dol (7.718-7.817)

malo zbranosti. Zaviti moramo na levo, malo      dol      in slediti kažipotu, ki spet vabi v Velike Lašče  P
hribu Veliki Žrnovec (765 m). Od Sv. Gregorja      dol      se cesta prevrne v strme klance in vda ovinkom  P
točno na veliki petek. Naključje gor, naključje      dol,      tako pač je.Za verne strogi post, nobene šunke  P
dolžini 550 kilometrov (kakšen kilometer gor ali      dol)      z zahodne obale Grenlandije do vzhodne, naj  P
vlačijo ogromne detlef počitniške prikolice tja      dol      proti obali.Tudi brkatih motoristov s severa  P
podalpska Švica, ali zato, ker nam gredo delat gnečo      dol      v našo ljubo Savudrijo in Poreč.Kakor koli si  P
Delavnico imata z možem Francem na Pšati v občini      Dol      pri Ljubljani. Za svečnico je Bogdana vselej  P
ljudem, ki jih tare čezmerna telesna teža.      DOL      S HOLESTEROLOM Kaj ima o gugulu povedati sodobna  P
okrog župnišča zbrali ljudje, ki so klicali: »     Dol      s škofom!Ven s farji!«   P
obrambni humorist Erjavec jo v trenirki ubere tja      dol,      sončit se v soju žarometov.Z malo domišljije  P
humorista za obrambo!? Odslej bo, hec gor ali      dol,      politični boj potekal na razvedrilnem polju  P
obrambni humorist Erjavec jo v trenirki ubere tja      dol,      sončit se v soju žarometov. *****   P
med bliski iz pušk. Povsod vpitje, sliši se '     Dol      z vojno!'Nekdo pleza na drog in reže telefonske  P
Andreja, Plač, Podigrac, Slatino, Slatinski      dol,      Špičnik in Zgornje Vrtiče. Podolgovata slemena  P
Ritorna in maggio, Zaplešiva, Tinka, Gor in      dol      po pot in tako naprej.Beneški fantje Antona  P
Gostilna Ravbar      Dol      pri Vogljah, Ivan Ravbar Pogled v kuhinjo,  P
Konec februarja! Da      dol      padeš, kot bi rekel nečak Frenk.Mi gre na jetra  P
kaj prihranile, a danes lahko rečem le ‐ kapo      dol.     To je bila visoka šola varstva potrošnikov!   P
hribovja leži odmaknjeno vrh slemena med dolinama      Dol      in Slovnica, ob cesti med Šmarjem - Sapom in  P
Ljubi moji! Moj rodni Blatni      dol      se na srečo ni spremenil v kakšen urbani megapolis  P
ob registraciji tistemu mulcu, ki nama jo je      dol      spraskal, plačati starega jurja, potem je petnajst  P
rešitev ‐ prisrčno vabljeni v moj rodni Blatni      Dol,      kjer živijo povsem drugačni ljudje.Nikar ne  P
potrošnica. Ne gre za to, da je moj rodni Blatni      Dol      že skoraj na Gorenjskem in sem zato tako skopa  P
električno ščetko, ampak, da si zobe ščetkamo      dol      in gor, ne levo in desno.Pri dobrem čiščenju  P
Nacionalni štadion gor, nacionalni štadion      dol.     Še koncerte so organizirali v ta namen.   P
čuti močan pritisk javnosti, objemanje gor ali      dol.     Razšel se očitno ne bo.   P
zgodbi pa je treba molčati Rokenrol, hlače      dol,      pa boš vidla, kaj bo pol!« smo kot otroci prepevali  P
pripelje v nič bliskovitih 13,2 sekunde. Kapo      dol      ob porabi: nežni ali previdnejši utegnejo doseči  P
(I. U.) Tečaji      dol,      borza tujcem Ljubljana, 19. junija (STA) ‐  P
dopust le še fikcija. In ko gredo plače bolj      dol      kot gor, gredo žal cene bolj gor kot dol.Tanjše  P
bolj dol kot gor, gredo žal cene bolj gor kot      dol.     Tanjše denarnice in vse večja draginja so teme  P
Patricija Šašek In ko gredo plače bolj      dol      kot gor, gredo žal cene bolj gor kot dol.   P
bolj dol kot gor, gredo žal cene bolj gor kot      dol.      *****   P
glasovanja na 6. (v občinah Bloke, Borovnica,      Dol      pri Ljubljani, Domžale, Grosuplje, Horjul, Hrastnik  P
Zagorje ‐ v srednji šoli (21. in 22.); Jakobski      Dol      ‐ v osnovni šoli (22.); Šoštanj ‐ v gostišču  P
); Velenje ‐ v domu učencev (18.); Jurovski      Dol      ‐ v osnovni šoli (18.); Sevnica ‐ v osnovni  P
Spomnim se dni, ko smo ga na roke vlekli po bregu      dol,      ko je sedel na kateri od svojih letalnih naprav  P
(U. S.) Ne glejte      dol:      turisti na robu slapov preverjajo težnost.   P
je staro približno 2000 let, 50 let gor ali      dol.      Judejski datljevci, znani kot drevesa življenja  P
zato, spoštovani gospodje, varčevanje gor ali      dol,      ne nameravam nadaljevati dela, dokler je v moji  P
je Viki zbolel, sva pa midva z možem hodila      dol      k njemu čestitat praznike.Viki je bil enak značaj  P
pove: »Jana smo vsi v bloku obrajtali. Kapo      dol,      da se je angažiral za Slovenijo, da smo zdaj  P
dvigalom, kako nekoga kliče po slušalki: »Dej, prit      dol.     « Priče tudi trdijo, da je bil Gorazd pred dvigal  P
novembra 1982, malo pred prvo obletnico tragedije: »     Dol      sem pripeljal ta spomenik, ki je vzidan v župnijski  P
slabo. Enkrat se je strgalo in sem skoraj padla      dol.     « Kalvarija družine distrofikov z Jesenic   P
prej pa so umaknili preproge. Ko so jo nesli      dol,      so poškodovali lesene stopnice, mimogrede pa  P
pomeni, da se morajo do takrat voziti gor in      dol      po avtocesti, da bi do konca porabili dobroimetje  P
je kri, ki je Duletu mezela iz nosu čez lice,      dol      ob glavi natekala v manjšo lužo.Ko pa so ga  P
zavrem pa peč zakurim. Potem grem v hrib pa drva      dol      privlečem.Suhe veje po tleh nabiram, nimam svojega  P
središču mesta, ko pa se bodo po isti poti sem      dol      valili pijani klošarji in zadrogiranci?Na občini  P
še kaj hujšega. Zavohala je dim in ni mogla      dol.     Rešili so jo šele gasilci.  P
s kartoni. Nato sva se odpeljala v Košaški      dol      in nato na železniško postajo.Počakala sva,  P
želijo narediti za morilca, zato mi ciganske laži      dol      visijo.Nisem morilec, če pa me bodo izzivali  P
je sila prebila zapreko. Vse je šlo po ulici      dol,      od avta do hlodov in asfalta.Zadnjega je trgalo  P
je sedem, osem. Eden me je pozval, da pridem      dol.      Odgovoril sem mu, da ne grem dol, in če je kaj  P
da pridem dol. Odgovoril sem mu, da ne grem      dol,      in če je kaj narobe, se bom oglasil zjutraj  P
dvorišču. Še enkrat me je eden pozval, naj pridem      dol.      Ker sem vztrajal, je z močno brco odprl vhodna  P
doživela sama, Marija odvrne: »Grozno mi je bilo.      Dol      me niso pustili, z balkona sem opazovala.Sama  P
mi je trgalo, da sem pri vsej žalosti tekla      dol,      dvignila roke pred veterinarko in prosila:   P
Obstajajo pač gostje, ki se kar sprehajajo gor in      dol.     « Tožilka Blanka Žgajnar ji je nato pokazala  P
je v Ljubljani, najmlajša Ivanka je pa nižje      dol      ob tej cesti, pod Zali Log se šteje.« Tudi  P
ni bilo mogoče. Tako sem noč preživela sama      dol,      on sam gor.« Do enajstih je Štefka ždela na  P
***** Plače gor, revščina pa      dol!      Tako so v soboto vzklikali predstavniki 54  P
so bili več kot zgovorni: Plače gor, revščina      dol,      Dostojno delo plus dostojne plače je enako dostojno  P
vzklikali običajna gesla na tovrstnih zborovanjih:      Dol      z Ameriko in Smrt Ameriki.Na transparentih,  P
je, lepa,« še pravi Christie. Lepa gor ali      dol,      njen ugriz je smrtonosen.Spada v družino kober  P
potožila. »Vstaja sredi noči in nemirno hodi gor in      dol.     « Njegov terapevt očitno ni vedel za morilske  P
