nova beseda iz Slovenije

Revija Mladina, leto 2007, poved v sobesedilu:



Ne drži trditev iz odziva podjetja Media Polis, da sva novinarja pri predstavljanju informacij o oglaševanju naročnikov po posameznih medijih navajala napačne in zavajajoče podatke, saj naj bi bila podatke o oglaševanju v časopisni hiši Delo (ki izdaja števne priloge in edicije) zamenjevala s podatki o oglaševanju v časopisu Delo. Jabolk in hrušk nisva mešala, podatke o bruto oglaševanju v časopisu Delo sva primerjala s podatki o oglaševanju v časopisu Dnevnik, bruto oglaševanje v časopisni hiši Delo pa s tistim v časopisni hiši Dnevnik. Večinoma je že iz začetka članka, kjer je govor o »dnevniku Delu«, jasno, da primerjamo časopisa Delo in Dnevnik.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA