsi mitsubishi | lancer | evo 9) 2:17,5, 6. R. Turk-Ložnar Kranjc (Peugeot | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |