dobrava (273-372)

Morebitna gradnja odlagališča odpadkov v gozdu      Dobrava      bi seveda slabo vplivala na nadaljnji razvoj  D
Popravljanje zgodovinskih napak. Na pokopališču      Dobrava      v Mariboru so pokopali ostanke 1179 hrvaških  D
v ospredju naložbe v dolini. V novem hotelu      Dobrava      2000 so vse postelje dolge 220 cm, športna dvorana  D
julija zaradi obnove in dozidave zaprt hotel      Dobrava.     Zaradi tega so v juliju našteli kar 667 prenočitev  D
poudarja Marija Deu Vrečer. Z obnovo hotela      Dobrava      so v Termah pridobili 120 dodatnih postelj,  D
Gradec - Petnajstletni A. K. iz Mislinjske      Dobrava      si je pri padcu s kolesom zlomil desno ramo  D
juliju, ko so odprli prenovljen in dozidan hotel      Dobrava      v zreških Termah. D. S. Polzela se posodablja  D
pa je bila letošnja obnova in dozidava hotela      Dobrava      v Zrečah, ki je stala 1,2 milijarde tolarjev  D
Novejši zdraviliški objekt in starejši hotel      Dobrava      so v Termah povezali in ju s poenotenim videzom  D
temelj termalnega zdravilišča. Ob starem hotelu      Dobrava      v Zrečah je Unior začel graditi novo slovensko  D
Rok Kopač, Žiri 4. Nenad Koeveš,      Dobrava      5.   D
zdravje in na poslovni dogovor Obnovljen hotel      Dobrava      postaja novo središče poslovnega turizma -   D
ponašajo s prenovljenim in povečanim hotelom      Dobrava,      bodo letos imeli 87 tisoč prenočitev domačih  D
Term Marije Deu Vrečer so zmogljivosti hotela      Dobrava      z 224 posteljami ta čas 81-odstotno zasedene  D
kjer je 160 postelj in jih po obnovi hotela      Dobrava      zasedajo predvsem ljudje, ki prihajajo v Zreče  D
na poslovne sestanke ali seminarje. V hotelu      Dobrava      je namreč na novo urejena velika dvorana z 220  D
potrebam invalidov, so v okviru obnove hotela      Dobrava      že uredili, zato pričakujejo, da bodo prihodnje  D
osvoboditelji mesta, in svečke so zagorele v gozdu      Dobrava,      kjer so bili ustreljeni krški borci, prvi slovenski  D
atletov in atletinj. Prireditev bo v hotelu      Dobrava      v Zrečah ob 17. uri.V središču pozornosti bosta  D
1999. Na slovesni podelitvi priznanj v hotelu      Dobrava      v Termah Zreče, jima je priznanji izročil predsednik  D
slovenskih atletov in atletinj v zreškem hotelu      Dobrava      povedala Langerholčeva, ki je bila tudi v svetovnem  D
v petek, 12. 11., ob 12. uri na pokopališču      Dobrava.     Nato ga bodo pokopali v ožjem družinskem krogu  D
gostinstvo in turizem iz Celja, smo v zreškem hotelu      Dobrava,      v kraju torej, ki je skupaj z Roglo prejel letošnji  D
Antonio Samaranch. Na pokopališču Tezenska      dobrava      bodo Leona Štuklja pokopali v ožjem družinskem  D
zaostajala za ugodnostmi, ki so jih v Termah, hotelu      Dobrava      2000 in športni dvorani deležna druga vrhunska  D
dostop in prav tako, Polhov gradec, Horjul,      Dobrava.     Tukaj prihaja do take zgostitve, da je ob konicah  G
Koroška Bela, Podkočna, Lipce, Kočna, Blejska      Dobrava      in število prebivalcev v tem strnjenem naselju  G
v dveh letih v dobršni meri, zlasti čez gozd      Dobrava,      uničiti.Tako da ni več zagotovljene prometne  G
referendumska območja Rakek, Šentjošt, Polhov Gradec in      Dobrava,      ker ti pobudniki menijo, da bi bile razmere  G
kratek čas le na kratko. Krajevna skupnost      Dobrava      se je letos prvič odločila za pobudo za ustanovitev  G
ustanovitev svoje občine iz obstoječe občine      Dobrava      Polhov Gradec, kjer sta tudi še preostali dve  G
virusi ne morejo priti v okolje. To je virus      dobrava,      in sicer sodi v družino hanta virusov.To so  G
morda bližje, če rečemo mišjo mrzlico. Virus      dobrava      smo odkrili v našem laboratoriju pred približno  G
okužene s hanta virusi in seveda tudi z virusom      dobrava.     Virus pa izločijo v svojih izločkih, se pravi  G
je bil to? Lovro Filipič, Draževnik 15, 1356      Dobrava      pri Ljubljani. Aha, iz Draževnika.Dobro. Lovro  G
Andrej Šinkovec, dr. med, Avelana d. o. o.,      Dobrava      72, 8222 Otočec. Moj zdravnik 2006   P
Lokacija in opis okolice: dvojčka sta v naselju      Dobrava      pri Otočcu. Število stanovanj: štiri enote  P
male živali. V Mariboru, na območju Vrtnarije      Dobrava,      so prejšnji teden uradno odprli prvo in za zdaj  P
povabljeni na skromno slovesnost na pokopališču      Dobrava      na Teznem pri Mariboru.Zgodilo se je namreč  P
pokopali svoje ljubljence. Na območju vrtnarije      Dobrava      v Mariboru bodo namreč prihodnji petek še uradno  P
štiri hektare veliko turistično območje Zbiljska      dobrava      z otroškim in športnim igriščem, zadnja leta  P
dočakali okoli 20. avgusta na območju vrtnarije      Dobrava      v Mariboru.»Celotna površina, ki je urejena  P
konkretno imate v mislih? Denimo savne v hotelu      Dobrava      v Zrečah ne posnemajo finskega oziroma turškega  P
odšlo 50 članov PGD Zagrad, Škocjan, Bučka,      Dobrava      in Zbure in pogasilo ogenj.Plameni, ki so se  P
na Gorenjskem, Hlebce, Podnart, Lesce Srednja      Dobrava      in Bled in vodo na površini približno 500 kvadratnih  P
ranjenega voznika so poskrbeli reševalci. V kraju      Dobrava      se je v petek ob 14.28 zgodila prometna nesreča  P
pogasilo 50 gasilcev PGD Zagrad, Škocjan, Bučka,      Dobrava      in Zbures.Prve ugotovitve kažejo, da se je požar  P
člani GARS Jesenice, PGD Jesenice in Blejska      Dobrava.      Ob 20.33 je zaradi obilnih padavin meteorna  P
15 je jadral med naseljema Mišače in Srednja      Dobrava.     Zaradi neugodnih vremenskih razmer in močnega  P
trčili vozili na cesti Slovenj Gradec‐Mislinjska      Dobrava.      Gasilci KGZ Ravne na Koroškem so poškodovana  P
na debla od 700 do 900, v Evropi pa 70.000      Dobrava      pri Brežicah je poleg Krakovskega gozda zadnji  P
Hadžić Skinzo počiva na pokopališču Blejska      Dobrava.     (Foto: Boštjan Fon)   P
Zalotili tatu barvnih kovin Blejska      Dobrava      ‐ V soboto popoldne so pri storitvi kaznivega  P
1 in ZRPS Gorenjska ter gasilci PGD Srednja      Dobrava,      Podnart in Radovljica.Po uri iskanja so pogrešano  P
koloniji ali ekstempore. Krajinski park Zajčja      dobrava,      ki leži v jugovzhodnem predelu Ljubljanske kotline  P
podlagi te tradicije sta turistično društvo Zajčja      dobrava      in Likovno društvo Rajko Slapernik iz Ljubljane  P
Ljubljanske kotline je čudovit krajinski park Zajčja      dobrava,      ki v zadnjih letih dobiva nove vsebine.Veliko  P
turistično društvo, ki ima ime po parku ‐ Zajčja      dobrava.      Konjeniško društvo Sostro tam že nekaj let organizir  P
pripravilo tamkajšnje Turistično društvo Zajčja      dobrava.     Ime društva je povzeto po krajinskem parku, kjer  P
povedal: »Slovesna podelitev je bila v hotelu      Dobrava      v Zrečah.Listina o podelitvi nagrade je delo  P
zaradi neplačanih najemnih obveznosti Zgornja      Dobrava,      15. oktobra Upokojeni avtobusni prevoznik Aleksa  P
najemnika sta se prijavili podjetji Rolnet Blejska      Dobrava      in Veldesdur Bled, prvo je ponudilo najemnino  P
kulturnem centru (18. 9.); Zreče - v hotelu      Dobrava      (19. 9.); Brežice - v mladinskem centru Brežice  P
nadstreška, pod katerim je bil parkiran avto      Dobrava      ob Krki, 8. decembra Piki je od desete zvečer  P
skladu z naravnim nihanjem števila miši.« Virus      dobrava      Ko se je sredi osemdesetih začela ukvarjati  P
da je drugačen od drugih. Poimenovali smo ga      dobrava,      po vasici na Dolenjskem, kjer smo tisto miško  P
pripravljajo. - ZAVETIŠČE PERUN (Blejska      Dobrava      160, 4273 Blejska Dobrava, gsm: 041/666-187  P
ZAVETIŠČE PERUN (Blejska Dobrava 160, 4273 Blejska      Dobrava,      gsm: 041/666-187): http://www.perun.si/zavetisce  P
Sotli; VIKTOR JAMAR, Lipce 10, 4273 Blejska      Dobrava;      FLORJANA TAŠKER, Radež 14, 1434 Loka; NATAŠA  P
Nova obmorska hiša Dimitrija Rupla v naselju      Dobrava      v občini Izola, za katero je žena gospoda ministra  P
namesto tega kupila staro istrsko hišo v naselju      Dobrava      v občini Izola, iz katere je čudovit razgled  P
šel na oddih v svojo počitniško hišo v naselju      Dobrava      v občini Izola, ki gleda na Strunjanski zaliv  P