nova beseda iz Slovenije
Kregarja iz leta 1962 v mežiški župnijski cerkvi. | Avtorica | predstavlja cerkve topografsko na enoten način | D |
znanega pohoda XIV. divizije na Štajersko. | Avtorica | razstave dr. Nadja Zgonik v Miklovi hiši predstavlja | D |
Šentjanžu v Rožu na ogled povsem samosvoja razstava. | Avtorica | Irena Destovnik jo je naslovila Moč šibkih, | D |
je nenavadna že izbira raziskovalne teme. | Avtorica | se je namreč odločila raziskovati življenje | D |
V študiji, ki je izšla v knjižni obliki, je | avtorica | zapisala, da so »ženske vpisali v matične knjige | D |
je postavljeno frontalno na publiko, ne da bi | avtorica | kaj dosti raziskala prostor.Prizori, v katerih | D |
kot velike sile, ki se jih bojijo. Vendar pa | avtorica | članka opozarja, da ponujajo ekspertske diplomatske | D |
Artur (prevod Vanda Vremškar Rihter) pripoveduje | avtorica | o urejenem in osamljenem gospodu srednjih let | D |
pravzaprav besedilo magistrske naloge, s katero je | avtorica | zaključila postdiplomski študij na ljubljanski | D |
tehnoloških postopkov v drugem delu besedila | avtorica | oporeka predsodkom o omejenosti slikarskega | D |
koruznim ličjem. Ličje je zdaj nadomestilo rožje; | avtorica | ga spleta v »lojtrce« in druge »viseče pasove | D |
družine in naplavlja trupla. Vendar se mlada | avtorica, | pametno in preizkušeno, v prislovično brezbrižnost | D |
kvalitetam je vendarle treba pomisliti, ali si mlada | avtorica | ni naložila težkega, morda pretežkega križa | D |
nastajanju (work in progress) Knjigi mrtvih je | avtorica | Gerta Kuper nedvoumna v znamenitem vprašanju | D |
nenavadno zgodbo in je obrtno dobro narejena,« pravi | avtorica | -Film o življenju, smrti, upanju, človečnosti | D |
obleganem Sarajevu). Ibsenovo Gospo z morja razume | avtorica | kot dramatikov odgovor na njegovo prejšnjo dramo | D |
Hartwigom (Danilo Benedičič) - »izjemno popačena«. | Avtorica | je ustvarjala svojo dramo iz prepričanja, »da | D |
o tem, kaj boste počeli v življenju,« pravi | avtorica. | Ne ve se, kaj povzroča to bolezen, piše revija | D |
pripravili Marjetka Pušenjak kot urednica in | avtorica | izbora, muzikologinji mag. Urša Šivic in Maša | D |
Terseglav kot recenzent, Suzana Bricelj kot | avtorica | sto izvirnih ilustracij k vsaki pesmi, Blaž | D |
knjigotrštva na Kranjskem do začetka 19. stoletja. | Avtorica | najprej pove, kdo se je z zgodovino knjigotrštva | D |
pomemben vir rabijo tudi inventarji bibliotek. | Avtorica | posebej piše, kako je bilo »živeti od knjig | D |
Tiruvannamalaiju pod sveto goro Arunachalo. | Avtorica | se je pred tremi leti tam srečala z dečkom Santosom | D |
gospodarske vplive svojega počitnikovanja«. | Avtorica | napada to novo zvrst obiskovalcev z poudarjanjem | D |
so dobri le tisti turisti, ki ostanejo doma. | Avtorica | knjige in potovalna industrija pa sta si verjetno | D |
Šarotar je nagrado obrazložila z besedami, da je | avtorica | »v svojem proznem prvencu zgradila prepoznaven | D |
lobanjah sorodstveno povezala. Z raziskavo je | avtorica | odkrila tudi številne zgodovinske podatke in | D |
kustosinja je mag. Lara Štrumej, ki je tudi | avtorica | biografije in bibliografije h knjigi) bodo portreti | D |
novega bulvarja, včasih pa dramatike absurda. | Avtorica | postavlja na prizorišče protagoniste iz visokega | D |
izpostavita izraznost navidez vsakdanjega motiva. | Avtorica | se je fotografskega projekta lotila s temeljitostjo | D |
debate že v zelo zgodnji starosti. Anne Lalanne, | avtorica | pred nedavnim izdane knjige Filozofija v osnovni | D |
svoje kiparstvo«, kakor je slikovito povedala | avtorica | nosilne študije dr. Špelca Čopič na včerajšnji | D |
1949, nato pa je bila pozabljena. Priljubljena | avtorica | Pike Nogavičke, ki je umrla 28. januarja letos | D |
le njena biografija (napisala jo je ameriška | avtorica | Malka Drucker), ampak združuje še izbor iz njenih | D |
razrednih, manjšinskih in drugih identitet ...« pravi | avtorica | v uvodu, njena razprava pa se omejuje na analizo | D |
Derridajevega. Smisel ukvarjanja s simbolnim vidi | avtorica | v njegovem prispevku k razbiranju, analiziranju | D |
isertacija na Fakulteti za podiplomski študij - ISH. | Avtorica | že uvodoma ugotavlja, da dojemanje smrti kot | D |
pogrebne prakse dajale pomembno mesto v družbi? | Avtorica | predstavlja značilnosti moških in ženskih družbenih | D |
Ranko Novak). Uredila ga je Irene Mislej, tudi | avtorica | zanimivega zapisa o ustvarjalnem prijateljstvu | D |
lani umrli mladinski pisateljici Eli Peroci. | Avtorica | Tatjana Kovač je razstavo naslovila Majhno kot | D |
oddaje tipa Bisergora, Gulimišek, Guba Buba ( | avtorica | Tina Košak), Miška Smetiška (avtor Brane Solce | D |
Švico ste prišli kot tujka in postali ste domača | avtorica. | Res je, literarno pišem samo v nemščini in | D |
omogoča boljšo zaščito. Tudi Desa Orel (idejna | avtorica | projekta centrov za pomoč žrtvam) poudarja, | D |
občinskega odbora LDS Trbovlje in mene osebno. | Avtorica | v svojem članku opisuje dogodke na prvem sestanku | D |
ponedeljek, 9. decembra 2002 ob 17.00 uri. | Avtorica | v prispevku navaja: »Občinskim svetnikom iz | D |
zato moral sejo prestaviti. Glede na to, da je | avtorica | zapisala, da mi ni ustrezala ura sklica, moram | D |
* V časniku Delo je 14. decembra | avtorica | Polona Malovrh v nizu člankov objavila še enega | D |
informacij. V članku Uresničene prerokbe je | avtorica | članka informirala širšo trboveljsko in tudi | D |
notranjih dejavnikov, kot bi rada prikazala | avtorica | članka. Irena Kreča, Občina Trbovlje | D |
še enkrat Spet obravnavali tožbo, s katero | avtorica | štirih risb zahteva varstvo avtorskih pravic | D |
Biotehniške fakultete v Ljubljani, v kateri je | avtorica | celotne vizualizacije avtorskih prispevkov, | D |
pripoveduje o dogodivščinah dveh vodnih kapljic. | Avtorica | ju spremlja vse od namakalnih polj, jezov, močvirij | D |
utemeljenimi stališči; tudi Monika Kalin Golob, | avtorica | jezikovnega kotička v Pravni praksi, jim je | D |
težko pobegniti V članku pod gornjim naslovom | avtorica | Milena Zupanič ugotavlja, da je po evropsko | D |
pokrivati niti najnujnejših življenjskih potreb. | Avtorica | še ugotavlja, da so številne raziskave po svetu | D |
uporabljali pripovedovalci. Zbrane pripovedi je | avtorica | razvrstila v pravljice, bajčne, vražljive, strašljive | D |
ki ga je Sarah Kane, kontroverzna angleška | avtorica, | najbolj razvpita dramatičarka t. i. gledališča | D |
vsebinsko identificiran kot glas psihiatra ( | avtorica | besedila ni porazdelila med like in je identifikacijo | D |
področja otrokovih pravic. Po njegovem mnenju je | avtorica | prispevka koristi otroka žrtvovala v korist | D |
konkreten topos, prekmursko vaško okolje, ki ga | avtorica | tudi najbolje pozna.Sicer pa je roman nastal | D |
človeku in njegovih duševnih pretresih, kot pravi | avtorica | v spremni besedi h knjigi.Njeni protagonisti | D |
Profesorica filozofije na univerzi v Berkeleyju, | avtorica | in založnica filozofskih knjig, ki trenutno | D |
obstaja, zakaj se je bralcem tako priljubila. Sama | avtorica | misli, da je tako zato, ker pomaga pri sporazumevanju | D |
zaslužila največ Pisateljica J. K. Rowling, | avtorica | priljubljene serije knjig o najstniškem čarodeju | D |
Umetnost se upira vsakdanjemu redu stvari, pravi | avtorica, | in v ustvarjalnem procesu si prizadevamo možnosti | D |
mere, ker sam zakon prelomi z načelom ugodja. | Avtorica | zamenjave klasične etike zmernosti z moderno | D |
policija. Kot je na predstavitvi povedala njena | avtorica | Tadeja Kolenc (na fotografiji levo) iz službe | D |
odrskega dogajanja« - Sanja Nešković Peršin, | avtorica | koncepta in koreografinja (?), se na odru pojavi | D |
žal ne. Ženski lik v filmu, ki ga pooseblja | avtorica | koncepta, prehaja skozi realistične in virtualne | D |
opazujejo moški različnih ras. Ostaja vtis, da | avtorica | koncepta ni imela kaj dosti povedati in je zato | D |
za povsem pragmatično odločitev, s katero je | avtorica | formalno želela upravičiti sredstva, ki jih | D |
umetniki različnih zvrsti zanjo ustvarili sole, | avtorica | pa jih bo povezala v performans in ga tudi sama | D |
so to junaki virtualnega sveta, se sprašuje | avtorica. | Tudi če moramo, ne moremo, je njen odgovor in | D |
v tem, kako identiteto iščemo (in najdemo). | Avtorica | jo išče v narodovi kulturi, na koncu pa pride | D |
plesom, filmom, videom, performansom. In ker | avtorica | kritike za svoje nerazumevanje ne najde pravih | D |
spekulacijo v stilu Kumerdejeve: ostaja vtis, da je | avtorica | plesnih kritik Mojca Kumerdej preprosto izgubila | D |
posebne operacije) je prebombastičen. Ali tako | avtorica | knjige kot ga. Puharjeva ne poznata pravega | D |
svoje zastavljene cilje v dobro vseh Slovencev. | Avtorica | je v predgovoru napisala, da je v začetku želela | D |
monstruoznost,« uvodno v knjigo Mutacije etike zapiše | avtorica | Jelica Šumič Riha. Piše Mojca Kumerdej | D |
obeh etik je soočanje s čezmernostjo, pri čemer | avtorica | opozori na bistveno razliko med njima: medtem | D |
česar je etika maksimuma etika neskončnega. | Avtorica | v petih poglavjih, z naslovom Od etike prave | D |
oziroma ovira bolečino in ugodje. Toda, opozarja | avtorica, | utemeljitev družbenega reda na načelu koristnosti | D |
Izzivalno je tudi branje Benthama s Sadom. | Avtorica | pokaže, da med benthamovsko etiko človekoljubja | D |
ki subjekta žene v kršitev. V tem smislu, se | avtorica | sklicuje na Lacana, je Sade slep za željo Drugega | D |
Državni svet na Šubičevi v Ljubljani zapisala | avtorica | razstave (oktober, 2002) Zgodbe o beli niti | D |
Robert Kroflič in dr. Zdenko Medveš. Kot pravi | avtorica, | imamo različni ljudje v različnih zgodovinskih | D |
odgovora na vprašanje, kaj je dobra šola. Kot piše | avtorica, | šolska politika prevzema odgovornost za izbiro | D |
se, da se je to zgodilo tudi v Sloveniji. | Avtorica | v knjigi obravnava dogajanje v slovenskem šolstvu | D |
pozabiti: »Likovna kritika, kdo bo tebe pisal?« | Avtorica | glose je imela v mislih predvsem likovno umetnost | D |
pozabljivost. Sprašuje, recimo: »Ali tako | avtorica | knjige kot ga. Puharjeva ne poznata pravega | D |
Tepina ve, da je izraz špijon žaljiv in da ga | avtorica | knjige o slovenskih špijonih uporablja kot citat | D |
Slovenije 5, Založba ZRC; Ljubljana 2002; 3890 sit | Avtorica | Mimi Urbanc, asistentka na Geografskem inštitutu | D |
glede kulturnih pokrajin še posebej pestro. | Avtorica | je pri poskusu tipologije podeželskih kulturnih | D |
in Arundhati Roy je v prvih bojnih vrstah. | Avtorica | Boga majhnih stvari, ki je za ta roman leta | D |
priljubljenega izdelka je poskrbela tudi Marcella Hazan, | avtorica | mnogih knjig, ki promovirajo italijansko kuhinjo | D |
tako uvrstila med kandidate za knjigo leta. | Avtorica | je dobila priznanje, vredno okrog 40.000 evrov | D |
dostopnost in včasih bolj ceneno in smešno podobo. | Avtorica | poleg kulturne vzpostavi tudi estetsko razliko | D |
klop ljubljanskega okrožnega sodišča njegova | avtorica | Polona Šeško.Z zasebno tožbo ji namreč Milena | D |
Rotterdama, tu je že bila predstavljena kot | avtorica | v fokusu, Catherine Breillat, je letos gostovala | D |
brez mene (My Life Without Me) lotila španska | avtorica | Isabel Coixet; med producenti je tudi Pedro | D |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
◁ ◀ 301 401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |