nova beseda iz Slovenije
" je rekla Jen in segla proti domofonu. Ta | gib | mi je vzbudil živčno občutje na dnu želodca | A |
ivljenjsko preproščino. Za Josefa K. je vsak detajl, | gib, | beseda vreden proučevanja, zakaj le tako bo | B |
hiti na sprejem, spotakne ob stopnico: neroden | gib | sproži v njem plaz spominov, kakor da bi odčepil | B |
univerzalnosti” ni mogoče stopiti, dokler se | gib | ljemo na ravni površne, zgolj statistično zajemljive | B |
pritiskam pedala, kako funkcionirajo mišice, vsak | gib | je bil zanimiv.In tudi tisto, kar ga je vzpodbudilo | B |
pogojenemu občutju indijske duše. Vsak ton, zvok, | gib | je bil fundiran simbolično, nič ni bilo brez | B |
oder mit mu encz, die ze den zeiten ze Leybach | gib | vnd gaeb ist vnd fuer alsuil phenning czeut | C |
zdaj naše lastno telo in neki njegov poljuben | gib. | Po Malebranchu sami po sebi ne moremo premakniti | C |
po Malebranchu mogoče napraviti neki telesni | gib? | Neki telesni gib je, fiziološko vzeto, mogoče | C |
mogoče napraviti neki telesni gib? Neki telesni | gib | je, fiziološko vzeto, mogoče napraviti samo | C |
seveda lahko premika edinole Bog. Bog torej neki | gib | našega telesa izpelje tako, da življenjske duhove | C |
zapoveduje, umor pa prepoveduje, bo učinek, se pravi | gib | roke, proizvedel v obeh primerih, saj "svojim | C |
občutka "naprezanja" volje, ki ga vložimo v vsak | gib | svojega telesa, sami sebe tako rekoč čutimo | C |
učinkovitost naše lastne volje, je prav dejstvo, da | gib | nekega našega telesnega uda z nezgrešljivo regularnostjo | C |
da bi ta ud premaknili, se pravi dejstvo, da | gib | nekega našega telesnega uda, kot domnevni učinek | C |
of the face, prav vsak [zapornikov] telesni | gib | in vsako mišico na [njegovem] obrazu -, je potemtakem | C |
življenje in smrt: "oko oko ošine / blisk ostrine / | gib | bliskne / bliskovita misel // na desno zaokroži | C |
žanrih, predavanju. Kadar je za tekstom gesta, | gib | interpreta, mimika, živa intonacija ali slika | C |
koncem oči tu in tam ujel tudi kak pravljičarjev | gib. | Kajpada Marinčičeva dikcija v pravljici premore | C |
psihološki doživljajski zvezi, ustvarjalni jezik in | gib | sta usklajena v enotno celoto. Morda za folklorno | C |
psihološki doživljajski zvezi, ustvarjalni jezik in | gib | sta usklajena v enotno celoto. SINKRETIČNOST | C |
preprostih nalog, ki terjajo najpreprostejši | gib, | ki ga ni več mogoče nadalje členiti. Potreba | C |
transcendentnih" vidikov svoje zmožnosti, da skozi | gib | konstituirajo prostor. (380) Nagnjenje ženske | C |
proizvodnja .... energetska izenačenost in "najdeni" | gib | 2. unitarne oblike, moduli .... izenačenost | C |
da porabi "preveč energije" ali da posamezen | gib | sploh ne zahteva "kaj prida energije".Takšen | C |
da ste pri tem implicitni dve domnevi: 1.) | Gib | je zaključen in neodvisen dogodek: izpopolnjevanje | C |
vizualnih standardov. Pogled je ponotranjen: | gib | ni vnaprej izbran zaradi svojih značilnosti | C |
pravil, konceptov ali problemov. Vsak dejanski | gib, | ki nastane med predstavo, je sprejemljiv, če | C |
omogočile poglabljanje v čist, pogosto preprost | gib. | Če je bila teoretska podstat plesnih del iz prve | C |
pojme, ki kažejo na predstavo, telesnost in | gib: | angleški glagol to fail (2) izhaja iz latinske | C |
gibanje, izvajanje in negotovost, ki proizvajajo | gib. | Ideja odsotnosti in negacije, tega, česar ne | C |
imperativ aktivira nova oblika nevednosti."(8) | Gib, | ki je vpleten v ta proces, Johnsonova opiše | C |
prvine gibalnih sistemov ("kaj predstavlja ta | gib? | " - takšen je običajni pristop popularne teorije | C |
Estetski moto Mercea Cunninghama, da je vsak | gib | lahko ples, se je med mlajšimi plesalci, privrženimi | C |
drži za vsa Nikolaisova plesna dela in za vsak | gib, | vendar je to tehnična rdeča nit, ki se vleče | C |
sintaksa, semantika, retorika itn. Povsod, kjer se | gib | ne ujema z idejo, kjer se ples ne opira na dano | C |
odvisnosti od glasbe. V Cunninghamovem delu sta | gib | in zvok obstajala neodvisno eden od drugega | C |
To je estetika miroljubne koeksistence: zvok, | gib | in scenografija naseljujejo isti prostor, ne | C |
oblike. Razprava, ki je sledila, je, ocenjevala | gib | in koreografsko strukturo, ne da bi vrednotila | C |
osemkrat. Tedaj sem dodala drugi in tretji | gib, | ki sem ju ponovila osemkrat.Nato sem dodala | C |
ponovila osemkrat. Nato sem dodala še tretji | gib, | ponovila prvega, drugega in tretjega, tako da | C |
igro vpeljala vse telo. Sprva sem vsak nov | gib | vpeljala v numerični sekvenci, toda pozneje | C |
zamegljevanja, ki ga sproža nenehna repeticija, vsak | gib | ohranil ločenost in jasnost.Medtem sem razmišljala | C |
vse, kar je." Tedaj je bil dejaven že nov | gib | - in spet sem pomislila: "To je vse, kar je | C |
kompozicija, pri kateri sem prehajala iz giba v | gib | ob spremljavi posnetka, ki je bil delo Simone | C |
rečem naravno napredovanje, imam v mislih, da bo | gib | B najpreprostejši in najočitnejši gib, ki sledi | C |
da bo gib B najpreprostejši in najočitnejši | gib, | ki sledi gibu A; gib C sledi gibu B.Kadar gre | C |
najpreprostejši in najočitnejši gib, ki sledi gibu A; | gib | C sledi gibu B.Kadar gre sekvenca skozi nevtralno | C |
bo nastopil več kot samo en očiten naslednji | gib, | kar generira B1, B2 ... - presečišče številnih | C |
1935). Bolj kot besede je uporabljal kretnje, | gib, | zvok in ritem.Opisoval je vedenje, osvobojeno | C |
Silfida iz leta 1836. Prvotno je bil baletni | gib | omejen na drobne korake in elegantne gibe rok | C |
melodramatičnost, moderno v tistem času, opiral na | gib | in lepoto jezika.Keanova revolucionarna, romantična | C |
izviren koreograf; izkrivljeno, navznoter usmerjen | gib | in divji ritmi Posvečenja pomladi (1913) na | C |
Vse to je še vedno značilno za žanr, katerega | gib | sega od *pastiša drugih slogov in kontaktne | C |
Grand Union. Delala je predvsem skupinsko, njen | gib | izhaja iz običajnega življenja.Zavestno je zavračala | C |
celo večji kot pri tistih na suhem. Sleherni | gib | delaš proti uporu, če se zares potrudiš, je | D |
mehanika? Ustnice, pritisnjene na kožo drugega, | gib | ustnic, ki rišejo zadržan ugriz, umaknjeni zobje | D |
Ljubljana - Dvorana | GIB, | gledalcev 50, sodnika Šinkec (NG) in Kimlar | D |
otoki Gozo, Comino in sama..., 55. priporočljiv | gib, | če se nenadoma znajdete pred kačo ali drvečim | D |
za nameček pa Petruchio - to je tudi zadnji | gib | v predstavi - »ukročenko« zmagoslavno frcne | D |
skoraj ničesar ne skriva. Sleherni gostov | gib | se vidi: od kod prihaja, kam gre, katere strani | D |
Ljubljana - Dvorana | GIB, | gledalcev 25, sodnika Vehovar in Boltauzer | D |
Ljubljana - Dvorana | GIB, | gledalcev 100, sodnika Končnik (Jesenice) in | D |
trenerja - Poškodba je zaceljena, toda vsak napačen | gib | pomeni vnetje rame in vnovične bolečine Ljubljana | D |
Švici ostaja trajna poškodba rame. »Vsak napačen | gib | pomeni vnetje rame oziroma bolečine ali vsaj | D |
Ljubljana - Dvorana | GIB, | gledalcev 50, sodnika Plut (Lj) in Šinkec (NG | D |