da je eno razpadlo, drugo pa letelo naravnost      dol      ...Zdaj so bili še živi, hip zatem jih ni bilo  P
neprenehoma poslušali, si niso niti drznili iti      dol.     Če ima nekdo moč in jo vsiljuje drugim, so njegove  P
vrgla truplo s sedmega nadstropja, nato pohitela      dol,      ga pobrala in odnesla v zabojnik za odpadke  P
Priletel sem na trebuh. Pogledal sem      dol      in zvrtelo se mi je od višine.Spodaj pa je bila  P
Ogenj v motorju      Dol      pri Ljubljani ‐ V sredo ob 8.31 je v Kamnici  P
Na regionalni cesti Pesniški Dvor‐Jareninski      Dol      je včeraj nekaj pred 15. uro 41-letni motorist  P
lesena brunarica. Tja so poslali gasilce PGD      Dol.      Pirošica, Cerklje ob Krki, Krška vas, Skopice  P
Napijejo se, potem pa z avtomobili divjajo gor in      dol      po cesti, da žvižgajo gume,« pove eden.»Tudi  P
hiše. Že pred prihodom gasilcev PGD Jakobski      Dol      in Pernica so domači gorečo hrano odstavili  P
center za socialno delo. Iz smeri naselja Suhi      dol      proti naselju Vrzdenec je sinoči okoli 20.30  P
poslopje. Prihiteli so gasilci PGD Senožeti,      Dol      pri Ljubljani in Dolsko ter rešili živino, leseni  P
Lancia spet doma Črnomelj ‐ V naselju Tušev      Dol      pri Črnomlju so v četrtek dopoldne našli temno  P
gasilcev iz GB Koper, PGD Pobegi-Čežarji, Krkavče,      Dol,      Gradin, Dekani, Babiči in Movraž. Požagali  P
stanovalca, ki živi nadstropje višje, zato je odšel      dol      in opozoril 36-letnega lastnika.Najprej sta  P
***** Gor hrano,      dol      smeti Mineva sedmo leto, odkar so piloti Flycoma  P
so od intenzivnega dihanja poskakovala gor in      dol,      tu in tam je zacvililo. A je šlo, narava teh  P
(O. B.) Kar gre gor, mora tudi      dol!     (Foto: Oste Bakal)   P
za ravnotežje, ko poskakuje po deblu gor in      dol      ter občasno zaplava z veje na vejo, če se znajde  P
ne zapiše. Ob tej priložnosti je župan občine      Dol      pri Ljubljani Primož Zupančič povedal, da z  P
Trsta in nasploh zaradi prepogoste furenge tja      dol      k morju.« To pomeni, da je lahko imel tudi  P
Po Ivanovi duhovni poti do Nove Štifte Ravni      Dol,      utesnjeno vas med gručastim naseljem Kot, romarsko  P
vsaj na prvi pogled ni na ravni, da bi Madžari »     dol      padli« in takoj prodali pravice.Marko Simeunovič  P
nenehno polna usta vrhunskega športa, ta v resnici      dol      visi, vsaj individualni.Medtem ko megalomansko  P
za trenutek zaprite oči. Pomikajte jih gor in      dol,      prečno in diagonalno ter krožite v obe smeri  P
odgovorno urednico časopisa Jano Vejnovič      Dol      pri Ljubljani pozna širša Slovenja po Juriju  P
občini. Druga pomembna stvar, po kateri je znan      Dol,      je tovarna barv JUB, tretja pa najboljša slovenska  P
Majdič, doma iz vasice Brinje, prav tako v občini      Dol.      No, Dol in bližnjo okolico pa že nekaj časa  P
vasice Brinje, prav tako v občini Dol. No,      Dol      in bližnjo okolico pa že nekaj časa pretresajo  P
ki je v strankinem časopisu Ogledalo občine      Dol      pri Ljubljani zapisala, da se na sejah občinskega  P
jasne ‐ le kdo Voduškove po vsem tem ne bi dal      dol?     Pardon, pod, kot rečemo v naši rubriki Realisti  P
teleta Nad zaselki Zaboršt in Zajelše v občini      Dol      pri Ljubljani se dviga arheološko zanimivo in  P
sta Janko Moder in Janez Žvab, ki sta v knjigi      Dol      pri Ljubljani iz leta 1982 zapisala, da so na  P
Zanj skrbita športno in turistično društvo      Dol.     Poleg številnih športnih aktivnosti so tu tudi  P