nova beseda iz Slovenije
manipuliranega individualizma« (Max Horkheimer, Theodor | Adorno, | Michael Foucault) do »anomičnega privatizma | D |
je izrekel teoretik frankfurtske šole Theodor | Adorno: | Kdor želi svobodo, mora tudi računati s problemi | D |
prepoznavanje interpretov, skladateljev, del. Ko je | Adorno | diagnosticiral opero za odvečno obliko, je hkrati | D |
predvsem psov. Slovita nemška sociologa Theodor | Adorno | in Max Horkheimer sta v zvezi s tem ugotavljala | D |
prednikom moderne emancipirane komorne glasbe ( | Adorno) | .Ne le sociološko, temveč tudi slogovno je omenjena | D |
zlasti Kant, Merleau-Pontyjeva fenomenologija ter | Adorno. | Zlasti obe knjigi iz leta 1993 sta neposredno | D |
barbarstva?« Ko sta Max Horkheimer in Theodor W. | Adorno | med drugo svetovno vojno v ameriški emigraciji | D |
zasluga frankfurtske šole, ki sta ji pripadala | Adorno | in Horkheimer, je bila prav v tem, da je znova | D |
kako so mu vendarle zavezane. Kot je zapisal | Adorno, | pravo vprašanje ni, kaj je danes Hegel za nas | D |
totalitarizem. Totalitarna zavest, pravi Theodor | Adorno, | nima ene same oblike, komunistične; tudi kakemu | D |
tej točki videl dlje kot sicer produktivnejši | Adorno. | Danes bi lahko rekli, da je Benjamin v svoji | D |
ideološke konstrukcije subjekta, medtem ko je | Adorno | do konca stavil na rekonstrukcijo subjekta in | D |
So take kritike destruktivne? | Adorno | naj bi postavil temelje filozofije v glasbi | D |
fantazijo, ki se ji sintagma »salonsko ciganstvo« ( | Adorno) | prilega kot ulita.Tej potpurijevski zvočni maneži | D |
nazaj: pri Einaudiju so bili Gramsci in Brecht, | Adorno | in Borges, Goethe in Gogolj kot doma.Na zahteve | D |
mnenja tudi nemški filozof in sociolog Theodor | Adorno, | ki je govoril o »postauschwitzkem izobraževanju | D |
tekač, Bled, foot, rja, Snežnik, Ra, okret, | Adorno, | Adenauer, K. A., rimesa, ski, evkalipt, žele | D |
930.1 | ADORNO, | Theodor Wiesengrund Beležke o literaturi/ | D |
Wiesengrund Beležke o literaturi/ Theodor W. | Adorno; | [prevedli Mojca Savski ... (et al.); spremna | D |
Pahorjev roman, Soroseva ekonomska analiza, | Adorno | in Berdjajev ter grško-slovenski slovar Glavna | D |
šole oziroma kritične teorije družbe Theodor W. | Adorno | je pri nas znan po filozofskih, socioloških | D |
grič, 5. kaprol, 11. Raman, 13. osliček, 15. | Adorno, | 17. talina, 18. vile, 19. Mlav, 21. Ir, 22. | D |
Hitchcock Mozartova Čarobna piščal, pravi nekje | Adorno, | je bila eden redkih, nemara zadnjih trenutkov | D |
sta to imenovala Walter Benjamin in Theodor W. | Adorno. | Če to ugotovimo, pa še ne pomeni, da se moramo | D |
intelektualce (Brecht, Benjamin, Bloch, Marcuse, | Adorno, | Habermas, Sloterdijk ...). Ob S. Unseldu bi | D |
ne njena pravica do obstoja, je začel T. W. | Adorno | svojo Estetiško teorijo.Trideset let po objavi | D |
začetkov civilizacije. Filozofa Theodor W. | Adorno | in Max Horkheimer sta v Odiseju prepoznala prvega | P |
eksperti (kot trdi popolnoma neargumentirano | Adorno | in za njim ponavlja Pompe)?In ko nas prijetno | P |
podiplomskega študenta družboslovja vprašate, kdo je bil | Adorno, | praviloma ne ve.Prišlo je do sistematičnega | P |
ki ni nujno dediščina komunizma ‐ Marcuse, | Adorno | in Fromm niso bili del stalinističnega aparata | P |
(leva okolica beseda(e) desna okolica kratice avtorjev kratice naslovov (vse oznake) št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU | Iskalnik: NEVA |