Ljubljana - Dvorana | GIB, | gledalcev 300, sodnika Vidič (Kanal) in Lesizza | D |
Ljubljana - Dvorana | GIB, | gledalcev 100, sodnika Miljevič (Koper) in Borko | D |
neki sivobradati gospod in naredil nekakšen | gib, | kot da me pozdravlja. Prekopiral sem njegovo | D |
Alenka Bartl, moderno sceno Tomaž Marolt, odrski | gib | in s tem močnejšo igralsko komponento v predstavi | D |
predstavi, saj se njihova izraznost skozi ples, | gib | in igro meša po naključnem vzorcu.Tako kot je | D |
je Sebastjan Starič, oblikoval silno zanimiv | gib; | gibalne sekvence, kar je zlasti očitno v trojkah | D |
Ljubljana - Dvorana | GIB, | gledalcev 70, sodnika Špendl (Mb) in Kimlar | D |
Ljubljana - Dvorana | GIB, | gledalcev 200, sodnika Miljevič (Koper) in Stegnar | D |
Ljubljana - Dvorana | GIB, | gledalcev 50, sodnika Godec (Lj) in Rom (Vrh | D |
Ljubljana - Dvorana | GIB, | gledalcev 500, sodnika Končnik (Jesenice) in | D |
Zakaj ste odpovedali v Ljubljani? Dvorana | GIB | je za nas kot zakleta.Po prvem zmagoslavju v | D |
judovski, pa vsako njegovo besedo, vsak njegov | gib, | vsako najmanjšo gubo na obrazu prevaja v politične | D |
Ljubljana - Dvorana | GIB, | gledalcev 600, sodnika Končnik (Jesenice) in | D |
Drevi prihajajo Blejci v ljubljansko dvorano | GIB | trdno odločeni, da na povratnem finalnem dvoboju | D |
Ljubljana - V dvorani | GIB | so blejski odbojkarji nekoliko nepričakovano | D |
so sestavljeni, in misli, ki jih nadzorujejo. | Gib | je tih glasek, značilni kazalec nezavednega | D |
koreograf, lahkotne in lepe kostume, razkrivajoče | gib, | Leo Kulaš, za drugega pa sceno in kostume Hein | D |
učinkujejo histerizirano, njihov avtomatiziran | gib, | ki moškim nenehno uhaja in se jim izmika, pa | D |
starši ne le ves čas budno spremljati vsak njihov | gib, | ampak morajo biti vedno zelo blizu.Tudi če je | D |
ženski gimnastiki, ki je bil v športni dvorani | GIB | v Šiški, so državne prvakinje v mnogoboju postale | D |
vztrajnosti, zagrizenosti in trme, hip sreče, ko je | gib | izpeljan, podoba dokončana, ruda na površini | D |
bodo streljali, če bodo naredili en sam napačen | gib. | Z dvignjenimi rokami so morali iz avta. | D |
bodo streljali, če bo naredil en sam napačen | gib. | Ves čas jim je v italijanščini prestrašeno odgovarjal | D |
nedavnim odmevno opozorila nase. Telovadka ŠD | Gib | iz Šiške je nov up slovenske ženske gimnastike | D |
kot je pri plesu bistven sleherni plesalčev | gib. | Abeceda je poleg govora najbolj živ most med | D |
Je zadaj kakšen poseben način dela? | Gib, | v katerega me je vpeljala Lojzka Žerdin, je | D |
fascinacijo z lastnim telesom. V performansu je tako | gib | bolj ali manj odsoten - razen na koncu kot filmska | D |
novinarji tako rekoč v živo spremljajo vsak | gib | naših nogometašev na Brdu, v Šenčurju in v Šiški | D |
je zaključil Dragan Živadinov z mislijo, da | gib | nikakor ni dovolj, ampak da šele mišljenje proizvede | D |
razvija koncept razcepa subjekta kot razcepa na | gib | in odrske like, ki jim namerno ne pusti prehoda | D |
raziskovanju možnosti prenosa pesniške besede v | gib, | se je spopadlo 52 plesalk in plesalcev s Ptuja | D |
supertežki balvanski problem sestavlja tudi en sam | gib. | Tako je za uspeh v Brad Pittu treba med seboj | D |
tenorske pozavne; Šved Sandström teatralno združuje | gib, | govorjeno - péto besedo z zvočnostjo osamljene | D |
drget. Nobenega premika udov ali glave; edini | gib, | ki mu je dajal videz budnosti, je bilo počasno | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |