nova beseda iz Slovenije
Fin, ford focus) + 39,6, 3. Loeb (Fra, citroën | C4) | 57,9, 4. P. Solberg (Nor, subaru impreza) 1 | D |
subaru impreza) 1:34,0, 5. Sordo (Špa, citroën | C4) | 2:37,9. Biatlon | D |
focus) 15,2, 3. Loeb-Elena (Fra-Mon, citroën | C4) | 1:33,0, 4. P. Solberg-Mills (Nor-VB, subaru | D |
impreza) 2:57,3, 5. Sordo-Marti (Špa, citroën | C4) | 3:14,3, 6. Wilson-Orr (VB, ford focus) 7:32 | D |
dopisnika Tragedija se je zgodila, ko je citroen | C4, | ki ga je vozil Kuduzović, zaradi prevelike hitrosti | D |
informacij. Potem so sledili AX, C3 in zdaj | C4. | In če bo vse po sreči (in Zdenka dobre volje | D |
B3 (C2, 15.25), A3 - B2 (C3, 15.50), A4 - B1 ( | C4, | 16.15); polfinale: C1 - C2 (17), C3 - C4 (17 | D |
B1 (C4, 16.15); polfinale: C1 - C2 (17), C3 - | C4 | (17.25); finale (18.35). Gorazd Nejedly | D |
avtomobila, ki si ga bolj ali manj delita s citroënom | C4 | grand picasso.Na področju gospodarskih vozil | D |
(Fra) 1;36:44,9, 2. Sordo (Špa, oba citroën | C4) | 56,6, 3. Hirvonen (Fin, ford focus) 1:22,8, | D |
focus) 5:46,0, 6. Sordo-Marti (Špa, citroën | C4) | 7:13,1; vrstni red v SP, dirkači: 1. Hirvonen | D |
dirkači: 1. Hirvonen 16, 2. Loeb (Fra, citroën | C4) | in Latvala po 10, 4. P. Solberg in Galli po | D |
Tovarna ima privlačno paleto izdelkov od C1 do C6. | C4 | picasso je v Evropi princ med kompaktnimi enoprostorci | D |
dirkači. »SuperSeb«, ki se je za volanom citroëna | C4 | veselil že 39. zmage med elito, je namreč prvega | D |
Sordo (Špa) 1;16:53,7, 2. Loeb (Fra, oba citroën | C4) | 1,1, 3. Latvala 8,5, 4. Hirvonen (oba Fin, ford | D |
najhitreje začel Španec Dani Sordo s citroënom | C4, | ki pa ima po osmih hitrostnih preizkušnjah le | D |
focus) 4;02:47,9, 2. Sordo-Marti (Špa, citroën | C4) | 1:15,7, 3. Atkinson-Prevot (Avst-Bel, subaru | D |
focus) 12:24,4, 10. Loeb-Elena (Fra-Mon, citroën | C4) | 23:38,1; vrstni red SP (5) - vozniki: 1. Hirvonen | D |
pa sta stopila še Španec Dani Sordo (citroën | C4) | in Avstralec Chris Atkinson (subaru impreza | D |
Zmagal je Francoz Sebastien Loeb (citroën | C4) | , Finec Mikko Hirvonen (ford focus) pa je z 2 | D |
svetovnega prvenstva: 1. Loeb-Elena (Fra-Mon, citroën | C4) | 3;19:43,6, 2. P. Solberg-Mills (Nor-VB, subaru | D |
ford focus) 1:56,1, 4. Aava-Sikk (Est, citroën | C4) | 4:20,0, 5. Sordo-Marti (Špa, citroën C4) 4:52 | D |
citroën C4) 4:20,0, 5. Sordo-Marti (Špa, citroën | C4) | 4:52,0, 6. Wilson-Martin (VB, ford focus) 6 | D |
Mon) 25,7, 4. Sordo-Marti (Špa, vsi citroën | C4) | 2:25,6, 5. H. Solberg-Menkerud (Nor, ford focus | D |
svetovnim prvakom Sebastienom Loebom (citroën | C4) | .Ford se je izkazal z odlično taktiko ob koncu | D |
Nemčiji odmeven primer na novo nastavljenega | C4 | profesorja (t.j. rednega profesorja), ki je | D |
teden dni in tako sprostili zaloge citroëna | C4 | in peugeota 308, ki so se nabrale zaradi slabše | D |
C5 namreč nadaljuje tradicijo, ki jo je začel | C4: | obroč se vrti, srednji del s številnimi stikali | D |
svetovno prvenstvo po Finski: 1. Loeb (Fra, citroën | C4) | 2;54:05,5, 2. Hirvonen (Fin, ford focus) + 9 | D |
subaru impreza) 3:17,0, 4. Sordo (Špa, citroën | C4) | 3:30,9, 5. H. Solberg (ford focus) 3:57,7, 6 | D |
svetovno prvenstvo, včeraj za volanom citroëna | C4 | prvič sebi v prid odločil tudi dirko na Finskem | D |
novo zmago Trier - Sebastien Loeb (citroën | C4) | je na najboljši poti, da si privozi že 7. zaporedno | D |
potem ko je izstopil iz zmagovitega citroëna | C4. | Za Loeba, ki je imel v cilju 47,4 sekunde naskoka | D |
treba predvsem pravilno nastavitev citroëna | C4 | - na Finskem, denimo, je bila optimalna, zato | D |
svetovnemu prvaku, Francozu Sebastienu Loebu (citroën | C4) | . Mi. Š. Foto AP | D |
enajsta dirka SP: 1. Loeb-Elena (Fra-Mon, citroën | C4) | 3;59:18,9, 2. Sordo-Marti (Špa, citroën C4) | D |
C4) 3;59:18,9, 2. Sordo-Marti (Špa, citroën | C4) | , 3. Hirvonen-Lehtinen (Fin, ford focus), 4. | D |
subaru impreza), 5. Aava-Sikk (Est, citroën | C4) | , 6. P. G. Andersson-J. Andersson (Šve, suzuki | D |
trikratni šampion Sebastien Loeb krmilo citroën | C4 | WRC zamenjal za porscheja carrero na vsakoletnem | D |
razmetani na različnih mestih in razdaljah kot v | C4, | doplačate lahko za vrsto pomagal: pomoč pri | D |
Prvi kilometri Prilagajanje romanskega | C4 | Časi niso rožnati, to vedo tudi pri francoskem | D |
malenkost prenovili, spremenili, dodelali svojega | C4 | tako v kombilimuzinski kot kupejevski karoserijski | D |
komaj opazno, po francosko prefinjeno. Citroën | C4 | je na avtomobilskem svetu od leta 2004; odslej | D |
odtenek drugačen motorni pokrov, maska, zato je | C4 | odslej bolj podoben večjemu C5.Pri nekaterih | D |
Bistvenega se niso dotikali. Tako imata oba | C4 | še vedno volan s fiksnim sredinskim delom, medtem | D |
odstotkov manj kot prej. Blago prenovljeni | C4 | je že naprodaj tudi z obema novima motorjema | D |
opravil svetovni prvak Sebastien Loeb (citroën | C4) | , ki ima pred zadnjimi tremi preizkušnjami sezone | D |
3;21:17,4, 2. Sordo-Marti (Špa, vsi citroën | C4) | 24,9, 3. Hirvonen-Lehtinen (Fin) 1:02,5, 37 | D |
Korziki (16 HP, 359,02 km): 1. Loeb (Fra,citroen | C4) | 3:42:58,0, 2. Hirvonen (Fin, ford focus) + 3 | D |
focus) 31,1, 3. Loeb-Elena (Fra-Mon, citroën | C4) | 2:30,6, 4. Atkinson-Prevot (Avst-Bel, subaru | D |
focus) 15:40,8, 10. Sordo-Marti (Špa, citroën | C4) | 17:08,5; vrstni red SP (14) - vozniki: 1. Loeb | D |
Test Citroën | C4 | coupe VTS THP 150 Tale avtomobil je vrh zadnje | D |
avtomobil je vrh zadnje prenove Citroënovega modela | C4! | Na pogled je odštekan in z evropskim motorjem | D |
splošno niti ni več čisto vroča žemlja, ampak za | C4 | je višnja na torti!Zelo hitro se ogreje, je | D |
prednji kolesi spremenita v polirna koluta. | C4 | VTS THP se po serpentinah pelje zelo hitro, | D |
avtomobil dober in v redu povečljiv. Testni | C4 | je imel za 835 evrov doplačane obračljive biksenonske | D |
postopnim vklopom ventilatorja deluje dobro. | C4 | je postal s tem motorjem in z odpravo razmetanih | D |
mogoče kupiti celo do 6000 tisoč evrov ugodneje, | C4 | coupe je lahko cenejši do 4750 evrov, najmanjši | D |
2;48:25,7, 2. Sordo-Marti (Špa, vsi citroën | C4) | 1:27,9, 3. Hirvonen-Lehtinen (Fin) 2:07,8, 4 | D |
7:51,9, 6. Ogier-Ingrassia (Fra, vsi citroën | C4) | 10:44,0. Deskanje na snegu | D |
(Fra) 1;37:46,3, 2. Sordo (Špa, oba citroen | C4) | 41,8, 3. Hirvonen 1:00,2. Biatlon | D |
Cipru, tretja dirka za SP: 1. Loeb (Fra, citroën | C4) | 4;50:34,7, 2. Hirvonen (Fin, ford focus) 27 | D |
citroën xsara) 1:49,4, 4. Sordo (Špa, citroën | C4) | 2:26,3, 5. Wilson (VB, ford focus) 6:41,0, 6 | D |
ford focus) 6:41,0, 6. Rautenbach (JA, citroën | C4) | 11:11,9; skupni vrstni red (3) - dirkači: 1 | D |
picasso. Ta je pred leti dobila družbo najprej | C4 | picassa in nato grand C4 picassa, zdaj je na | D |
dobila družbo najprej C4 picassa in nato grand | C4 | picassa, zdaj je na vrsti še najmanjši citroën | D |
Boxall 1. Lf7! 1:0. Vogt - Alexander 1. ... | c4! | 2. bc4 (2. Dd1 Dd5) Da3! 3. Dd1 Dc1 0:1. Murey | D |
3;57:40,3, 2. Sordo-Marti (Špa, vsi citroën | C4) | 1:13,1, 3. H. Solberg-Menkerud (Nor) 4:04,1 | D |
ford focus) 4;09:42,5, 2. Ogier (Fra, citroën | C4) | + 1:12,9, 3. Latvala (Fin) 1:45,0, 4. Villagra | D |
ford focus) 3:48,3, 5. Rautenbach (Zim, citroën | C4) | 3:59,8, 6. Al Qassimi (ZAE, ford focus) 7:04 | D |
skupno (7/12) - vozniki: 1. Loeb (Fra, citroën | C4) | 55, 2. Hirvonen 48, 3. Sordo (Špa, citroën C4 | D |
55, 2. Hirvonen 48, 3. Sordo (Špa, citroën | C4) | 31, 4. Latvala 25, 5. H. Solberg (ford focus | D |
Solberg (ford focus) 21, 6. P. Solberg (citroën | C4, | oba Nor) 293; konstruktorji: 1. Citroën 94, | D |
silovito trčil v skalo in onesposobil svoj citroën | C4, | v skupnem seštevku znižal na znosnih sedem točk | D |
leta mlajši Francoz Sebastien Ogier (citroën | C4) | , za katerega je bila to sploh prva uvrstitev | D |
Test Citroën | C4 | 1.6 VTi exclusive Pomladitev C4 se je nedvomno | D |
Citroën C4 1.6 VTi exclusive Pomladitev | C4 | se je nedvomno posrečila, v mislih imam predvsem | D |
zadnje steklo pri kupeju oziroma trivratnem | C4 | še vedno ni priraslo k srcu. Pri prenovljenem | D |
vedno ni priraslo k srcu. Pri prenovljenem | C4, | ki sem ga preizkusil, pa me je najbolj zanimala | D |
slišite. Dober vtis, ki sem ga dobil v testnem | C4, | je dopolnil najbogatejši paket opreme exclusive | D |
petkratni svetovni prvak Sebastien Loeb (citroën | C4) | predčasno končati tudi reli po Poljski, osmo | D |
ford focus) 3;07:27,5, 2. Sordo (Špa, citroën | C4) | + 1:10,3, 3. H. Solberg (ford focus) 2:05,7 | D |
(ford focus) 2:05,7, 4. P. Solberg (citroën | C4, | oba Nor) 2:24,3, 5. Wilson (VB) 4:17,5, 6. Holowczyc | D |
Fra) 19:15,1, 8. Rautenbach (Zim, oba citroën | C4) | 19:20,6; vrstni red za SP (8/12) - vozniki: | D |
vrinil lanski junak Sebastien Loeb (citroën | C4) | , ki je v cilju športno segel v roke zmagovalcu | D |
ford focus) 2;50:40,9, 2. Loeb (Fra, citroën | C4) | + 25,1, 3. Latvala (Fin, ford focus) 49,9, 4 | D |
Fin, ford focus) 49,9, 4. Sordo (Špa, citroën | C4) | 1:06,1, 5. Rantanen (Fin, ford focus) 4:18,2 | D |
ford focus) 4:18,2, 6. Ogier (Fra, citroën | C4) | 4:18,6; vrstni red za SP (9/12) - vozniki: 1 | D |
Solberg (ford focus) 27, 6. P. Solberg (citroën | C4, | oba Nor) 25; konstruktorji: 1. Citroën Total | D |
končnica 1. Sc6 Kc6 2. Lf6 Kd5 3. d3! a2 4. | c4 | Kc5 5. Kb7! 1:0. Vine - Buse 1. Sc5! bc5 2. | D |
Tb1 Ka6 (2. ... Kc8 3. Te8 Kd7 4. Td1 mat) 3. | c4! | 1:0. Kristanov - Nikolov 1. g6 fg6 (1. ... Kg6 | D |
Ortueta 1. ... Tb2! 2. Sb2 c3 3. Tb6 (3. Sd3 | c4 | 4. Kf1 cd3 5. Ke1 c2 6. Kd2 Le3) c4! 4. Tb4 | D |
(3. Sd3 c4 4. Kf1 cd3 5. Ke1 c2 6. Kd2 Le3) | c4! | 4. Tb4 a5! 0:1. N. N. - Vuković 1. Sf5!Dh4 | D |
in temnimi okni: C3 picasso za 14.780 evrov, | C4 | limuzina stane 16.640 evrov, C4 picasso 19.930 | D |
14.780 evrov, C4 limuzina stane 16.640 evrov, | C4 | picasso 19.930, C4 grand picasso 19.980, C5 | D |
limuzina stane 16.640 evrov, C4 picasso 19.930, | C4 | grand picasso 19.980, C5 dynamique 22.900 in | D |
4, 2. Ogier +2,2, 3. Loeb (oba Fra, citroen | C4) | 22,7, 4. Sordo (Špa, citroen C4) 22,8, 5. Hirvonen | D |
Fra, citroen C4) 22,7, 4. Sordo (Špa, citroen | C4) | 22,8, 5. Hirvonen (Fin, ford focus) 23,6. | D |
Avstraliji. Ker prednje vzmetenje njegovega citroëna | C4 | ni bilo skladno s pravili, so ga namreč odgovorni | D |
tehnični delegat FIA vzel pod drobnogled citroëne | C4, | si nisem predstavljal, da se bo tako razpletlo | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |